niedziela, 30 sierpnia 2009

Brak tytułu

Niedziela trochę odmienna od innych;)
Lubie, gdy mama robi jajeczniceeee! Uznałyśmy podczas śniadania, że jem ją w taki sam sposób jak Ty.
Bez ostrej papryki mielonej ani rusz! To podpatrzyłam jakieś 5 lat temu, tak jak Ty, uwielbiam wszystko co ostre! Tak samo jak codziennie w Egipcie "poszukiwałam" Chilli Con Carne;-) A było raptem 2 razy...
Układałam też sobie w biurku, wyrzucałam stare kartkówki, jakieś liściki i znalazłam taką teczke z Twoimi zdjęciami. Było tam jedno z kwietnia zeszłego roku, z otwarcia Malinowej. Jesteś taki wychudzony, po tej "słynnej" pierwszej chemioterapi. Ah.
Kocham:*



Dzisiaj polecam:
Z kulturą o kobietach, to co wszystkie lubimy;-)

8 komentarzy:

  1. Ja też lubię jajecznicę , lecz niekoniecznie z mieloną papryczką.Zresztą każda ma coś w sobie. ;] Pozdrawiam* [black-cloud]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwieeeelbiam jajecznicę ;D I wszystko, co jem (a przynajmniej większa tego część), musi być ostre! Niestety, papryczkę chili jadłam tylko raz, w zupie, i wcale nie zionęłam ogniem - o dziwo! ;D[www.sztuka-przetrwania.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. JA TEZ ZACZELAM PISAC BLOGA O ZMARLEJ SIOSTRZE.WIEM CO CZUJESZ..SMIERC KOGOS BLISKIEGO TO NAPRAWDE STRASZNY BOL.WEJDZ CZASEM NA MOJEGO BLOGA.WWW.ZAWSZEWSERCU.BLOG.ONET.PL.TRZYMAJ SIE.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam tego bloga od dawna, ale teraz pierwsz raz piszę komentarz. Po pierwsze chciałabym ci powiedzieć, że jesteś wspaniała. Twój tata na pewno docenia to, że piszesz o nim w tak cudowny sposób.Chcę żebyś wiedziała, że cokolwiek inni będą o tobie pisali, to nie powinnaś się poddać! Pokaż im, że jesteś tak samo silna, jak silna jest twoja miłość do taty ! Pozdrawiam i trzymam za ciebie kciuki! :)Swoją drogą, jeśli chcesz możesz zajrzeć do mnie na www.zatrzymaj-czas.blog.onet.plMój blog nie jest na razie dobry, bo niedawno przeżyłam na niego włamanie... Dopiero zaczynam nowe opowiadanie, więc proszeo wyrozumiałość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszamy na bloga http://nasza-sql.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając twoje notki staje mi gęsia skórka. Umiesz wszystko napisać to co myślisz i bardzo ładnie ci wychodzi to...! Jesteś świetna ;* >>fresh-coctail.blog.onet.pl PS: Zapraszam również na mojego bloga....

    OdpowiedzUsuń
  7. WWW.ZAWSZEWSERCU.BLOG.ONET.PL odwiedzcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. julajula1@op.pl31 sierpnia 2009 12:59

    Ale głupi blog!!!Nie ma tu nic ciekawego!Myślisz że ktoś chce czytać o jajecznicy!?

    OdpowiedzUsuń