poniedziałek, 11 stycznia 2010

Brak tytułu

Ma za soba jeden z tych wrednych i obrzydliwie koszmarnych weekendów.
Wczoraj nie mogłam zasnąc... Zresztą, żadna nowośc od jakiegoś czasu. Leżałam i sprawdzałam swoją pamięc.
I nie wiem czy wiesz, ale pamietam jak kiedyś kupiłeś mi balonik z helem w ksztacie królika? Ale niestety puściłam sznurek i balon sobie poleciał. Albo pamiętam jak byliśmy pierwszy raz w Wesołym Miasteczku! I skakaliśmy na trampolinie. Byliśmy też w ZOO i karmiłeś słonia! ;) Strasznie dużo tych wspomnień, chociaż często mam wrażenie że mi uciekają.
A Kosioki nie chce jeśc.
Kocham.

10 komentarzy:

  1. ~agataz50@buziaczek.pl11 stycznia 2010 10:02

    Z tym spaniem to tez tak mialam. Trwalo to jakies 2 moze 3 lata. trudyzycia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ... po prostu... przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥Jasmin♥ Posted 16 seconds ago A GIRL DIED IN 1993, A MAN BURIED HER IN HER OWN home when she was still alive. The murderer chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will stand at the side of your bed starring straight int your eyes. She will suffocate you like she was suffocated. This story is sadly true. If you post this 5 differnt times she will not bother you

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey;*Nie jestem w takiej sytuacji jak ty, ale bardzo podoba mi się to jak piszesz! ;]]To o czym piszesz jest bardzo wzruszające :)Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze ;]]Zajrzyj gwiazdkixd.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ~dorosle-dziecko.blog.onet.pl/12 stycznia 2010 02:57

    Piękne masz wspomnienia z dzieciństwa. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bezimienna13@autograf.pl12 stycznia 2010 03:13

    ` Hmm.. Oryginalnie . ; ) Przeczytałam kilka notek . Mam przyjaciółkę , której też zmarł tata . Nie napiszę , że Go nie ma . Jest w jej sercu.. Widze , jak kochasz swojego tatę . Wzruszyłam się przy taj notce . To smutne ; ( Napisz do mnie na lamentable.blog.onet.pl ; ) ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. byc_kwiatem@onet.pl13 stycznia 2010 02:07

    Piękna ta Twoja miłość do taty. Wspomnienia wypełniają pustkę, która jest bezbrzeżna. Ale z czasem ją wypełnią a Ty będziesz pięknym człowiekiem a On tam na górze będzie pękał z dumy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym balonikiem to chyba kazde dziecko doswiadczylo tej niemilej jego ucieczki... tez to pamietam ;) a jaki byl smutek... ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.e-halo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę fajny blog Lubię go czytać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń