sobota, 27 marca 2010

Brak tytułu

Mamy już świąteczno- wiosenną atmosferę w domu. Podoba mi się to. Jajka, kurczaki i duzo zielonego. To budzi do życia. 
Powinieneś doznac jakiegoś uszkodzenia za kurki! Jak w ogóle mogłeś?! Te kurki, które uratowałeś przed tragiczną śmiercią! Jedyne w swoim rodzaju kurki, które pokazywałeś Mikołajowi jak był mniejszy! Przesadziłeś. 
I przyjeżdza do nas dziadek;) Ogólnie, zapowiada się to bardzo fajnie. Wole Wielkanoc niż Boże Narodzenie. Chyba ze względu na pore roku. I wszystko budzi się do zycia. 
Kocham;))

  
Nikt na świecie nie ma takiej siostry i tyle<3

14 komentarzy:

  1. pingwineczek54@autograf.pl27 marca 2010 11:03

    Cześc Patrycja! Bardzo lubie czytać twój blog jest taki fajny. Już dawno dodałam cię do linków. Wpadnij do mnie na: Kasiula22.blog.onet.plPozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa pomagalnia ! W każdej chwili zadaj pytanie - nie zwlekaj ! http://aiuto-adolescente.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ~agataz50@buziaczek.pl27 marca 2010 14:23

    Ślicznie http://trudyzycia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh Śliczna fotka. Zapraszam do mnie diary-katie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wam zazdroszcze, mój ojciec jest beznadziejny. Wstyd przyznawać się ,że go w ogóle mam. Codzienne dramatyzowanie, krzyki, bicie i alkohol. Atmosfera domowa. Nienawidziłam tego. Na szczęście już mam spokój. Jak dajesz rade dogadać się z rodzicami?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały blog. Odwiedz mnie i komentuj ! www.butterfly-magda.eblog.pl Wyraz swoja opinie o notkach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalio - chyba nie czytałaś od początku bloga Patrysi ?!Warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mozeostatni.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt, Patrycjo =) Cudownego masz brata, super, że się tak dobrze dogadujecie![gadki-szmatki]

    OdpowiedzUsuń
  10. ~agataz50@buziaczek.pl28 marca 2010 12:28

    http://trudyzycia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. ~werczysława28 marca 2010 13:49

    super razem wyglądacie:) Mikołaj jest taki duuuży! a gdzie macie swoją super Mamuśkę:)? pozdrawiam Was wszystkich gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zdjecie. Ja jadnak wole Boze Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt! Chyba nawet nie muszę życzyć, bo jak widzę większość wraca do normy,prawda?;) trzymajcie się!;*

    OdpowiedzUsuń
  14. medisesss@onet.pl9 listopada 2010 08:19

    www.sheamus-cena.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń