sobota, 25 lipca 2009

Brak tytułu

Dzień dobry;-)
Z tą pogodą to już wszystko możliwe chyba jest! Ale w końcu zawsze po burzy wychodzi słońce...
Ostatnio zastanawiam się jaka będzie moja przyszłośc. Kim będę, czy założe rodzine, jaki będzie Mikołaj i czy mama będzie zdrowa? Mikołaj chyba będzie przystojny po tatusiu;) Z mamą będzie okej, bo Ty tego pilnujesz. Jaka będę ja? Myślę, że taka sama jak teraz. Tak samo szalona i wesoła. Zresztą, mam swojego "Guardian Angela", który wszystkiego pilnuje.
   Gdy wylatywaliśmy z Sharmu, ktoś żartobliwie powiedział, żeby nas tylko jakaś burza w powietrzu nie zastała. Mama odpowiedziała, że będzię wszystko dobrze, bo jest ktoś, kto tego pilnuje. Za parę lat też nas przypilnujesz? I pomożesz mi stworzyc taki dom, jaki mieliśmy gdy żyłeś? Taki wspaniały, niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju?
Kocham;*

17 komentarzy:

  1. ~www.polski-homik.blog.onet.pl25 lipca 2009 11:16

    To takie słodkie. Musisz go bardzo kochać.Hercules

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałaś bardzo kochać swojego tatę skoro już tyle czasu piszesz tego bloga. Czytając twoje notki dotarło do mnie że powinnam bardziej docenić swojego (tatę). No nic. Zapraszam na REALQUEL.gu.ma, może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Madziarettee25 lipca 2009 14:00

    masz zarabiscie duzo sily, skoro jestes w stanie tak sobie wszystko tlumaczyc. 3maj tak dalej:) ahaa! i gdzie zdjecia z Egiptu? moglabys wstawic chociaz ze dwa:) pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. hey super prowadzisz tego bloga ;)ja tez mam bloga ale o serialu i tak sobie mysle że mój jest załosny a twój emocjonujący ponieważ opisuje twoje emocje i przezyciajestes bardzo ładna i na kazżdych fotkach sliczna bo ja to az szkoda gadacprowadz tego bloga i nie przejumuj sie jakimiś głupimi komentarzamia i bardzo przepraszam za błedy ortograficzneto moje gg mozemy popisac jak chesz 4653614

    OdpowiedzUsuń
  5. estetyka2@op.pl26 lipca 2009 09:22

    http://oceny-oceniam.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. życze szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. spoko blogwww.konkursy-zapraszam.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog w ogóle ;*Tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  9. właściwie to szukałam Twojego bloga, ponieważ przeczytałam artykuł w gazecie o Tobie i o tym,że piszesz...do Taty :)przeczytałam pare notek i wierze,że Twój Tata tam na górze czuwa nad Tobą i nie da zrobić Ci krzywdy :)Zastanawiam się, dlaczego ja nie wpadłam na pomysł pisania bloga, kiedy zginął mój kuzyn, przecież było mi tak strasznie źle...tak bardzo skryłam się w sobie. Wczoraj mineło 2 lata, a mi się wydaje jak gdyby to było wczoraj...`boli tylko nieobecność tych których kochamy` hm, powodzenia! :) i udanych wakacji życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, a twój tata napewno patrzy na ciebie z góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieta zmienną jest, ale pogoda? Jak byłam nad morzem to prawie słońca nie było... www.ewulka-czarnulka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie że będzie ZAWSZE z Wami!Może nie ciałem ale duchem ZAWSZE!Wszystko sie pouklada,ale potrzeba czasu...Życzę powodzenia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musisz kochac swojego tatę, to co napisałaś jest takie słodkie. a co do przyszłości i tego kim w niej będziesz, to moim zdaniem wszystko zależy od Ciebie ;)) pozdrawiam. [DreamsCake]

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Nameless199028 lipca 2009 10:47

    Bardzo współczuję Ci straty taty... Nie przejmuj się i żyj dalej swoim życiem tak, jak chciałby tego Twój Tata, a na pewno chciałby, żebyś Ty i Twoja najlbliższa Rodzina była szczęśliwa i tego Ci właśnie życzę. Trzymaj się cieplutko i pozdrawiam serdecznie. :) :*www.nameless1990.blog.onet.plHasło: 303pirania

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi przykro. Nie doczytałam wszystkich notek, bo czytając listopad już beczałam jak głupia.. Mam nadzieję, że tata to czyta i jest z tobą.http://taki-inny-swiat.blog4u.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoj blog daje duzo do myslenia... Mysle ze Twoj Tata patrzy na Ciebie i Twoja rodzine z nieba i jest z Was dumny :) Choc jestes tylko o kilka lat starsza ode mnie to jestes dla mnie wzorem :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzruszylam sie czytajac ta notke :) Podczytuje Twoj blog od jakiegos czasu i podziwiam Cie za wszystko :) Tak trzymaj :) Pozdrowienia z Wroclawia, tego ktory tak Ci sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń