sobota, 25 kwietnia 2009

Brak tytułu

;-)
A ja zrobię remont! Jakby nie było córką Złotej Rączki jestem, więc może nie poodpadają mi palce lub co gorsza, coś mi na głowę spadnie. Dowcipne...
Wyremontuje swój pokój. Będzie idealny zarówno dla mnie jak i dla Mikunia. Ciekawe jak mój pomysł spodoba się mamie?! Hmmm przypuszczam, że nie będzie co do niego przychylna. Niestety, nasze gusta pod względem meblowanie okrutnie się różnią. Jak ja sama ściany pomaluje? Dzisiaj z wujkiem uznaliśmy, że na czas zmian w moim pokoju mama powinna wyjechać albo chodzić codziennie do pracy xD Zawsze tak było... Wszystkie meble, urządzenia montowaliśmy jak szła do pracy lub gdy Jej nie było;)
Kocham;*

28 komentarzy:

  1. kkkkk3@poczta.onet.pl25 kwietnia 2009 09:58

    też muszę kiedyś remont zrobić. ; d rozowa-rozdzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobić ci taką czapeczkę z gazety..ideALNA kiedy malujesz pokoj jak cos to pisz na maila

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże. Jaki ten blog jest smutny. Kiedy w drugiej z początku notce przeczytałam, że Twój tata nie żyje... Nie wiem, jak to opisać. Musimy cieszyć się z każdej chwili, prawda? Nie wiem dlaczego teraz płaczę. Nigdy nie reaguję na coś tak emocjonalnie. Może dlatego, że sama nie potrafię naprawdę cieszyć się z ludzi. Wszystko jest takie krótkie, prawda?Chciałabym coś jeszcze dopisać, ale sama siebie nie rozumiem. Więc nie wiem, jak mogłabym to przekazać Tobie. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna Notka, ora zogólnie blog. http://pitbulls.blog.onet.pl zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog! Ja mój gust tez jest zupełnie inny niż mamy. ;D Fajna notka!!::*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty sobie lepiej łep wyremontuj bo jesteś poj... ZENADA ZENADA... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a na całą ścianę powieś sobie Guernice Picassa. mamie napewno się spodobaxDxDxD, a tym bardziej bratu :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty sobie lepiej łep wyremontuj bo jesteś poj... ZENADA ...... ZENADA... :D ~BB 2009-04-25 20:46 Żenada to jest ten komentarz!!Ikibicuję ci pati!! Bardzo Marysowy blog:) [jeżeli wolno mi tak napisać]

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie wpadłam na Twój blog i naraz pochłonełam wszystkie notki. Ja nie wiem jak Ty sobie z tym rade dajesz. jejku podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wpadłam tu już dawno i też przeczytałam wszystkie notki. I też podziwiam Cię za to, ze tak sobie dajesz radę.. bo ja sobie kompletnie nie daję. Kompletnie. Napisałam do Ciebie maila, lecz nie odpisałaś. Może jesteś zbyt zajęta... Jednak jak znajdziesz chwilę - napisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. hej czy to ty występowałaś w tvnstyle?? odp na moj nr gg 8451269 pozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. marta145x@op.pl26 kwietnia 2009 07:08

    witaj chcialam cie zachecic do odwiedzenia mojego nowego blogawww.dannaxx.blog.onet.plszczerze mowiac bardzo ciekawie piszesz.informuj mnie o nowych notkach dobrze?przepraszam jesli traktujesz to jak spam

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ja też bym sobie remont chętnie zrobiła ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwnie się czuję... Z jednej strony jest mi Ciebie żal -umarł ci tata, a ci kretyni bez uczuć tylko cię krytykują. A z drugiej strony... zazdroszczę ci. Zazdroszczę ci wytrwałości. Ja nie jestem taka silna. Niestety. Pozdrawiam, trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuj się tymi kretynami. Jestem ciekawa, jak oni poradziliby sobie z bólem, z którym ty musiałaś się zmierzyć.Idź do przodu, nie oglądaj się za siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śmierć osoby bliskiej bardzo boli i nie ważne ile ma się lat. Mam 43 lata a moja mama zmarła 5 lat temu. Tęsknię za nią strasznie. Szanuj i kochaj swoją mamę, masz ją obok siebie. Możesz ją przytulić i pocałować. Jesteś wspaniałą, wrażliwą osobą, ale pamiętaj, że jesteś również córką najwspanialszej mamy na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  17. UMIESC TEN LINK W NOTCEhttp://s5.battleknight.onet.pl/index.php?loc=hire&ref=MTAxNTU5OQ==PROSZĘ. JEŻELI NIE CHCESZ TO TRUDNO. ALE PROSZĘ, GDY KOMENTUJECIE TO KLIKAJCIE. NIE MUSICIE NIC CZYTAC. KLIKNIJCIE I PODARUJCIE MI TROCHE KASY.

    OdpowiedzUsuń
  18. kaja19940@vp.pl26 kwietnia 2009 09:54

    Hej! Z góry sorka za SPAM. - (Jak chcesz, to usuń) - Chcesz zdobyć 850 kom? To właśnie organizuje konkurs dla Ciebie! www.kaja19940.blog.onet.pl A remont napewno ci sie uda xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Hah ;p To mi przypomniało o tym, jak jest zawsze przy moim remoncie xD Obie z mamą jesteśmy uparte i każda chce postawić na swoim, ale w moim pokoju na szczęście zawsze ustawienia i kolory są takie, jak ja chce. Tylko, że wcześniej toczę wojnę o to z mamą ;p Która trwa ładnych parę tygodni xD A póxniej kupuję farby i z braćmi malujemy sami i przestawiamy ;p Ja Tobie życzę udanego remontu ;) Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Dziwią mnie krytyczne komenterze osób czytających Twój blog - są bezduszne:( Ci ludzie pewnie nie zdają sobie sprawy co znaczy utracic bliską osobę, ale życie się toczy i kiedyś też ich to spotka. Może wtedy przypomną sobie co napisali na blogu i się zawstydzą. Może jednak niskiego poziomu ich inteligencja emocjonalna, nie wzbudzi w nich żadnej skruchy. To oni są ubodzy. Pisz bloga jeśli Ci to pomaga w cierpieniu i nie zważaj na tych, którzy nie rozumieją. Ja rozumiem - przeżyłam podobną tragedię mając ...naście lat straciłam rodziców :( Było ciężko i jest nadal czasem tak bardzo mi ich brakuje i nie mogę nikomu o tym powiedziec ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Remont. Dużo zmienia, niekoniecznie wizualnie. Nie boisz się, że zmienią się miejsca, kolory, motywy, które przypominały Ci tatę? Jestem pewna, że o nim nie zapomnisz, ale to na pewno zatrze jakieś wizje... Choć to bardzo dobrze. Nie powinno się żyć tylko wspomnieniami, nawet jeśli były dobre... Szkoda, że nie możesz odpisywać, bardzo mi na tym zależy... Do następnego razu. Sandra

    OdpowiedzUsuń
  22. To smutne-Tobie remont nie pomoże.Brak nadziei że Twoja złość kiedyś minie. Biedactwo-ile Ty masz lat? Jesteś bardzo smutną osobą.Może ktoś kiedyś da Ci szczęście?Może minie ta wściekłość "na życie".Życzę Ci z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój tata byłby z Ciebie dumny. To niesamowite w jaki sposób pokazujesz, że go kochasz. Nawet po śmierci...

    OdpowiedzUsuń
  24. och pati widzialem cie w tv jestes super zmarl ci ojciec a tym o tym piszesz w necie ale ci zazdroszcze tez bym chcial zeby mi umarl bo tez bym mogl pisac oj oj ale byloby super pkazali by mnie w tv i dali nagrode mimo ze moj blog by byl zenujacy ale nie przejmuj sie tymi kretynami ktorzy cie krytykuja oni ci zazdroszcza

    OdpowiedzUsuń
  25. nie sądzę żebys potrafił cos stworzyc od siebie , a o występie w tv mozesz tylko pomarzyc i to chyba najbardziej cie boli!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. rek, dostajesz orgazmu umysłowego, jak takie bzdury wypisujesz? jest ci to potrzebne? zaspokój się czym innym.

    OdpowiedzUsuń
  27. To co robisz jest niesamowite..niesamowite jest to , w jaki sposób okazujesz miłość do taty:):) Tatuś napewno był by z cb dumny:)

    OdpowiedzUsuń