czwartek, 12 maja 2011

Brak tytułu

Bijemy rekordy spędzania czasu w szkole. Wczoraj od godziny 9:50 do 20:15 doskonaliłam swoją wiedzę oraz poszerzałam horyzonty, o budowie modelu DNA i rozwoju zdolności technicznych, przede wszystkim wierceniu dziur w suficie(!!!) nie wspomnę ;) Prawie nam się udało, ale nie chce się trzymać skręcone, no! Mam jednak nadzieję, że jutro będzie to wisiało tak, jak wisieć powinno!  Może byś się nie obijał tylko to trzymał, nie wydaje mi się żeby to męczące było? ;)
Twój męski zmysł techniczny doskonale by wiedział co z tym zrobić, niestety nie odziedziczyłam tego po Tobie, tak apropo DNA i dziedziczenia ;)
Będzie mi tego brakowało, bardzo będzie brakowało. Bardzo bardzo.
Zrobiłyśmy dzisiaj także piękny zegar, najpiękniejszy na świecie. Jestem taaaaaaaaaaaka dumna!
Zrobiłam też świetną, oryginalną kartkę dla Darii. Tym sposobem nie zorientowałam się kiedy zegarek pokazał godzinę 22.
Żaden moment nie jest dobry na umieranie. Umarłeś w momencie, w którym nie zapewniasz równowagi. A moje zdanie się nie liczy. Dla Ciebie zawsze się liczyło. I rozumiałeś totalne wariactwo, zmienność nastrojów i milion pomysłów na minutę. 
Nie chcę tu zostać na studia. Dlatego muszę się wziąć w garść w tym liceum i zasuwać z kolejną olimpiadą. Porażki potęgują moje ambicje. I nie jest to w żadnym wypadku złe. 
Strasznie mi tutaj Ciebie brakuje. Najmocniej. 

  Coraz lepiej mi z tymi wiertarkami idzie!

  
DNA ;)

  
WYWIERCIŁAM DZIURĘ W SUFICIE, dzisiaj jednak nie umiałam podnieśc rąk do góry... ;)

 
Jutro będzie skończone, mam nadzieje. Mam nadzieję, że Ty też ją masz i że nam w tym jakoś pomożesz ;)

Kocham! 

 




3 komentarze:

  1. ~Awanturnica13 maja 2011 03:43

    Ależ musiałyście się napracować :) Fajne Wam to DNA wyszło. To pewnie na ocenę z biologii czy konkurs? Powodzenia życzę :) ja straciłam tatę niecałe trzy tygodnie temu. Mam nadzieję, że Tobie tęsknota nie będzie za bardzo doskwierac ;*[gadki-szmatki][aborcji-powiedzmy-nie][rozwiazmy-to-razem]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz genialne pomysły!!! Super wam to DNA wyszło. Widzę, że ostatnio próbujesz wielu nowych rzeczy i te wiertarki... podziwiam cię, serio! Trzymaj się ! [po-prostu-wera]

    OdpowiedzUsuń
  3. WWW.ZYCIE-KATE.BLOGSPOT.COMBlog o modzie, kosmetykach i życiu .Serdecznie zapraszam!!! ;)

    OdpowiedzUsuń