piątek, 29 kwietnia 2011

Brak tytułu

Święta jak święta. Święta takie jak zwykle.
Chciałabym Ci normalnie opowiedzieć to wszystko co się dzieje. Jest tak inaczej.
Wysłuchałbyś mnie, prawda? I wiedziałbyś co odpowiedzieć, zawsze wiedziałeś. Teraz pewnie mi mówisz coś, czego ja nie słyszę. Ucieszyłyby mnie te słowa. Ucieszyłyby jak nic innego, najbardziej na świecie.
Ty też za mną tak bardzo tęsknisz? Tak jak stąd na koniec świata i z powrotem? 
Zrobiłam sobie przed chwilą jajecznice. Była dobra. Nadzwyczaj dobra, jeśli chodzi o moje zdolności kulinarne.
Majówka. Górska majówka. Naprawdę przeczytam wszystkie książki, które ze sobą wzięłam. 
Kocham!

1 komentarz:

  1. U mnie Święta były jakieś inne niż wszystkie, ale teraz niestety coś nie ten teges. Udanej majówki;) [po-prostu-wera]

    OdpowiedzUsuń