niedziela, 24 stycznia 2010

Brak tytułu

Zaraz będzie mama;) Stęskniłam się za nią! Dzisiaj od siódmej rano sprzątam, co by dom wyglądał 'Jak Beata lubi' ;)
Zaczęłam się też pakowac! Cudownie jest wyciągac letnie ubrania przy takim mrozie. Będzie fajnie. Innej opcji nie przewiduje;) I za tydzień będziemy świętowac urodziny mamy!
Mogłabym nie odchodzic od okna, tak bardzo podoba mi się błyszczący w świetle słońca śnieg...
I śniło mi się, że robisz mi kanapki do szkoły^^ Byłeś taki zdrowy, uśmiechnięty.
Kocham.

9 komentarzy:

  1. ~agataz50@buziaczek.pl24 stycznia 2010 06:31

    Miłego wypoczynku;) trudyzycia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. http://eurowizja2010.blog.onet.p l/ Najświeższe informacje ze świata Eurowizji! Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzeł milego wyjazdu i udanych ferii!Pozdrawiam!:*www.holly13.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw się dobrze i opal ładnie :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię jak ktoś wraca lub jedzie do mnie gdy go dawno nie widziałam.Życzę ci udanych ferii.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajjnyyyyyyy blogzapraszam na www.moje--opowiadania--milosne.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. cristal0@onet.pl25 stycznia 2010 05:06

    Super blog, genialna szata graficzna, naprawdę mi się podoba! Zapraszam na www.draco-miona.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wypocznij i opal sie ladniejuz daaaaaaawno widzialam Cie w TV na TVN style ;) bardzo sie zmienilas od tego czasu? ;p pozdrawiam www.ten-innyswiat.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. asia_cukierek@poczta.onet.pl27 stycznia 2010 08:48

    pewnie piszę jak każdy, kto zostawił tu śladpewnie jak każdy jestem zahwycona twoim blogiem i to nie dlatego, że to tzw. "bolg roku", nie. to dlatego, że umiesz się cieszyć, że umiesz kochać - kochać tatę.Ja kłócę się z rodzicami (dosyć często). kłócę się nie tylko z nimi, a ty masz siłę by kochać, pomimo wszystko. Jesteś niesamowitą osobą. W wolnej chwili, zależało by mi, abyś weszła na mojego blogawww.asia-inaczej.blog.onet.plzapraszam. ja szukam szczęścia... i może je znajdę... dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń