niedziela, 21 czerwca 2009

Brak tytułu

Eeeej;D
Najlepszy tato w niebie! No bo na Ziemi już zostali wybrani takowi. Gdybyś żył, wczoraj odbieralibysmy nagrodę za pierwsze miejsce! Jak pewnie się domyślasz;p
Wróciłam właśnie z miasta, w którym bezgranicznie się zakochałam...Mianowicie z Wrocławia. 
Miasto cud! Klimat, zabytki, Rynek...Coś niesamowicie pięknego! Wycieczka dzięki Księdzu Bogusławowi Barańskiemu, bez którego nie poznałabym Rzecznika Praw Dziecka! Mimo, ze polityk..."Spoko ziomek"Nie ma sensu opowiadac Ci, co tam zobaczyłam i co przeżyłam, bo pewnie wiesz wszysko! Czyż nie?! 
Jak najbardziej te niespełna 3 dni pozostaną w mojej pamięci na baaaaaardzo długo! Dawno się tak dobrze nie bawiłam. No i mama nie płakała! Kryzys przeszedł?
  Z Anią:)

  Z żoną Twą;D

  
   
Kocham;*





Wyjechała! Międzywodzie! Powróci 4 lipca:)

47 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta fontanna :> Ja jakoś nie przepadam za zwiedzaniem takich większych, ruchliwych miast. Wolę wieś i podziwianie widoków naturalnych xD i coś artystycznego... sztukę. Ale... co kto woli =)Miłych wakacji![sztuka-przetrwania]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław to moje miasto i potwierdzam, ze jest niesamowite,ma swój klimat. I jak dla mnie jest najwspanialsze na swiecie. Szkoda tylko, ze teraz mieszkam w Anglii :(.pozdrawiamwww.mydaleko.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki, blog. Ja też mam swoje stronki, zaprasza.www.remoto.pl www.rywal.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki :) Ja osobiście mieszkam we Wrocławiu, i uważam, że to najfajniejsze i najładniejsze miasto w Polsce ( jak nie na świecie ).Pozdrawiamwww.pierwszamilosc10.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna fontanna, ale ty NIE!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się głupimi komentarzami. ;)Ludzie po prostu Ci zazdroszczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepraszam że zapytam na co twój tato chorował? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy twój tato zmarł przepraszam ze pytam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrocław, Wrocław... Moi rodzice stamtąd są, ale ja już niestety nie. Często tam bywam. Cudowne miasto-ma swój niepowtarzalny klimat :) Fajną sukienkę masz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocław to moje rodzinne miasto ;) Masz rację - jest cudowny! <3Trzymaj się ciepło, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrocek my city;) Mieszkam od urodzeniaxDTeż uwielbiam tą fontanne

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam wszystkie Twoje notki i jestem pod ogromnym wrażeniem. Jesteś wspaniała. Fajnie, że są na świecie jeszcze tacy ludzie jak Ty. Nie załamałaś sie i tego Ci gratuluję. Trzymaj się ;*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrycjo, bardzo Ci współczuję, jesteś niesamowita nastolatką, chciałabym, żeby moja 13-letnia córka była kiedys tak madra jak Ty. Pozdrawiam i modlę się za Waszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę stwierdzić , że masz gust co do ubierania się!. Podobają mi się twoje buty i sukienka !! ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bramkarz555@amorki.pl25 czerwca 2009 13:23

    ;*Gratuluję. Chciałabym miec na co dzień tyle siły, ile Ty masz w tej trudnej sytuacji :*

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje :) http://pieknastronazycia.nivea.pl/pl/mezczyznamarzen/mezczyzna/id-109609

    OdpowiedzUsuń
  19. masz niesamowity stosunek do tej sprawy, dziewczyno. zazdroszczę, nie wiem jak ja bym się odnalazła w takiej sytuacji. chciałabym mieć takiego tatę, jakiego Ty miałaś. pozdrawiam, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bo w tym miesice mozna sie tylko zakochac :) wiem cos o tym bio tu mieszkam i stad pochodze :*[swiat-malenkiego-aniolka]

    OdpowiedzUsuń
  21. podróżnik z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę ci tych wyjazdów. od 5 lat nie byłam na wakacjach, bo taty nie mamy a mamy na to nie stac. ale u nas nikt nie ma talentu, wiec takiej niewaznej i durnej rodziny nikt nie wspiera.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest Wrocław:)Też się w tym mieście zakochałam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super piszesz i super wyglądasz, oczywiście mama również superaśko wygląda.Ciepełka na codzień.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się!!! Wrocław przepiękny! Mieszkam tam od urodzenia, byłam w wielu miejscach, ale i tak wolę Wrocław!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. monika00113300@onet.eu30 czerwca 2009 06:20

    Miałaś szczecie,że miałaś takiego tatę.Mimo,że tak krótko.Mój nadal żyje,ale jest mi to jakby obojętne. Nie rozmawiam z nim, nie przyjeżdża po mnie na imprezy, nie chodzi ze mną na zakupy albo gdziekolwiek..tak jakby go nie było. Robi tylko awantury, zbyt dużo pije.. Tak jakby go nie było.W pewnym sensie mogę Ci pozazdrościć takiego taty...

