czwartek, 5 maja 2011

Brak tytułu

Stęskniłam się za moimi kilkunastoma metrami kwadratowymi.
Góry w sumie były fajne!
Ogromna pizza, którą w większości musiałam zjeść sama, gofry z bitą śmietaną, góry, śnieg, Zakopane, ludzie, trzeszczące łóżko, matka i córka marudzące na potęgę... Wszystko okazało się fajne! :)
Mama zmienia się nie do poznania, czy Ty to widzisz ;O? :) 
Ja jestem w ciężkim szoku, ale to jest poważna zmiana na plus, ogromny plus! 
Jesteśmy z niej dumni, no nie? :)
Podobało Ci się chociaż trochę? Uśmiałeś się ze mnie na bank! W życiu nie płakałam ze zmęczenia. W życiu też nie przebiegłam 4 kilometrów w lesie, po błocie, bez kolki!
Kocham strasznie!

3 komentarze:

  1. Witaj ! Mam dla Ciebie propozycje .. nie wiem czy do odrzucenia czy nie i zostawię tą odpowiedź dla Ciebie. Chciałabyś zareklamować Twojego bloga, aby zajrzało na niego więcej osób ? A może szukasz jakiegoś bloga dla siebie ale nie wiesz gdzie to zrobić ? Więc teraz możesz to zrobić ! Wejdź tylko na aLike.blog.onet.pl i dalej już będziesz widziała co robić :) Mam nadzieję że spodobała Ci się moja propozycja i wpadniesz na bloga. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  2. To miałaś naprawdę świetny wyjazd! Aż zazdroszczę! Chociaż ja miałam równie fajną wycieczkę klasową. Zmiany na lepsze są bardzo przyjemne i nie dziwota, że jesteś dumna ze swojej mamy! Pozdrawiam;* [po-prostu-wera]

    OdpowiedzUsuń
  3. www.visionsite.plwww.visionsite.plwww.visionsite.plwww.visionsite.pl

    OdpowiedzUsuń