wtorek, 21 kwietnia 2009

Brak tytułu

ZielonoZielono!
No i jeszcze trochę żółtego i różowego i czuje się lepiej;) 3 dni wolnego...Co ja będę robić? Obejrzę jakieś filmy, dla których nigdy nie miałam czasu... I zrobię pracę o mojej pasji. Znowu zaatakuje książki
   I spróbuje nie kłócić się z mamą... A to może być nie lada wyczynem. Bo od jakiegoś czasu nam to nie wychodzi. Pewnie to moja wina. Ale wina zawsze jest po środku?! No to o co chodzi? Nie ogarniam tego znowu. No i pewnie jakiś czas mi z tym zejdzie. Ale co ja chce udowodnic?
    Byliśmy także w lesie. Sprzątaliśmy klasowo śmieci po jakiejś imprezie. I śmierdziałam lateksowymi rękawiczkami! Ja tam lubię akcje ekologiczne;-)
Kocham;*



Dziękuje za mejle, które do mnie wysyłacie. Ze względu na szlaban najprawdopodobniej nie będę mogła na nie odpowiedzieć. Mimo tego, Dziękuje;)

62 komentarze:

  1. OMG pierwszy raz trafiam na bloga 3 minuty po napisaniu notki xD. Mój rekord. Nie, no... pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też często kłócę się ze swoją mamą... ;| I też mam teraz wolne ;D bd miała czas na różne rzeczy ;) tak jak ty "zaatakuję książki" ;] i bd dużo spać! xDwww.smutynka.nun.plwww.ciche-modlitwy.nun.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co oglądałam cię w programie ten jeden dzień... myślę że jesteś super dziewczyną masz super mamę a twój tata na pewno był bardzo dobrym i kochanym człowiekiem po obejżeniu programu postanowiłam zajrzeć na twojego bloga...jest świetny... naprawdę widać że kochasz swojego ojca ;]pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w pełni zachwycona twym blogiem ;d A ty jesteś żywym dowodem na to , że są jeszcze w 21 wieku normalne nastolatki takie które nie piją nie palą i nei wpadają w narkotyki ! Gratuluję Ci ,! Nie zmieniaj się !

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpis.Też cię widziałam i wzruszyła mnie Twoja historia.Widać, że naprawdę kochasz tatę :) Twój blog zasłużył na nagrodę!Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny Blog...Pszeczytałem od początku.Jestem pod wrażeniem.http://pitbulls.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. przez program: rozmowy w toku, weszłam na twój blog, czytając blogi w archiwum wzruszylam się, słowa które piszesz dla taty są piękne, aż łezki poleciały...tak dalej patrycjo, naprawde super blog, wielki szacunek dla ciebie...;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nio pięknie Pati;);*Tak trzymaj;)A co do szlabanu to nie Ty jedna;DBuźka;*;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.Napewno uda ci sie z mama.Tez czasami sie z moja kloce ale przechodzi.A co do lasu to tez uwielbiam przyrode ;) Jestem z bloga great-horse :******** Moje gg to 10631622

    OdpowiedzUsuń
  10. moja_dusza@op.pl21 kwietnia 2009 10:04

    Spróbuj pogadać z mamą,postaraj sie o jakis kompromis ;) ona na pewno się zgodzi!! 3 maj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 dni wolnego też mam. Tylko, że tak pół na pół, bo moja pani wychowawczynie wymyśliła sobie, że będziemy chodzili codziennie na jakieś próby na szkolne przedstawienie. Zdenerwowałam się bardzo. xdPozdrawiam wyrysowana.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. to dzis sprzątaliście? www.ps-kochamcie.blog.onet.plczekam na odpowiedź ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie oglądam program o Tobie i Twoim tacie, bardzo Cię podziwiam :) jesteś naprawde dojrzałą i wspaniałą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taak, trzy dni wolnego... Ja najpewniej również pooglądam filmy, przeczytam chociaż jedną z lektur no i się wezmę za naukę na konkurs. Nie tylko Ty masz problemy z mamą - ja tak samo. Ostatnio to właściwie wcale nie gadamy, bo jedna drugiej unika. Ale cóż... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ' Taa. Oglądałam Cię w programie 'Ten Jeden Dzień` . Więc jesteś bardzo odważna, bo ja nigdbym w taki programie nie wystąpiła. xDD Widać, że bardzo kochasz tatę i cię za to podziwiam. Dlaczego? Ponieważ mój tata również umarł jakieś 5 lat temu. Również na raka, ale ja nie miałam z nim blliższych kontaktów i nie wiem czy mam żałować. Tak czy inaczej jesteś naprawdę świetna. Aaa i ja też lubię zmierzch. xDD Jeśli mogłabyś zaglądnąć do mnie na bloga więc zapraszam [camp-rock-vip.blog.onet.pl i exceptional-love.blog.onet.pl [ blog z opowiadaniem. ]

