wtorek, 25 maja 2010

Brak tytułu

I ja naprawdę już się nigdzie nie rusze! Było muzeum, było dużo ciekawych miejsc, było strasznie fajnie.
Są zmiany- KRÓTKIE WŁOSY! Tak, moje zapuszczanie zawsze kończy się u fryzjera więc czemu tym razem miało się udac;)
Zrozumiałam znów kilka rzeczy, jak bardzo Cię nie doceniałam, jak wiele potrafiłeś, jak wiele wiedziałeś!
Pamiętasz, jak kiedyś na kortach zamiast tenisa uczyłeś mnie grac w piłkę nożną? Nawet pamiętam jeden z gorąco oklaskiwanych marcinkowskich meczy, pomimo że nikt mi w to nie wierzy. Pamiętam Twoje wysokie skarpety:)
Kocham Cie bardzo bardzo!

2 komentarze:

  1. Mój tata nosi długie skarpety. Zawsze chce mi się z nich śmiać xD Czasami też nie doceniam moich rodziców, i to co dla mnie robią. Ps. Też mam krótkie włosy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękny blog.! Masz krótkie włosy.? Ale jak.? Bardzo.? ;);*.Bo ja kiedyś miałałam ,krótkie włosy ale tak do ucha (to było daawno) xDD. No i jeszcze raz piękny blog. Przykro mi z powodu taty. ;(.

    OdpowiedzUsuń