środa, 1 września 2010

Brak tytułu

Wakacje udane bardzo;) Niesamowicie piękne, zielone miejsce. Doskonałe widoki....
 Odpoczęłyśmy, dużo śmiechu, świetni ludzie, dużo sałaty, dużo mrożonej kawy i dużo pływania. 
A najczęsciej śmiałyśmy się z Ciebie! Wspominałyśmy Tunezję, głupie pomysły, skakanie do wody. Właśnie, potrafię! Potrafię skakac na główkę;) I wiedziałam o tym od początku, ale dopiero ostatniego dnia się odważyłam. 
Grecy mnie rozczarowali... Hahahaah, bardzo śmieszne! 
Bawiłam się świetnie, uwielbiam spodnie, które zgodnie z dziadkiem nazwalibyście workiem na ziemniaki, lubię kolor swojej skóry;)
Katowice mnie powitały mrozem. Super!
Kocham bardzo!

2 komentarze:

  1. Cieszę się że to były bardzo udanie wakację. Pozdrawiam www.zapisanie-zycie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wakacje były udane! A mróz też jest super. Serio

    OdpowiedzUsuń