wtorek, 5 stycznia 2010

Brak tytułu

;)
Pomimo, że uwielbiam miec wolne, to troche stęskniłam się za tą szkołą. Jest cudowna<3 
I chciałam napisac tyle rzeczy, a teraz nie pamiętam nic. 
Aaaa! Wiesz, że możesz byc dumny? Mam takie oceny, że aż sama się dziwie! 5 z fizyki :o No dobra, 3 z matmy, ale niestety, rodzina humanistów.
Uwielbiałeś chodzic na zebrania. Potem opowiadałeś, jaki to dumny na nich siedziałeś! ;) Strasznie motywujące to było, uwielbiałam Twoje uznanie. Wiadomo, kryłeś dziecko, gdy miało gorszy stopień, ale i tak byłeś dumny...
I też lubiłam, jak opowiadałeś, o tym co z kolegami robiłeś w moim wieku. Nie ukrywajmy, trochę się to różniło^^ 
Można to ując, "Więcej łobuzowałeś niż ja"...;))
Kocham bardzo!

15 komentarzy:

  1. karolcia_07041992@op.pl5 stycznia 2010 12:07

    Czasami w szkole jest ok, a czasami jest nie do zniesienia ;) Moi rodzice niestety nigdy nie są zadowoleni z moich ocen ;/ Pozdrawiam ;) (www.photos-of-red-angel.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. ~zabite-dziecinstwo.blog.onet.pl/5 stycznia 2010 13:07

    Gratuluję ocen. :-) Fajnego tatę masz. :-) Piszę celowo masz, bo on nadal jest, w waszych sercach, przy Was, koło Was. :-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, mót tata także zmarł, i także rok temu, wtedy miałam 18 lat i było to dla mnie tak samo trudne jak dla Ciebie. Bolało mnie bardzo, że wszyscy twierdzą, że mnie rozumieją, udawali takich troskliwych... ale co czuje córeczka tatusia który musiał odejśc choc nie chce... zrozumiec trudno. JA wiem ze on jest ze mna kazdego dnia, i ze nie przywroce mu zycia, ale wiem ze mnie Kocha, i zawsze kiedy go potrzebuje, jest obok. Podziwniam Cie bo ja miałam nienawisc do falszywych ludzi którzy udaja zrozumienie, chcialam to co czuje, co chce mu powiedziec, zamknac w sobie i nikomu nie mowic... Gratuluję odwagi, pozdrawiam.A Ciebie tato Kocham Bardzo, ale przecież to wiesz!! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. agataz50@buziaczek.pl6 stycznia 2010 08:29

    Ja nie lubię szkoły http://trudyzycia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://kolorowy-slodziaczek.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mam najgorszych stoipni, ani gorszych niż w tamtym roku. Tak, Twój tata byłby na prawdę z Ciebie dumny! [neyy.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  7. Polozbuzowac tez czasem mozna ) :*[zakochana-kobietka]

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Krzysztof (KS)6 stycznia 2010 16:04

    Cześć Patrycja. Proszę Cię o poparcie Aidy i wtórnie mojej prośby z naszych ostatnich postów dot. niedzielnego finału WOSP. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu jaka ty gówniaro jesteś monotematyczna "Mój tata to, mój tata tamto" ojejku, jakie to smutne, zaraz się popłaczę. Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym takie oceny chciała ;)Gratulacje.!Twój tata napewno był (i jest) fajny... Mój to tylko krzyczy.Jest taki, że kiedyś przyszłam z mamą i siorsrą z zakupów do domu a on sie spakował i wyprowadził do babci, a później na mieście rozpowiadał, że go mama wyrzuciła i nie pozwala się ze mną i moją siostrą spotykać... A więc tylko pozazdrościć taty i ocen ;):** Super blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoś się do oceny - [sad-ostateczny.blog.onet.pl]I usłysz wyrok Sądu Ostatecznego!

    OdpowiedzUsuń
  12. xDOoOllyxx kogo to obchodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, fajny blog. No i niezły pomysł. Jeśli chcesz, zgłoś się do oceny bloga na www.kwasne-gruszki.blog.onet.pl, albo zgłoś się na oceniającego. Pozdrawiam, Nickey :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Helou! ja tez mam 5- z fizy i 3-z matmy xd na 2-semestr staram się o dobra 4 xd

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanów się kre tynko, o czym jest ten blog. chyba , że to przerasta twoje możliwości intelektualne. możliwe.

    OdpowiedzUsuń