    OdpowiedzUsuń
  27. Wrocław jest bOski. Ale ty brzydka;*

    OdpowiedzUsuń
  28. jania_bania@amorki.pl1 lipca 2009 08:36

    Zostajesz zaproszona/ny do mojego konkursu pt."kto leprzy" polega na tym kto dopisze najwięcej komentarzy na mojego bloga ... za 1 miejsce oferuje dyplom + 10000 komci( które rozkładam na 2 tydzień wpisywanie)za 2 miejsce oferuje dyplom + 5000 komci(które wpisze tobie w ciągu 1 tydzień)za 3 miejsce oferuje dyplom + 2000 komci (które wpisze w ciągu 5 dni )każdy zawodnik dotanie na dobry początek po 1000 komentarzy ... konkurs będzie sie składał z 4 etapów, jeden etap bedzie trwał około 1 tygodnia. gdy jakiś uczestnik przekroczy ilość komentarzy ... to znaczy jeżeli w ciągu tego jednego etapu da więcej komentarzy niż 300 to dostaje odemnie gratis 100.1 etap zacznie sie wtedy gdy bedzie w konkursie przynajmniej 40 osób.Jeżeli jesteś zainteresowana/ny moim konkursem prosze o potwierdzenie.... mój blog: cutexcat.blog.onet.plpo wysłaniu potwierdzenie dostaniesz nik i w konkursie tak będziesz sie podpisywać z góry dziekuje;*cutexcat.blog.onet

    OdpowiedzUsuń
  29. ~Somalijka [niezalogowana]1 lipca 2009 10:08

    Szkoda, że do mnie nie weszłaś. Można wiedzieć, dlaczego? [Cat-Fancy] i [Aromat-Cynamonu]

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie nie czyta komentarzy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne fotki :) Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też z Wrocławia!! Jak będziesz następnym razem to wbijaj do mnie!! Ja nie dostrzegam wspaniałości tego miasta, dla mnie jest jak każde inne, może dlatego, że mieszkam tu od urodzenia. Ale miło że Tobie się podoba i mam nadzieję, że kiedyś tu wrócisz! Ładnie wyglądasz!! Buziaki!!;****PS. Gdzie kupiłaś sukienkę??

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcecie trochę pieniędzy możecie je wygrać na http://allekasa24.pl/?t=53477048 rozwiązujecie krótki tekst i wysyłacie 1 sms to chyba nie całe 2 zł i wpisujecie nr konta a oni przelewają te pieniądze na konto dzis tata mi powiedzial ze na jego konto trafiło 100 zł i dlatego wam to polecam bo to nie oszustwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ! Ten blog jest super :] Śliczne fotki . Przyjemnie się czyta posty :) Widać że się pogodziłaś że twojego taty nie ma przy tobie. Inni powinni z ciebie brać przykład. Kobieto . TY KOŻYSTASZ Z ŻYCIA NA MAKSA :]

    OdpowiedzUsuń
  35. ~sinnerssmile11 lipca 2009 17:07

    Mój tato tez jest daleko, z tym, ze na ziemi. Ojca przecież ma się tylko jednego. Podziwiam Cię i składam pokłony, wielki szacunek za odwagę jakiej teraz mało na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to jest ubierać się jak wieśniara??>

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi też niedawno tata zmarł i dzięki tobie otworzyły mi się oczy że inni też tak mają GRATULACJE za nagrode i za I miejsce

    OdpowiedzUsuń
  38. Mieszkam pod Wrocławiem. ;) Popieram świetne miasto ;)poza tym świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak to jest być taką pustą zdzirą patrzącą tylko na wygląd?

    OdpowiedzUsuń
  40. heh fajnie, fajnie :DOglądałam wczoraj program z Tobą :) I tU zajrzałam :]suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepszym i najukochańszym i wogóle naj,naj, naj ... tatą w niebie i na ziemi..bo w moim sercu jest mój tata który zmarł 2,5roku temu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje miasto ! :Dswietnie wypadlas w telewizji.. az sie poplakalam..

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłam w tym samym miejscu na przełomie maja/ czerwca 2009. fajne miastoo ;D no i fontanna. Super blog. Tylko pozazdrościć ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. niemozliwe że wszystkim oprócz mnie to się podoba

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawe jest to co piszesz . Dla nas jest to zaskoczeniem , jak można wyrażać swoje emocje na blogu , i jak blog może być terapią. Nie zrozumiemy tego dotąd kiedy nie przeżyjemy tego co ty przeżyłaś . Naprawdę wielki podziw , że zebrałaś siły i piszesz i opowiadasz ... :) Dla niektórych są to tylko zdjęcia , a dla innych chwila smutku i czas na zastanowienie (bo czasami nie doceniamy . co mamy )

    OdpowiedzUsuń
  46. heh 4 lipca...moje urodziny...troche Cie rozumiem... od 13 roku życia wychowuje sie bez matki...:(Często do niej gadam przed snem z rana. Na cmentarz nie chodze bo mi sie przypomina jej pogrzeb i znowu mam ochote ryczeć!!Jestem z Tobą... takie gadanie/pisanie do osób których (jak narazie) przy nas nie ma dużo daje, pomaga.Trzymaj sie, pozdrawiam cieplutko Leszek, 17 lat

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny blog..Naprawdę należała Ci się ta nagroda!Można się wzruszyć czytając..Wrocław..faktycznie..Cudowne Miasto! Pełne życia i tolerancji..Nie bez powodu nazwane "Miastem Spotkań"Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń