niedziela, 18 października 2009

Brak tytułu

Obejrzałam Tatarak. Mama mówiła, żebym tego nie robiła, ale ja zawsze robie coś na przekór więc i tym razem nie omieszkałam. Miała racje, niepotrzebnie go obejrzałam, bo wróciły wspomnienia. Nie te, z których się śmieje. Te przez które płacze. Nagle cały dobry humor się ulotnił, nie pozostawiając po sobie śladu. 
Mama mi wspominała, że chyba bardzo chciałeś chociaż na chwile wrócic do domu, podczas ostatniego pobytu w szpitalu. Nie wiem dlaczego akurat o tym napisałam, ale wiem, że bardzo tego chciałeś. Jestem tego pewna. 
I chyba dopiero teraz ucze się tych wspomnień. Unikam ich jak ognia, ale musze nauczyc się z nimi życ, bo w końcu nie da się ich wymazac. Będą ze mną, do końca mojego życia, coraz bledsze i bardziej rozmyte, ale będą. 
Bardzo kocham!

7 komentarzy:

  1. Pięknie piszesz...cieszę się, że w XXI wieku jeszcze są takie inteligentne nastolatki...

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, jesteś bardzo inteligentna. Współczuję Ci z całego serca i wiem, że dasz sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz sobie radę ze wszytkim...wierzę w ciebie...nastają chwile zwątpienia, załamania...ale zaraz potem wschodzi słońce

    OdpowiedzUsuń
  4. anulka2123@poczta.onet.pl19 października 2009 10:56

    Tato byłby z Ciebie dumny Cały czas jest przy Tobie i na pewno to czujesz. [*]/[marnujemy-kazda-chwile.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. anulka2123@poczta.onet.pl19 października 2009 10:56

    Tato byłby z Ciebie dumny Cały czas jest przy Tobie i na pewno to czujesz. [*][marnujemy-kazda-chwile.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. wez laska. ale z ciebie frajerka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej często wchodzę na twojego bloga odkąd usłyszałam o nim w dzień dobry tvn  jestem pod wielkim wrażeniem ciesze się ze będziesz go dalej prowadzić, nie przejmuj się idiotycznymi komentarzami nie warto… jeśli masz ochotę wpadnij do mnie na www.skoki-justyna.blog.onet.pl będzie mi bardzo miło pozdrawiam Justyna :)

    OdpowiedzUsuń