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Twojego bloga trafiłam po obejrzeniu programu na tvn style (przepraszam, ale nie pamiętam nazwy programu:) ) . Blog jest naprawdę świetny! Widać, ze bardzo się angażujesz w pisanie jego :) zastanawia mnie tylko jedno.. nie potrafię zrozumieć jak radzisz sobie z tym, że nie ma już przy Tobie jednej z najważniejszych osób w Twoim życiu?! To piękne jak o nim piszesz.. Musisz Go naprawdę cholernie kochać:) aha jeszcze jedno ;) .. w programie mówiłaś o niemiłych komentarz, które pojawiają się pod Twoimi notkami.. zdaję sobie sprawę, że czytanie ich nie należny do Twoich ulubionych zajęć, ale nie przejmuj się nimi:) może to nie odpowiednie ale.. życzę osobom, które tak piszą, aby w ich życiu stało się coś tak okropnego, że nie będą mogli sobie z tym poradzić.. tym czasem gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej . właśnie obejrzałam program z tobą na tvn style . Strasznie poruszyła mnie twoja historia , więc postanowiłam wejść na bloga . Rzeczywiście ... to okropne, co przeżyłaś .. bardzo ci współczuję . Ja nie wyobrażam sobie życia bez mojego taty .. ty musisz tak żyć dalej . Mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz prowadzić bloga, bo jest naprawdę świetny ,, i życzę ci, żebyś została tą wymarzoną dziennikarką . (; pozdrawiam gorąco i serdecznie zapraszam na mojego bloga : www.natalia-blog-natalia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm, dla mnie niestety te trzy dni nie będą do końca wolne, piszę egzaminy. No i do tego dochodzą zajęcia z przedszkolakami z okazji dni otwartych naszej szkoły. Ale nie narzekam. Aha, a lateks według mnie bardzo ładnie pachnie. Pozdrawiam [strefa-noir.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  19. andzia1252@buziaczek.pl21 kwietnia 2009 10:53

    Hej:) Ja też mam 3 dni wolne . :D Z jednej strony się ciesze a z dugiej nie ponieważ będe się nudziła :( Ja też bardzo lubie wycieczki ekologiczne ...Pozdrawiam=*

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka! Świetny blog. nie przejmój się!wszyscy się czasem kłócą z rodzicami, ;** Trzymaj się!!;**;*<33nareszciee wolne 3 dni!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czesc. Obejrzałam dzisiaj wywiad z Toba na tvnstyle. Z ciekawości weszłam na Twoj blog i w 30 min "na jednym oddechu" przeczytałam cały. Mam nadzieje, ze Tata czuwa nad Toba i całą Twoją rodziną. Gartuluje wygrania konkursu na blog - należało Ci się. Jest to bardzo mądry i uczący blog jakich mało w sieci. Wyrosłas na bardzo mądrą kobietke - Twoj tata w niebie napewno jest z Ciebie strasznie dumny i jest to bardzo uzasadniona duma!! Mam nadzieje ze przyszłe zycie bez taty bedzie rownie owocne jak zycie do tej pory z tata!! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję bloga roku! ;) i podziwiam Cię i Twoją walkę z bólem i cierpieniem po rozstaniu..ja też straciłam bliską mi osobę..choć się już z tym pogodziłam bo minęło 11lat to ciągle uważam że nie byłam przygotowana na taki dramat w moim życiu, nie dałam sobie z nim rady..po prostu mnie przerósł ..dlatego naprawdę i z całego serca Ci kibicuję i bardzo się cieszę że są ludzie którzy wierzą w miłość aż po grób ! bo tak jest co nie? Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ~http://andzela17121990.bloog.pl/21 kwietnia 2009 12:27

    Ja bardzo sporadycznie sie klóce ze swoją mama, masz racje nie tylko wina leży po Twojej stronie wina jest zawsze bo obu stronach choć czesto o tym zapominamy;) gorąco Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. vampise_nisalle21 kwietnia 2009 12:37

