piątek, 5 marca 2010

Brak tytułu

;)
Mama mówiła, że też lubiłeś 'The Cure'? Mam Twoje geny, jak nic! ;)
Pierdoła mała ma jutro urodziny! Mam trzylatka w domu;o Troche chorego, ale to są skutki przedszkola, tak myśle. 
Przyjechała Ilona, jest fajnie, jest miło;) Młyn, chaos i bałagan, kocham to! Też kochałeś jak przyjeżdzała. Pamiętasz Boże Narodzenie kilka lat wczesniej? Jak płakaliśmy ze śmiechu z soku porzeczkowego? To były święta udane;D
Zrobimy kiedyś styczniowo/marcowe urodziny. Wszyscy razem. Jak się spotkamy.
Kocham;)

5 komentarzy:

  1. ~agataz50@buziaczek.pl5 marca 2010 13:13

    http://trudyzycia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. twój blog jest bardzo wzruszający. też mam 15 lat, ale mój tata jest ze mną, choć troszkę dalej (rodzice są po rozwodzie). mimo to mam go od czasu do czasu i każdą chwilę z nim celebruję jak gwiazdkę ;)[www.sheismisscalifornia.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, co mnie tutaj tak przyciąga, ale jak dłużej mnie tu nie ma, to po prostu czuję ze muszę ;D pozdrawiam gorąco! :*http://v-wishes.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh :D Urodzinki to poważna sprawa. :DWszystkiego Najleszpego dla Małolata ;**.http://lifeisbrutalx3.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. ~dziewczynazkrynicy8 marca 2010 11:04

    Cześć :) dzisiaj ksiądz na rekolekcjach opowiadał nam o Twoim blogu..o Tobie..o Twojej tragedii..Nawet czytał nam Twoją jedną notkę..( z 21 grudnia 2008) chciałam tylko napisać,że podziwiam Cię za to,że umiesz swoje uczucia przenieść na takiego o bloga..Że zostawiasz tu cząstkę swojego serca..Że się nie załamujesz tylko żyjesz dalej.. Masz 15 lat a jesteś bardziej dojrzała niż niejedna 20latka. Jak to nam ksiądz dzisiaj powiedział.. "wielki szacun dla Ciebie" :):) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń