sobota, 3 marca 2012

Brak tytułu

Ciężki tydzień na szczęście już za mną. Milion sprawdzianów, które 'nagle' zebrały się w jednym tygodniu niesamowicie mnie wykończyły.
Mikołaj zachowuje się jak starszy brat. Zabija hasłami i pytaniami. Poważnie, brak słów i godnej odpowiedzi. W gadce będzie równie dobry jak jego Siostra, bo siostra jest dobra po Matce:)
Byłyśmy dzisiaj w kinie, na Róży. Usiadłam sobie sama, jednak to nie był najlepszy pomysł. Jestem wbita w ziemię, ale i zachwycona. Chyba Kocham Kino. Na pewno Kocham.
Ciebie też bardzo Kocham.



2 komentarze:

  1. ~Matka 2 dzieci.3 marca 2012 17:24

    Rewelacyjny blog!Jestem pod ogromnym wrażeniem! Jesteś niemożliwie dojrzałą emocjonalnie i w dodatku jesteś piękną siedemnastolatką! Życzę Ci tej wyprowadzki to jakże słonecznej Hiszpanii i zazdroszczę chłopakowi, który skradł Ci serce (może napiszesz coś o nim w kolejnej notce ? ) :)Mam nadzieję, że moja córka też wyrośnie na taką pannicę, a mój syn znajdzie sobie tak samo porządną i szczerą żonę.Z pozdrowieniami - matka 2 dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. intrygujący blog.. podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń