środa, 7 maja 2014

Maj taki niemajowy. Zawsze było w nim pełno słońca, krótkich sukienek i długich, wieczornych spacerów. Teraz jakoś inaczej, trochę szaro, mimo że kasztany zakwitły.
Za mało słońca, za dużo gadania o maturze, którą napiszę dopiero za rok. Dużo połamanych serc i rozwodów. Zmian. Tych na lepsze, jak i tych na gorsze.

Ja też się rozstałam. Tak zadecydowałam i tak poszłam swoją ścieżką. Znowu zachowałam się jak kot. Znowu zachowałam się tak samo. Historie zawsze zataczają koła, rzeki się nie zmieniają. Trochę do tego wniosku dochodziłam. Nigdy nie jest łatwo.

Dlatego może ten maj taki niełatwy. Wszyscy dookoła panikują, martwią się, rządzą. A ja nadal jak ten kot, moją ścieżką. Nie do końca wiem dokąd prowadzi, bo szczerze mówiąc, nie chcę o tym wiedzieć, ale inną nie zamierzam maszerować. Jest kręta i stroma, pod górkę. Żebym nie spadła, proszę.

Nie wiem, czy się boję. Chyba nie. Bardziej nie, niż tak. Jest mój optymizm, jest mój wiatr, są pomysły i jakaś taka wiara. Dużo wiary. Wiem, że we mnie wierzysz.

Kocham Cię.

1 komentarz:

  1. Hej Patka.

    Nie da się Twojego wpisu pozostawić bez komentarza. Przynajmniej ja nie mogę. Po części pewnie dlatego, że... no właśnie.... niedocenione jakieś to kocio-szwędanie się. Te własne wybory i te poszukiwania siebie w sobie.... Jakieś to dzisiaj niemodne, nietrandy, niemal jak blogowanie. A przecież takie ważne.
    Cieszę się, że szukasz swoich dróg. I zupełnie nie chodzi mi o to, byś miała prawo "z tylu różnych dróg przez życie (...) wyrać źle", ale o to, byś mogła te swoje życiowe wybory podejmować świadomie.
    Dumny więc jestem z Twojego rozmyślania. Ja wiem, że bywa ciężko. Ja wiem, że iść swoją drogą nie jest łatwo...duzo prościej utartymi ścieżkami... ale bardzo Ci dziękuję, że próbujesz. Bo to przywraca wiarę w ludzi.

    A maj. A świat ? A maj zrobił się ciepło-upalnie-majowy. Krótkie sukienki już cieszą męskie serduszka. A gdzieś jakoś nieśmiało i w moim próbuje rodzić się radość. Trochę czasu minęło, więc wierzę że i w Twoim także! Myślę, więc że czerwcowa notka będzie dużo radośniejsza :P

    OdpowiedzUsuń