niedziela, 10 kwietnia 2011

Brak tytułu

Postanowiłam przesłuchac 500 albumów wszech czasów według Rolling Stone. Zobaczymy czy mi się uda...
Cudowny tydzień przede mną, weekend spędzony na powtarzaniu, czytaniu Bukowskiego i robieniu kolczyków za mną.
Twoja rodzina jest fajna. Lubię nas. Kocham nas. Pomimo szerokopojętych niezgodności i problemów w dogadaniu, jest świetna. 
Chyba najwyższy czas na przeproszenie rakiety i pójście na kort. Jakoś straciło to swój urok. 
Znowu musisz za mnie kciuki trzymac, jakoś dasz radę, prawda?
Kocham!

5 komentarzy:

  1. ~elokwentni4@gmail.com11 kwietnia 2011 09:07

    Patrycjo, przeczytałam całego Twojego bloga, świetnie oddajesz uczucia :) jesteś gimnazjalistką, więc pewnie interesuje Cię życie, jakie Cię czeka w liceum? Jesli tak, nasz portal www.elokwentni.czwartawladza.edu.pl mógłby Ci je przybliżyć, choć trochę, chociaż nie jesteśmy z Twojej miejscowości :) jeśli by Ci się spodobał, mogłabyś umieścić link do niego w notce. Większa ilość czytelników pozwoliłaby nam na zajęcie wyższego miejsca (bierzemy udział w konkursie). Z góry dziękuję za pomoc :)Redaktor Naczelna

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślę, że warto przesłuchać. Mam nadzieję, że ci się uda. I również trzymam za ciebie kciuki na egzaminach. Jak tak czytam o tobie i o twojej rodzince, to widzę no, ze fajni jesteście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdź co o twoim blogu sądzą inni. Zapraszam do mojej ocenialni na www.w-o.xx.plSzukam również osób do współpracy. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam za spam.http://carrieworld.blog.onet.pl/http://carrieworld.blog.onet.pl/http://carrieworld.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi albumami wszech czasów. I taka mała uwaga do Ciebie: w opisie swojej osoby, zmień swój wiek na 16 lat:);*

    OdpowiedzUsuń