wtorek, 31 maja 2011

Brak tytułu

JUTRO JEDZIEMY, JUTRO LECIMY! 
Turcja. Tam nas jeszcze nie było. Kolejny tydzień, który zleci w mgnieniu oka. Już się nie mogę doczekać <3!
Spakowałam sobie 4 biografie. I zamierzam je przeczytać od deski do deski, zrobić notatki. Mój żywioł. :)
Jest piękna sukienka na komers, na który właściwie miałam nie iść. Uwielbiam niespodzianki! A ta jest szalenie miła!
Nie lubię takich snów. Chodzenie za Tobą i zielone światło nie wydaje się byc fajne. Zmieńmy to.
Ostatnio chyba boję się samolotów, więc bez turbulencji proszę!
Kocham najmocniej!



5 komentarzy:

  1. No to udanej podróży, udanego komersu:) Turcja, musi być piękna:) Pzdr.[po-prostu-wera]

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanej podróży. Masz super bloga. Dodaje cię do linków.kartka-z-zeszytu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. {SPAM} Rudowłosa dziewczyna z kwiatami we włosach patrzyła na ogromny budynek, w którym miało spełnić się jej najskrytsze marzenie - chciała zostać pisarką. Wzięła głęboki oddech i przekroczyła bramy Art College... Calleigh dostała taką szansę, a teraz kolej na Ciebie! Wstąp do świata pełnego zakazanych marzeń, miłości, nienawiści oraz dobrej zabawy. Poczuj się jak prawdziwy artysta spacerujący po Central Parku, wchodzący na Empire State Building i uczęszczający do najlepszej szkoły dla ludzi zakochanych w sztuce - Art College. www.art-college.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dawno temu trafiłam na twojego bloga i przeczytałam go chyba całego. Niestety na długo o nim zapomniałam. Poruszyła mnie twoja historia. Cieszę się, że tak optymistycznie patrzysz na świat. Z uśmiechem na twarzy idziesz przez życie, nie zważając na żadne przeciwności. Podziwiam Cię. Życzę udanej podróży :)http://diuresin.blogspot.com/mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha dokładnie tak. Kurcze masz fajnego bloga...A ja zapraszam na swojego : http://progressofloff.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń