czwartek, 15 października 2009

Brak tytułu

Pf, może byś zawinął ten śnieg stąd, co!?
Już mi Swięta czuc, przez to wszystko. Ani tych listopadowych nie chce, ani tych grudniowych. 
Listopadowe, listopadowe chyba mnie złamią, już mnie łamie. Najchętniej zostałabym w domu i nie jechała na Marcinków, ale siła wyższa. Jedynie ciągnie mnie do Mikołaja. Tylko do niego. Na samą myśl o cmentarzu robi mi się źle.
Grudniowe przeleją czare goryczy. Kochałam zapach domu przed świętami, teraz go nienawidzę. Może kiedyś mi to minie?
Kocham. 

10 komentarzy:

  1. Przepraszam, że pytam o takie prywatne sprawy ale dlaczego Mikuś nie mieszka z Tobą i Mamą?

    OdpowiedzUsuń
  2. tez juz sie o to pytałam, ale nie odpowiedziałaś... to raczej dziewne...

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam cię serdecznie nahttp://pamietnik-zagubionej-rose.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że tu chodzi o to, iż Patrycja do szkoły, mama do pracy, Kto ma zostać z Mikołajem? Jedynie dziadkowie. To będą pewnie pierwsze święta spędzone bez taty? To musi być trudne...[sztuka-przetrwania.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. najpiękniejsze jest to, że po każdym poście piszesz słowo KOCHAM :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog przypomina mi moją "rozmowę" z Bogiem... :)tylko ja nie piszę, a tak w myślach rozmawiam:)Tata odszedł, a jednak zawsze jest. i to o to chodzi właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ze z czasem to na pewno minie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. trudne będą te święta...

    OdpowiedzUsuń
  9. kasia1220@buziaczek.pl18 października 2009 09:40

    Starsznie cie podziwiam. ponieważ niekazdy miałby tyle siły i w ogole zeby pisać o tym wszystkim Twój tata napewno jest z ciebie dumny i usmiech się z nieba widząć że tak dobrze sobie radzisz.Kiedy czytałam po raz pierwszy teojego bloga to płakałamja bym chyba tak nie umiała..pozdrawaim ;*www.wbrew--nadziei.blog.onet.pllicze na komcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes Niesamowita naprawde...Bardzo Wielkie Wyrazy Wspolczucia Odemnie do Cb a tak swoja drogaTo zacznij pisac Ksiązki :PP POZDROWIONKAPs.A Na Swieta Bd Dobrze :*:* 3Maj Sie

    OdpowiedzUsuń