poniedziałek, 15 czerwca 2009

Brak tytułu

Hej;-)
Dzisiaj jest mi faaajnie! Czuje się wspaniale i w ogóle nie wiem dlaczego?! 4 godziny jazdy na rowerze robią swoje... tylko dlaczego nie jestem zmęczona? Nadmiar energii takze mam po tatusiu! Nigdy nie miałeś dośc;) Moglismy grac do zmierzchu, a Ty nic... Byłam na Stargańcu i na Muchowcu. Kilkanaście kilometrów przejechane,ale ja TO uwielbiam. 
Z mama coraz lepiej. Tak mi się zdaje. A może mam taką nadzieje? Nie... Jest okej i myślę że będzie tak dłuuugo. Rozmawiałyśmy dzisiaj trochę. Lubię rozmawiac. To takie...wspaniałe?!
Kocham:*

19 komentarzy:

  1. A ja nie skomentuje szkoda na ciebie czasu wariatko .Lecz się

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez obrazy, lubię Twojego bloga, ale wydaję mi się, że nie masz za bardzo o czym pisać ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. o ile kiedyś pisałaś z sensem, czuć, że kończą Ci się pomysły, a szkoda. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wycieczki rowerowe są boskie. :)Pozdrawiam. xD / miss-posh

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Ci się układa =)[sztuka-przetrwania]

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog,niestety zacząłem go czytać dopiero od dnia w którym dowiedziałem się,że Twój blog wygrał.Było to dla mnie wielkie przeżycie.Wpisałem Ci się tego samego dnia, gdzie tysiace osób Ci gratulowało.Teraz odzywają się również malkontenci Ci poniżej, i marudzą.Myślą, że temat się wyczerpie bo ile można pisać i pamiętać o Tacie który odszedł?Ale i z tym musisz sobie poradzić.Oni zapominają,jakie było źródło rozpoczęcia Twojego blogu.Ja straciłem ojca mając niecałe 18 lat i do dzisiaj jest to silne przeżycie. Życze Ci siły, uśmiechu i ciepła na co dzień dla Ciebie i Twoich bliskich.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie poczatkowe notki byly pisane lepiej, tak bardziej z sercem widac bylo ze cierpisz i to ze piszesz pomaga ci... teraz juz zaczynasz pisac o sobie, moze zmiana bloga na pamietnik.?

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz stajesz się trochę bardziej egoistyczna. Twoje notki stają się bardziej O TOBIE, są takie...no...nudne...kiedyś takie nie były...lepiej skończ tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z moim TATĄ przejechaliśmmy 11 km. w godzine!! Ty to piszesz już tylko dla parady. żeby się pochwalić, czy coo.? ;/ żal mi cie

    OdpowiedzUsuń
  11. tactfully@op.pl16 czerwca 2009 13:55

    Proszę cie zrob komentowaie dla zalogowanych czy cos bo mnie wkorzają te komentarze. Zapewne jest to jedna osoba, ktora jest neiwyzyta psychicznie ) ;

    OdpowiedzUsuń
  12. moze przestan obrazac kogos kogo wogole nie znasz stracisz kogos kochanego to zrozumiesz ale i nie bo jestes jakomś straszna gówniarą i radze ci nie rań ludzi którzy juz sa bardzo zranieni

    OdpowiedzUsuń
  13. Istotnie można przypuszczać,że Magda,Fanka... to ta sama osoba-znudzona zazdrosnica i koniec-nie jesteśmy doskonali-i ta(te)osoby też...może istotnie ten blog samoistnie się przeistacza w blog więcej o Tobie-ale to dobrze-teraz lepiej poznamy Ciebie.Malkontenci byli,są i będą.Bądź silna sobą, rodziną i wspomnieniami..Pozdrawiam:)Ciebie i Wszystkich tych czytających i wpisujących sie do tego Bloga.Patrycjo nic nie zmieniaj tylko pisz...papa

    OdpowiedzUsuń
  14. ~www.crazyworld9.blog.onet.pl17 czerwca 2009 09:14

    Spoko blog :P wbijaj do mnie i skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To może lepiej, że zaczyna pisać o sobie, że zaczyna jej się układać?! Wy tylko szukacie sensacji, żeby pisała o swoim ojcu! ile można?! Czas goi rany!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jak ty bardzo kocham jazdę na rowerze, mam wtedy dużo czasu na przemyślenia, później łatwiej mi pokonywać problemy na mojej życiowej drodze, cieszę się, że jest ci dobrze!!! ;DD Kiedyś czytałam twoją historię w Dziewczynie..I od tamtego czasu chciałam znaleźć twojego bloga..Dużo przeszłaś, ale się trzymasz i bardzo dobrze..^^ Zapraszam na mojego ledwie założonego bloga : http://zapisanewniebie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ludzie szukają tylko sensacji?!!! Teraz dopiero zobaczyłam komentarze i jestem w szoku, jak tak można?!!!!!! Wy chcecie mieć o czym czytać..a to, że niektórzy wiele przeszli was nie obchodzi??!!!!!! I bardzo dobrze, że Patrycja ma się coraz lepiej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny blog! naprawde należała ci się ta nagroda serio!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog . Ta nagroda ci się należała .(jak nie będziesz miała co robić to wejdż na mojej koleżanki bloga:the-twilight.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń