czwartek, 23 czerwca 2016

Wiesz co jest dzisiaj?
1. Mój pierwszy dzień wakacji. Napisałam dzisiaj ostatni egzamin, a wszystkie rubryczki w usosie uzupełnione są ładnymi ocenami. Zdałam wszystko. Zdałam chiński. Przeżyłam słoneczny czerwiec w notatkach walcząc o przetrwanie na uczelni. Przez pierwszych parę tygodni byłam przekonana, że nie dam rady, że jest ciężko, że przesadziłam z chińskim. Poradziłam sobie, sama w Mieście Królów. Bez rodziny, chłopaka i przyjaciół na codzień. I wiesz co? Jestem z siebie cholernie dumna. Ty też powinieneś!

2. 23 sierpnia 1879 roku w Szczecinie uruchomiono komunikację tramwajową. Szanuję to, tramwaje w Krakowie są super! Szybkie i wygodne! Często z nich korzystam!

3. 23 sierpnia 2002 miała miejsce premiera filmu E=mc2. Nie owijajmy w bawełnę, jeden z Twoich ulubionych obok Killera i Szklanej Pułapki. O gustach się nie dyskutuje.

4. Dzisiaj jest ósmy Dzień Taty bez Taty. Google zbombardował mnie słodkim doodle, fejsbuk pokazał zdjęcia znajomych z ich ojcami. Moje własne serce trochę popękało, bo zawsze trochę pęka przy takich 'okazjach'. Jest mi ciężko, bo wszystkich mam w Katowicach, a Ciebie nawet tam nie mam. Bylibyśmy najlepszymi kumplami, a mój pierwszy rok na studiach uczcilibyśmy razem. Przecież doskonale wiem, że jesteś dumny, że cieszysz się wtedy kiedy ja. Że bawią Cię moje nieśmieszne żarty, nawet jak innych nie bawią.

Kocham Cię strasznie. Tęsknie tak samo.

IMG-20160623-WA0000

1 komentarz:

  1. Trzymaj się wspaniała dziewczyno,pięknie piszesz.Pozdrawiam Noneczka

    OdpowiedzUsuń