niedziela, 17 stycznia 2010

Brak tytułu

;)
Tak więc, tworzyłam dzisiaj laurkę dla dziadków^^ Uwielbiam takie rzeczy robic! Były mi potrzebne zdjęcia małej Patrysi i znalazłam wiele fajnych fotografii, na których jesteśmy razem i mam swoje wierne i nieodłączne rumieńce. Szkoda, że nie mogłam z Tobą jeździc na motorze. Od zawsze jakoś bardzo mi się podobają...
I Mikołaj jest bardzo podobny do małej Patrycji. Też ma takie białe włosy;)
Coraz bardziej lubię się uczyc historii. Ciekawa bywa. 
Mam też takiego dużego anioła na ścianie. Podoba mi się, jest w takich ciepłych kolorach. 
Kocham;)

14 komentarzy:

  1. ~Anioł Stróż17 stycznia 2010 07:20

    Wklej swoje zdjęcie, gdy byłaś mała :) musiałaś fajnie w takich białych włosach wyglądać xD[aborcji-powiedzmy-nie]

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Dawid katowice17 stycznia 2010 07:26

    Witam.Dobrze że mi przypomniałaś o dniu babci i dziadka :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ~agataz50@buziaczek.pl17 stycznia 2010 07:52

    trudyzycia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam ciebie. Ja po takim czymś nie potrafiłamby pisać o tym. Jeżeli chodzi o mnie, to ja mojego taty nie widziałam prawie już 4 lata. Nie tęsknię za nim i nie chciałamby się z nim spotkać. Długa historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~http://kolorowy-slodziaczek.bloog.pl/17 stycznia 2010 10:32

    podziwiam Cie... naprawde.http://kolorowy-slodziaczek.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. czekoolada_11@onet.pl17 stycznia 2010 10:35

    Już dawno nie robiłam własnoręcznych prezentów dla dziadków. Podsunęłaś mi naprawdę fajny pomysł, dziękuję :)Pozdrawiam! http://spacerkiem-isc-przez-zycie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Patrycjo! Czytałam o Tobie w dwóch gazetach. Bardzo mi przykro. Piszę już do Ciebie chyba po raz setny, więc mam nadzieje że chociaz raz mi odpowiesz ;(Zapraszam na cool-koteczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Bardzo interesujące posty. Też mam bloga. Może nie jest taki jak Twój, ale może być. Twój blog jest naprawdę zachwycający. Zapraszam na mojego! [ http://world-avatars.blog.onet.pl/ ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey.chciałam cię tylko poinformować, że zmieniłam adres bloga.gwiazdkixd.blog.onet.pl na moj-blog-moje-opinie.blog.onet.plZmieniłam nazwę, ponieważ zmieniłam tematykę bloga ;]]Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. twój mózg jest nie rozwinięty. Jesteś prymitywna i dziwna.

    OdpowiedzUsuń
  11. ~stała czytelniczka :)19 stycznia 2010 00:09

    okizol - kto tu jest prymitywem i niedorozowjem to nie będę mówić... ale jestem tu żeby dodać miły komentarz ;) ^ nie przejmuj sie tymi zazdrosnymi osobami ktore krytykują twojego bloga ;) ja tam uważam go za BARDZO FAJNIEGO i mam tylko jedną, małą prośbę... mogłabyś dodawać wpisy częściej ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak przeglądam ten blog i podziwiam Cię, że sobie poradziłaś. Mój tata zmarł wczoraj, nagle, kiedy myśleliśmy, że wyjdzie niedługo ze szpitala, ale niestety...mam nadzieję, że ja też sobie poradzę, chociaż wiem, że to jeszcze za wcześnie ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz chyba drugi raz wchodze na ten blog : )Powiem ci ,ze ja tez zaczynam lubic sie uczyc historii ; )Pozatym zalozylam z przyjaciolka nowa szabloniarnie jesli znajdziesz czas wpadnij www.szablonika.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, robię koralikowe niespotykane bransoletki oraz kolczyki, a także szaliki, mitenki i okolicznościowe kartki - zapraszam serdecznie. :)Pozdrawiam, miłego wieczoru ;]http://www.photoblog.pl/handmade03

    OdpowiedzUsuń