    Widzimy, że lubisz `zmierzch` więc zapraszamy na {volturri.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć! Jestem Natalia, mam 19 lat. Postanowiłam do Ciebie napisać, bo przeczytałam Twojego bloga i nie mogę wyjść z podziwu dla Ciebie. Jesteś niesamowitą osobą. Kurcze, nawet nie wyobrażasz sobie, jak wiele wydarzeń z Twojego życia pokrywa się z moimi, a szczególnie to jedno. Bardzo tęsknie za moim kochanym Tatą, był cudowny, niezastąpiony, dał mi tak wiele. Zmarł w listopadzie. Czasem zastanawiam się: Bóg stworzył ludzi takimi słabymi, a daje im takie ciężary do dźwigania. Dlaczego? Pewnie Ciebie też męczą często pytania w stylu ''dlaczego''. Myślisz że kiedyś nam przejdzie? Nie będę już długo pisać, bo wiem że takich maili dostajesz tysiące (a przecież każdy wie, że lepiej iść do lasu niż siedzieć przed komputerem), ale pomimo wszystkich wątpliwości, żalu i bólu jaki w sobie noszę, jedno wiem na pewno i tym muszę się z Tobą podzielić. Tato zawsze będzie będzie przy Tobie, szukaj znaków, szukaj Jego słów. On Cię trzyma za rękę. On z każdym dniem jest szczęśliwszy, a w Tobie budzi coraz więcej miłości. Podaj dalej. Do mnie podałaś. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moi nauczyciele "zatroszczyli" się o nasz czas przez te 3 dni wolnego. Mam zapowiedzianych 5 sprawdzianów...ale co tam - i tak pewnie będę robiła co innego, niż uczenie się. W końcu moje życie nie polega tylko na zdawaniu sprawdzianów i szkole, mimo, że doświadczamy i uczymy się codziennie. Życzę Ci więc miłego spędzenia tych kilku dni i pogodzenia się z mamą. Widziałam Cię w wywiadzie z panią Dorotą Wellman i dlatego postanowiłam tu do Ciebie zajrzeć. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Patrycjo !! Oglądałam Cię w programie Doroty Welmann , Poczytałam wpisy na Twoim blogu .. Moja historia jest trochę inna a może bardzo podobna . Mój tato zachorował na stwardnienie rozsiane gdy miałam 9 lat . dzis mam 40 i ciagle pamiętam ten lęk i modlitwy i zakłady z Panem Bogiem . Chciałam by żył . Jako pierworodna córka byłam bardzo z nim związana . Żył jeszcze 30 lat . Ogromnie cierpiał , choroba zabrała mu nogi ,ręce , unieruchomiła w łóżku, powykrzywiała, powodowała ból i ogromne cierpienie . Tak bardzo go kochałam i nie mogłam znieść tego ,że nic nie można zrobić .... Odszedł od nas w wigilię Bożego Narodzenia . Ciągle kocham go tak samo gdy miałam 5 czy 9 lat . On nauczył mnie cierpliwości ,wiary , miłości . Tego ,że każdy przeżyty dzień może być piękny ,że trzeba uśmiechać się do spotkanych ludzi i czerpać z tego radość . Dziś jestem szczęśliwą żoną ,matką . Wierzę ,że kiedyś spotkam się z moim tatą i czuję jego obecność każdego dnia . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ~dla-kogo.blog.onet.pl21 kwietnia 2009 13:53

    Szlaban minie:)Tak ten smród rękawiczek jest ohydny!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Konkurs na BLOGA KWIETNIA. Zgłoś się i Ty!http://konkursy-edyty.gu.ma/

    OdpowiedzUsuń
  30. moze szlaban uniemozliwi ci pisanie tych bzdetow nie wiem co twoja matka robi ze jeszcze nie widzi jaki wstyd robisz

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pewna ze dogadasz sie z mam i nie bedziecie sie klocic[swiat-malenkiego-aniolka]

