niedziela, 8 stycznia 2012

Brak tytułu

Byłam dzisiaj wolontariuszką i zbierałam pieniądze dla WOŚPU :) Chyba najcudowniejsze są małe dzieci wrzucające ledwo mieszczące się im w dłoniach drobniaki i czekające na czerwone serduszko :)
Dawno nie naładowałam się pozytywną energią od tak naprawdę obcych mi ludzi. Nóg nie czuję, ale to nie jest ważne!
Ciekawa jestem co dzisiaj byś zrobił? Pewnie byś mnie mocno przytulił, bo czasami nie wiedziałeś co powiedzieć. Twoje zmieszanie było na swój sposób urocze, specyficzne :)
Znowu zmiany, znowu coś zamykam za sobą. I pewnie coś nowego przede mną...
Kocham Cię strasznie!


1 komentarz:

  1. Wielkie gratulacje za Prace w charakterze wolontariuszki.Trzeba mieć wielkie serce,by być na co dzień pomocnym potrzebującym. Osobiście uważam że p. Owsiak nadgorliwie kosztem takich osób jak Ty odwala robotę, która winna być finansowana przez rząd-państwo.

    OdpowiedzUsuń