piątek, 14 października 2011

Brak tytułu

Opanowałam ekspresowe zapamiętywanie słówek, co jeszcze bardziej zmotywowało mnie do nauki! Tróje też motywują, da rade! Pocieszająca mama jest niezastąpiona!
Jest mi tak dobrze i tak cudownie, że aż się tego boje! Dostałam najlepsze bilety na Kult na świecie, udało mi się także zrobić (mam nadzieje świetną) niespodziankę!
Mama jest uśmiechnięta, wesoła, zadowolona.
Mikołaj zaczyna rysować. Jego domy i samochody są bardzo nowatorskie! Projektant nie lada! :)
Brakuje tylko Twojego szczęścia i dobrego samopoczucia tutaj obok nas.
Kocham!

5 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowitą osobą . . .

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że jest moim imiennikiem. drumming.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. taka córka to skarb

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Dziewczynka z gitarą.21 października 2011 10:04

    Fajnie, że nadal piszesz bloga. :) Słówka mi nie wchodzą.. Tylko jak fiszki sobie zrobię to jako tako je umiem. [dwiecyfry]

    OdpowiedzUsuń
  5. ~www.slupskienieruchomosci.pl28 października 2011 05:51

    fajny blog--www.slupskienieruchomosci.pl

    OdpowiedzUsuń