    OdpowiedzUsuń
  32. oneofthem@onet.eu21 kwietnia 2009 16:47

    współczuję Ci tej oglądalności, naprawdę______________oneofthem.onetblog

    OdpowiedzUsuń
  33. ~Brat Szlachcic22 kwietnia 2009 00:06

    http://prawy-sierpowy.pl/Szanowny Panie BraciePamiętasz, gdy pisałem Ci, że targowica patrzy jeno, gdzie by tu nas, szlachciców prawych, jeszcze pognębić. Łupią nas kolejnymi daninami, raz za razem łotrostwa kolejne wymyślając. A gmin prosty, a głupi wespół ze szlachcicami prawymi, dają się golić, jak te barany z wełny. A było to tak...Siedzielim w czeladnej z kamratami, grając w cymbergaja (nie mylic z cymałgejem). Gdy nagle do izby wbiegł podniecony Azja Tuhajbejowicz, co dość często mu się zdarza, gdyż nad wyraz jest to osobnik pobudzony, zwłaszcza gdy dopiero z pala znijdzie, na który go regularnie dla uspokojenia nawlekamy.Więcej na http://prawy-sierpowy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog!Jak to okreslilas, ze bedziesz rzuczc sie na ksiazki (czy jakos tak:) no ja wlasnie Czytam hmm...Widze, że lubisz "Zmierzch". No to Ja tez go uwielbiam!:*Wląsnie czytam 4część!Tam to dopiero się dzieje!Pozdrawiam:*Zapraszam:*http://holly13.blog.onet.plDzjękuję za to, że przeczytałaś ten komentarz!:*

    OdpowiedzUsuń
  35. lolitablog@autograf.pl22 kwietnia 2009 01:28

    Patrycjo, nie wiem, co czułaś, gdy twój tata odszedł, ale twoje pisanie jest bardzo potrzebne. Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  36. co woda sodowa dobiła do głowy!!! jesteś żałosna dziecko i co ty wiesz o życiu?-nic. A śmierć bliskiej osoby przeżył każdy z nas i co z tego take jest życie ale nikt nie robi z siebie ofiary losu jak ty, tulko bieże się w garść i żyje dalej.Ty też zrób coś z sobą i nie ubolewaj nad sobą na forum bo to jest strasznie żałosme.Ojciec to pewnie się przewraca w grobie na myśl co wyrabiasz.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wcale się nie dziwie że matka się z tobą kłóci .Gdyby moja córka robiła takie żeczy jak ty to też nie było by fajnie-roztrząsać życie osobiste rodziny na forum to coś nie godnego!!!.

    OdpowiedzUsuń
  38. chociaż matka jest tu przytomna i wcale się nie dziwie ze masz szlaban. Popieram ją w 100% Brawo mamo!

    OdpowiedzUsuń
  39. NIE KARMIĆ TROLLA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Po pierwsze Tato Patrycji został skremowany,więc się w grobie nie przewraca! Po drugie:weź Ty słownik do ręki bo wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  41. ~wstyd normalnie!22 kwietnia 2009 03:23

    A słownik masz?Bo mnie się w głowie nie mieści że można być takim analfabetą i jeszcze publicznie zamieszczać ttakie wypociny jak Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  42. A co to kogo?Załóż własnego bloga i tam skrob takie bezsensowne teksty!

    OdpowiedzUsuń
  43. Twój blog bardzo mi się podoba. Ja nie wiem jak to można żyć bez taty. Siedząc przed telewizorem trafiłam na tvn Style. Zobaczyłam ciebie i stronkę twojego bloga. Od razu postanowiłam na niego wejść. Wiesz, że bardzo mi zaimponowałaś, ponieważ każdy powinien wyrażać to co czuje. Ja np. nie miała bym takiej odwagi bo wiem, że wyśmiano by mnie :(. Raz próbowałam założyć taki blog o moim życiu, ale oczywiście osoby wchodzące na niego pisali "Po co to piszesz", "Kogo to obchodzi", "Jesteś głupia" i o wiele wiele gorsze (już nie będę cytować). Także gratuluję bloga. Jest godny poświęceń. Twój tata na pewno cię kocha i ma w swoim sercu. Trzymam kciuki :**

    OdpowiedzUsuń
  44. witaj patrycjo jestem pełna podziwu ja nie umiała bym żyć bez taty o twojej histori dowiedziłam się niedawno na tvn style i od razu postanowiłam regularnie odwiedzać twojego blogaDziękuje ci za stworzenie tego bloga ponieważ wiele zmienił w moim życiu choc od nie dawna go czytam. dzieki niemu spojrzałam innym kontem na swiat i ciesze sie kazda chwila jezcze raz dziekuje i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo Ci współczuje tego co się stało w Twoim życiu. Mam 15 lat i w grudniu 2008 roku zmarł też mój tata...ja nie potrafiłam tak dzielić się moim bólem tak jaki Ty...mimo, że też mam wspaniałych przyjaciół. Ja wręcz przeciwnie...tłumiłam w sobie ten ból. Teraz jest dużo lepiej ale raczej już nigdy nie będzie idealnie...kiedy oglądałam program, w którym występowałaś zauważyłam między nami dużo podobieństw...ja też bardzo dużo wolnego czasu spędzałam z moim tatą...i też byłam tak "do niego przylepiona", na zakupy też wolałam jeździć z tatom bo jak byłam z mamą to wracałyśmy pokłócone. Kiedy usłyszałam jakie niemiłe komentarze dostałaś na tym blogu to aż mnie coś w środku ścisnęło...nie wyobrażałam sobie, że są ludzie którzy naprawdę nie mają uczuć... ;/ Pozdrawiam i liczę, że kiedyś mi odpiszesz ;) www.i--love--horse.blog.onet.pl to jest mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. mały greenpeace'owiec i brudas :P ;-). pozdrawiam i życzę miłej a przede wszystkim udanej bitwy z książkami.

