wtorek, 7 lipca 2009

Brak tytułu

A gdybyś tu teraz był to razem byśmy czytali te plotki o śmierci Jacksona, którego uwielbiałeś! Wczoraj sama zaczęłam się do siebie śmiac, na myśl czytania z Tobą tego wszystkiego. Pewnie byłbyś załamany. Uwielbiałeś Go:)
Jutro Egipt. Właściwie nie mogę się już doczekac. Nie wiem jak tam będzie. Wole sobie tego nie wyobrażac. Nie lubie się rozczarowywac;-) Ale kto nam dostarczy atrakcji z serii : "Jak zerwac paznokiec o krawężnik?" lub "Jak denerwowac córkę, łapiąc meduzy?". Poparzyły nas te żelkowate stworzenia w Tunezji! Mieliśmy takie niefajne, piekące kreski na brzuchach... Twoja wina to była;) Pilnuj nas tam, nad przesolonym morzem. 
Kocham;*


Wróci 22 lipca.

29 komentarzy:

  1. Świetny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście życzę udanych wakacji! :)Świetny blog. Zapraszam, jeśli będziesz mogła, na mojego:www.moja-droga-do-marzen.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypocznijcie i wracaj cała i zdrowa do nas!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego odpoczynku kochana!!!Opal się pięknie, wypocznij solidnie, pływaj w pięknym morzu, a po powrocie czekamy na wrażenia:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. MJ rządzi [*] Pozdrawiam! Odpoczywaj ;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanych wakacji xDJa jadę na obóz gitarowyA jutro może pojadę na cmentarz do mojego taty (nie żyje)Nie lubię tam jeździć i nie widzę takiej potrzeby. Przecież zmarli nie odwiedzają cmentarzy. Po co? Są bardziej w miejscach, które chętnie odwiedzali za życia :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. manila@autograf.pl9 lipca 2009 06:21

    Udanych Wakacji życzę :*.Masz bardzo prawdziwy i szczery blog.powodzenia w dalszym prowadzeniu.może zechciałabyś obejrzeć mój ? Jeśli znajdziesz czas to zapraszam www.przemysleniazycia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Queen Of Shadow10 lipca 2009 08:43

    Bardzo podobają mi się notki które piszesz, widać że wkładasz w nie całe serce i że są naprawdę szczere. Podziwiam Cię - nie wiem czy gdybym przeżyła to co Ty przeżyłać byłabym w stanie dostrzegać pozytywne strony życia tak jak Ty to robisz. Dodaję Cię do linków. [ www.dance-of-death.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  9. [*] Jacko [*] MJ ;( odszedł... KING of POP forever!! [*]www.krol-popu.nun.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę udanych wakacji. twój blog się bardzo zmienił. kiedyś było o wiele lepiej, czytając beczała i beczałam. a teraz? piszsz o sobie ;/ choć rozumiem co przeszłaś... [pontos]

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam za bloga i gratuluję nagrody należało się, normalnie szczenka.pl czasami opada. Powodzenia i trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  12. To udanych wakacji :*[swiat-malenkiego-aniolka]

    OdpowiedzUsuń
  13. kasia1220@buziaczek.pl12 lipca 2009 12:45

    udanych wakacji ;))www.wbrew--nadziei.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ~wks10@onet.eu13 lipca 2009 05:15

    Miłych wakacji :) Wracaj cała i zdrowa :)Pozdrawiamwww.pierwszamilosc10.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog.--www.facebookmoneygenerator.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ~mieszkaniecplocka14 lipca 2009 10:23

    gratuluje rodzicom Corki-zwlaszcza Tacie-na pewno patrzy na Was i Was chroni

    OdpowiedzUsuń
  17. poplynedogwiazd@op.pl15 lipca 2009 11:48

    Udanego pobytu ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. udanych wakacji...:)czytam Twego bloga od kilku dni...łza mi się kręci...widać jak bardzo kochałaś Tatę...zapraszam http://orzeeszek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog... Muszę przyznać że jestem na nim pierwszy raz i od razu mi się spodobał.. Muszę też przyznać że masz wielki talent :) No i gratuluję tytułu Blogu Roku :) Fajnie że lubisz "Zmierzch" bo ja prowadzę bloga właśnie w tej tematyce. Piszę tam swoją kontynuację sagi :) Jeśli będziesz miała czas i ochotę to wpadnij :) [ tajemnice-swiata-belli.blog.onet.pl ] Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ~adunia125@amorki.pl18 lipca 2009 07:25

    Fajny blog.troche smutny.. zapraszam do mnie:adunia125.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ~courtney-zabiłam-duncana-bo mnie-wnerwił18 lipca 2009 08:31

    ale MJ naprawdę umarł. Właśnie 7 lipca odbył się jego pogrzeb

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog. wpadne tu od czasu do czasu. Pozdrawiam.http://ebook.roox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. windofchange@op.pl20 lipca 2009 05:25

    A mogłabyś podać piosenki MJ jakie lubił Twój Tata? bo może jest jakaś dobra której jeszcze nie znam... :) z góry dzięki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wiki52@buziaczek.pl21 lipca 2009 08:30

    czytałam o tobie w jednej gazecie, że wygrałaś konkurs na bloga roku. Nie podali tam adresu,ale szukałam, i znalazłam ; ]]Teraz już wiem,dlaczego wygrałaś ten konkurs. Świetny blog ![ en-bloc ]

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam wszystkich mających problemy z wymową lub znających takie osoby!www.demostenes.ubf.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam dopiero teraz weszłam na twojego bloga. Pięknie piszesz i wogóle jesteś mądra. Wiesz jakbyś mogła wejść na mojego bloga byłabym wdięczna, ja pisze teksty mylirycs.blog.onet.plPozdrawiam i trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  27. Napawasz mnie obrzydzeniem. Gdyby mój taya umarł nie mogłabym z tego robić komercji. żal mi cię

    OdpowiedzUsuń
  28. czytałam o Tobie w gazecie 'Dziewczyna'.podziwiam cię,że nie rozpaczasz za tatą,ale za nim tęsknisz...pozdro BĘDZIE DOBRZE

    OdpowiedzUsuń
  29. Super Wiem co przeszłas twoj blog był w małym gościu czytałam:)e-mail:ewka1998@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń