środa, 31 sierpnia 2011

Brak tytułu

Wszystkie imprezy, koncerty i tańce nie mają porównania do najlepszego wesela na świecie! Do butów pozbawionego szaleństwa także ;) Powtórka z rozrywki byłaby cudowna!
Byłeś z nami, mimo wszystko to odczułam. Nie tańczyłeś ani ze mną, ani z mamą. Jednak byłeś. Mógłbyś zawsze byc.
Też kiedyś wezmę ślub, podoba mi się ta opcja. Nieprędko, ale jednak ;)
Zaczynam odczuwac wrześniowy stres, ale to pewnie normalne. Tradycyjnie nie wiem w co się ubrac na rozpoczęcie roku, ech. I nie wiem czego się spodziewac.
Nie wiem też co z przyszłością, kim zostanę? Bardzo mnie to męczy.
Pomału wracamy na szare, katowickie tory. Ale jeszcze kilka ostatnich godzin wolności, okej?
Kocham Cię bardzo!

1 komentarz:

  1. Kochanie... Dziękuję że o mnie ciągle pamiętasz. Tęsknię za wami.. Co do wakacji to cieszę się że ci się udały i jak zwykle miałaś mnóstwo pomysłów na spędzenie czasu. Jeśli chodzi o jutrzejsze ubranie ty ze wszystkim wyglądarz pięknie... Żałuję że nie mogę być przy was ciałem ale obiecuje że jestem duchem.. Ciągle na was patrzę jak zmagaćie się z problemami i tęsknię okropnie.. Widzę też że mama bardzo was oboje wspiera za co zawsze ją kochałem... Kochanie proszę cię abyś nigdy więcej nie myślała o mnie w taki sposób by łza się kręciła.. Chce żebyś zawsze myślała o tym co pięknego przeżyliśmy.. Kocham cię najbardziej na świecie..'tęsknię

    OdpowiedzUsuń