    OdpowiedzUsuń
  47. Patrysiu jestes super !!!! Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoją Mamę :))) Trzymajcie się ciepło !! Oby tak dalej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  48. ~Mmagduuchaaaaa22 kwietnia 2009 05:20

    Taaaak, ja też mam 3 dni wolengo ;X właśnie zaatakowałam dom i wszystko z nudów posprzątałam ; D Jesteś zajebi**** ;*Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  49. ~piwniczka.blog.onet.pl22 kwietnia 2009 05:39

    ja jestem juz troche starszą dziewczynką, ale dokładnie pamiętam kłótnie z mamą z Twojego wieku :) z perspektywy czasu mogę Ci napisać, coś co pewnie wiesz - że dzieci kocha się ponad wszystko więc jak znam życie mam kocha ciebie ponad swoje życie, tylko że czasem tak trudno pogodzić się z tym, że dziecko się odsuwa, dorasta, zamyka czasem tak trudno zatrzymać słowa... a tych wypowiedzianych nie można zatrzymać, czasem robia ogromne krzywdy! życzę szybkiego zakonczenia szlabanu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zapraszam www.sara-and-life.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Widziałam Cię w telewizji i bardzo cieszę się że prowadzisz tego bloga. Może to pokaże innym którzy są w podobnej sytuacji zrozumieją że nie musi im być tak źle... Jeżeli chcesz pogadać napisz: paris2@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. lola4210@amorki.pl22 kwietnia 2009 06:16

    Ja niemoge ale sie uśmiałam jak czytałam tego bloga. Ale ty jesteś durna bez kitu. Każdy się umiera i rodzi ale żeby zarabiać na śmierci ojca i robić z tego taką afere? Dziewczyno on cie nie słyszy. On umarł. Ja niemoge pogódź sie z tym wreszcie i sie ogarnij, bo robisz z siebie pośmiewisko. Buahahahaha nie no niemoge.

    OdpowiedzUsuń
  53. Poruszył mnie twój blog ty piszesz nie o głupotach tylko o swoich przeżyciach i uczuciach im towarzyszących, Twój blog zasłuzył na nagrodę blogu roku 2008 tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. naprawdę jesteś nietuzinkową dziewczyną .. ;))bardzo Cię podziwiam. chciałabym mieć taką przyjaciółkę jak Ty.serdecznie pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. monia10212@buziaczek.pl22 kwietnia 2009 08:41

    Ślicznie piszesz. Dowiedziałam się o Twoim blogu przez program "Ten jeden dzień" ;)Naprawdę mądrze piszesz. To mój blog: http://nieodnaleziona-droga-do-szczescia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiem co możesz zrobić - możesz spotkać się z przyjaciółmi, pojechać do lasu i zrobić piknik. Ja bym tak zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nastepna nawiedzona debilka hahaha załóżcie jakiś fan-club porzuconych sierot hahahahahhaha...

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz rację w 100% nawet więcej.Niestety tak nawiezonych jak ta mała jest wiecej i z przykrością muszę stwierdzić że ten blog będzie istniał dopóki dopóty durnie będą go czytać hehehheheh

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja czytam tego bloga i sobie włosy z głowy wyrywam jak mozna być tak chorym!!! z głupoty. A co do odp do kom to interesują cię czyjeś drobne błedy ort a nie pomyślałas żę to dys ? lepiej zastanów się nad psichiczną chorobą tej dziewczynki co wyrabia! i jak można by jej pomóc a raczej jej matce żeby nie cierpiała przez dewotkę bo nie sądzę że to co ona robi nie odbija się na życiu rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  60. Super blog ! naleza ci sie te nagrody :) moj blog www.swiat--nory.blog.onet.pl moze sie spodoba [?]

    OdpowiedzUsuń
  61. dziecko jest zenujace i jeszcze onet cos takiego promuje :/

    OdpowiedzUsuń