czwartek, 18 lutego 2010

Brak tytułu

Siedzę w Marcinkowie i jest tu codownie. Oglądanie całymi dniami amerykańskich seriali z Magdą jest miłe;)

Nie mogłam wczoraj spac, myślałam o tym co będzie...A dużo będzie.

Mikołaj wraca, za niecały tydzień! I nie wiem dlaczego się boje. Trochę, a nawet bardzo rozpieszczony jest;D

Ale będzie wesoło, pracowicie i szaleńczo! Pójde z nim do kina na bajkę i wytarzam w resztkach śniegu(jakby tu go było mało;) )

Myślalam o tym, że Cię nie będzie, gdy dorosnę. Nie mogłam sobie tego wyobrazić i ogarnąć, ale będziesz gdzieś obok, bo jesteś częścią mnie. Jesteś, bo miłośc nie umiera.

Kocham bardzo:)

14 komentarzy:

  1. podobają mi się te słowa: "Jesteś, bo miłość nie umiera" można by je nawet cytować:) podoba mi się też twoje podejście do życia

    OdpowiedzUsuń
  2. ~agataz50@buziaczek.pl18 lutego 2010 10:10

    Dodawaj częściej notki ;D truzyzycia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Miłość nie umiera. Uczucia nie przechodzą, jeżeli naprawdę się kochało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehe,milosc nigdy nie umiera. Tesknie za siostrą,ale nigdy sb nie wybacze,ze nie powiedziałam jej,ze ją kocham..Powodzenia : *.http://lifeisbrutalx3.blog.onet.pl/zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~http://inmyironicworld.blogspot.com/18 lutego 2010 13:48

    masz rację miłość nie umiera nigdy:) Serdecznie pozdrawiam - śledzę ten blog już od dłuższego czasu - wspaniały:)Zapraszam tez do siebie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu nie mieszkasz razem z bratem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!!!Zaczełam czytać ten blog i bardzo mnie to wciągneło. Naprawdę wspaniały będe wchodzić na niego częściej. Jestem pewna na 100%, że Twój tata pamięta i myśli o was. Zapraszam na swój blog:Kasiula22.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. pingwineczek54@autograf.pl21 lutego 2010 03:40

    dodaje Ciebie do linków.

    OdpowiedzUsuń
  9. ~agataz50@buziaczek.pl21 lutego 2010 06:20

    NN trudyzycia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. sabmel@onet.pl21 lutego 2010 06:58

    dodawaj częściej notki bo to jest super!!! wejdz na naszego bloga: o-robie-pattinsonie.blog.onet.pl i zostaw komcie...

    OdpowiedzUsuń
  11. "Jesteś bo miłość nie umiera" piękne słowa, takie prawdziwe, takie.. zwyczajnie z sensem.//latafack.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. dissappeared@onet.pl22 lutego 2010 13:17

    miłość nie umiera, madre słowa;)jeśli kogos kochasz będzie obok. bez wzgledu na wszystko.ferie? zazdroszczę. moje skończyły sie 3 tygodnie temu^^

    OdpowiedzUsuń
  13. z każda twoja notka w mojej głowie pojawia się więcej pozytywnego myślenia . To fajne ,że nie wstydzisz się okazywać publicznie uczuć rodzicom i w ogóle rodzinie , nie tak jak wszyscy .pozdrawiam gorącą i czekam na nowe wpisy oraz zapraszam do siebie;D www.music-store.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bo miłość nie umiera cudowne słowa ;)http://moto-fora.pl

    OdpowiedzUsuń