niedziela, 2 października 2011

Brak tytułu

Angina chyba już tak będzie mnie regularnie atakowała. Nie wiem jak to jest możliwe przy codziennej sałatce owocowej na kolacje, ale niechaj będzie, dwa tygodni wolnego od wuefu i basenu w gruncie rzeczy nie są takie złe ;)
Tym oto sposobem spędziłam chyba ostatni tak piękny weekend w tym roku oglądając 'Wszystko co chcielibyście wiedziec o seksie ale baliście się zapytać' albo leżąc. Film rewelacyjny, dawno nie byłam taka zachwycona. Swoją droga, Woody Allen przebrany za plemnika sam w sobie już jest świetny, więc reszta nie mogła byc zła! :)
Mikołaj także chorował, chwała Bogu że już jutro wraca do przedszkola, ten jego nadmiar energii wychodzi mi już uszami ;)
Myślisz, że będzie okej? Ze wszystkim? A przede wszystkim z mamą? Bo ja mam taką cichą nadzieje! <3!
I nie jesteś sobie w stanie wyobrazić z jaką chęcią zjadłabym rodzinną pizze. Albo chociaż jajecznicę.
Kocham Cię najmocniej!

6 komentarzy:

  1. Tak, mnie w swoim czasie też angina regularnie atakowała. W sumie nie jest to takie złe. A tych dwóch tygodni wolnego od wuefu i od basenu to ci nawet zazdroszczę;) I nawet nie wiesz teraz jaką mam ochotę (dzięki Tobie!) na sałatkę owocową na kolację czy rodzinną pizzę. Pozdrawiam=) [po-prostu-wera]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej słoneczko.PZDR

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje Ci, ale ja swojego ojca najchętniej bym wyrzucił z domu, a może i nawet zabił... Nie na widzę go i nigdy go już nie pokocham...

    OdpowiedzUsuń
  4. przykro mi bardzo, znalazłam w domu stare gazety i w "Bravo" znalazłam artykuł o Tobie, był też link więc weszłam . Kocham twój blog i bardzoooooo mi przykro . ;;*;*:8:8:8:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:8

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość osobiste te Twoje wpisy.A na anginę dziewczyny najlepszy jest Asprocol. Potrafi wyleczyć w dwa dni. Polcacm

    OdpowiedzUsuń
  6. Pizza, jajecznica, Woody Allen, no gust masz wspaniały! :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń