sobota, 4 lipca 2009

Brak tytułu

Nareszcie:)
Brakowalo mi tego straaaasznie.
Kolonie były świetne. Duzo by o nich opowiadac, ale przecież doskonale wiesz co się działo...
Bałam się pływac w Bałtyku. Rok temu jakoś nie, ale teraz miałam opór. Bałam się. Dziwne to bo zawsze nie miałam jakichkolwiek obaw co do mojego pływania. A teraz, wiedząc że Ciebie w ogóle nie ma źle mi się pływa i nurkuje. 
Mama z pomocą wujka G. wyremontowała mój pokój. Jest piekny, wspaniały i czaaadowy;-) Jak przypuszczam, służyłes im tu pomocą...duchową oczywiście. 
Często, będąc nad morzem myślałam o mamie i o Tobie. Ciekawa byłam, jak mama się czuje będąc w Katoicach teoretycznie sama. Mialam nadzieje, że miewa się dobrze i że nie było jej bardzo smutno, ale przez telefon ciężko wyczuc jej stan. Z tego co opowiadała, było z nią wszystko okej....
Spaliłam się jak rak! Skóra mnie piecze. I jak myślisz? Po kim to odziedziczyłam??? Ty zawsze wyglądałeś jak "zburaczały rak". Chociaż mamy to do siebie, że szybko brązowiejemy;) 
Pogoda tez nawet dopisała. Wiało, ale 2 ostatnie dni były upalne, a zarazem bardzo przyjemne...
Kocham:*

18 komentarzy:

  1. Ale ty jesteś silna ;] zazdroszczę Ci ;**trzymaj tak dalej :*ja tez przeżyłam smutny moment w moim życiu . jakbyś chciała ze mną porozmawiac to napisz gg 332627

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze dobrze sie bawilas ;))Ja mieszkam nad baltykiem ;D I w ogole tez mnei piecze!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam hart Twojego ducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może jakieś fotki tego nowego pokoju???

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj podróżniku:-), dawno mnie tutaj nie było:-) chyba z 2 miesiące. widzę, że nowe zdjęcia dodałaś, dużo było lektury do czytania, a nawet ogladania pięknego wrocławia i nie tylko ;-). pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zasługujesz na tą nagrode !ŻAŁOSNA JESTEŚ.` jezus.. o matko.. tata mi umarł..jaka ja biedna jestem` ja też nie mam rodziców. i co ? nie użalam się tak nad sobą jak ty.` jezus. tatusiu, gdybyś tu był pewnie by zrobiłam tak.. o jejciu.. tatusiu kocham cie ` ty sie zastanow co robisz..chcesz byc slawna ?nie masz zadnych talentow i sie chwtytasz ostatniej deski ratunku ?zerujesz na smierci ojca ?zupelnie jak zeruje rodzina na smierci JACKSONA ?GŁUPIA.WSTRĘTNA.MAŁOLATO.. usuń tego bloga..:/;;/;/;/;/;/;/;/;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do PatrycjiJestem tu pierwszy raz, przeczytałam pierwszego posta i byłam ciekawa, co ludzie piszą w komentarzach. Spodziewalam sie tego, ze nie kazdemu moze blog i jego tematyka przypasc do gustu, ale wyluzuj dziewczyno.. "Córka" nie jest zalosna, bo ten tytul nalezy do ciebie po tym zbednym i idiotycznym komentarzu. Wspolczuje ci tego, ze nie masz rodzicow. Po czesci wiem jak to jest, bo sama wychowywalam sie bez taty. Ale tego, czy autorka tego bloga zeruje na smierci, nie powinnas oceniac. Kazdy odejscie rodzica przezywa inaczej, ma inna psychike, inne przygotowanie na odejscie (o ile w ogole wczesniej ma) i rowniez odemienne relacje.. Gdybys byla na tyle madra to przyszloby ci to do mozdzku.. Nie podoba sie, to nie odwiedzaj, nie czytaj, nie komentuj i si.. Jedziesz po niej od "glupiej malolaty" a sama kim jestes..? Nawet jesli masz 20 lat, to przedszkolaki 100 razy przewyzszaja cie intelektem i zdolnoscia zrozumienia drugiej osoby. Twoje oburzenie pewnie wynika stad, ze sama stratowalas w konkursie na najlepszego bloga i go zwyczajnie nie wygralas. I nie porownuj smierci jej taty, do smierci Jacksona i postepowania jego rodziny.. Tam chodzi o flote, a tu o pamiec i uczucia. Staraj sie pomyslec nad czyms nawet 10 razy, zanim walniesz takie glupstwo, ktorym mozesz komus zrobic ogromna przykrosc szydzac z jego uczuc. A wracajac jeszcze do Jacksona - gdybys byla na miejscu jego bylej zony to wydaje mi sie, ze pierwsza ustawilabys sie w kolejce po chajs.. Nie dokonuj wyborow, zanim nie znajdziesz sie w danej sytuacji. I przestan ostrzyc jezyk, bo twoje wypociny nie wnosza w zycie internautow nic ujmujacego i sensownego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zalosna to jestes tyl.. ona nie uzala sie nad sobą.. bo jakby to robiła to by inaczej pisała.. zastanow sie co ty wgl piszesz !blog swiadczy o tym ze byla bardzo zwiazana z ojcem .. Dlatego go pisze.

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak,ja oczywiście też sie spaliłam na słońcu,ale to już chyba no9rmalka. Pięknie Patrycyjko piszesz, naprawdę. Chce się czytać. Pozdrowienia,baw sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj jaka ty jesteś walnięta ty gł... krowo . wychwalaj się dalej to bedziesz miała kasę na dalsze wyjazdy heh zal mi cię taka jestes pusta i beznadziejna!!! Patologia zarabiac na śmierci ojca to karygodne i jeszcze się tym szczycić dno! totalne dno!!! @@@

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo ,brawo masz rację w 100%

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam na myśli wpis patrycji . to patologia jakaś z tej rodziny heh

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz to pojechalas zastanow sie zanim walniesz takie glupoty sama piszesz bzdury!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. mmonisia1991@buziaczek.pl23 lipca 2009 14:58

    Myślę, że autorka tego bloga nie czyta tych niewłaściwych i nie na miejscu komentarzy.. Ja też czytam jej bloga z zapartym tchem i widocznie TY nie masz serca jesli tak mówisz.. a w sumie ona tego bloga nie pisze do Ciebie 'Patrycjo' tylko do taty .. i daruj sobie takie komentarze bo jesteś sama w tych wypowiedziach negatywnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak może napisać tylko ktoś tak pusty jak ty.Czy ty nie masz żadnych uczuć.Patrycja jest dziewczyną bardzo wrażliwa,znalazła sposób by być z tatą mimo że Jego już nie ma.Podziwiam ją za to.Tak trzymaj Patrycjo i nie przejmuj się takimi głupimi komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
  16. ~jack from klin6 sierpnia 2009 15:36

    a Ty co sobie wyobrażasz.piszę przy żonie dlatego ciesz się że tak grzecznie.jesteś dla na poziomie mojej świnki morskiej bo ma więcej uczuć od Ciebie.moja świnak mnie kocha a Ty kochasz tylko siebie i koniec swojego f.....ale mózgu nim nie zastąpisz.próbuj i życzę Ci powodzonka.pozdro znad morza dla Ciebie Patrycjo.Jesteśmy z Tobą Jack&Tusia......buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. ~Black_Princess_1519 sierpnia 2009 15:30

    Hej ;)Pierwszy raz weszłam na twojego bloga i przeczytałam wszystkie twoje posty jestem na prawde pod wrażeniem a do tych wszystkich debili co ci piszą ,że nie masz uczuć to oni najwyraźniej ich nie mają bo nie widzą jak bardzo kochałaś swojego tate...3maj się i pamiętaj ,że twój tata odszedł bo spełnił swoją misje na ziemi a teraz pełni ją w niebie opiekując się wami 3maj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. wez Patrycja ty sie opanuj!Kazdy ma uczucia i wyraza je w inny sbosob.Sadze ze tobie tez bylo ciezko po smierci rodzicow.wiec zachowaj komentarze dla siebie

    OdpowiedzUsuń