piątek, 5 czerwca 2009

Brak tytułu

Hej Tato;-)
Dzisiaj podczas przerw i chwilę po szkole graliśmy w nogę! W jakiś niewyjaśniony sposób lubię ten sport. Nietypowe jak dla dziewczyny, czyż nie? Kopaliśmy i kopaliśmy. Palce u stóp trochę bolą, ale co tam;) Piszę o tym bo pamiętam, jak razem zamiast grac w tenisa podczas turniejów na Malinowej czasami kopaliśmy w piłkę. Kiedyś, jakieś 10 lat temu byłeś piłkarzem. Kiedyś nawet znalazłam Twoje skarpety takie wysokie i korki u dziadka Heńka. Chyba miały czerwono biały kolor...Nie jestem jednak pewna. Ale jak widzisz, pod kolejnym względem jestem do Ciebie podobna;) "Bo Twoja córka w piłkę kopie...";-)

Kocham;*

12 komentarzy:

  1. Nietypowe dla dziewczyny? A kto tak powiedział? Jak dla mnie to nie ma podziałów na zajęcia. Warto łamać stereotypy i być sobą i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego ten chłopczyk nie mieszka z wami ?

    OdpowiedzUsuń
  3. no bo są same i kto niby miałby się nim opiekowac?!!!!!!!!!!!!!!!!ona do szkoły matka na zmiany ,w katowicach bez rodziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Wież,czytałam troche tego bloga i dzięki,bo zrozumiałam,że przez te kłótnie z rodzicami trace czas. Bo w każdej chwili mogą.. odejść... Zasłużyłas na tą nagrode. A negatywnymi komentarzami się nieprzejmuj. Oni Ci zazdroszczą wygranej..:/Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowe? ;D Czemu?... Sama uwielbiam nogę;) to mój sport na wiosnę i lato. A na zimę - narty. Pozdrowienia;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. No bo matka ma go głęboko w d... .Taka to rodzina -patologia i tyle a ty dziewucho lecz się w psych... Gardze takimi ludzmi co się dzieciakami nie zajmują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki tobie zrozumiałam że rodzice zasługują na szacunek. W każdej chwili możemy stracić w każdej chwili kogoś bliskiego. Bardzo ładnie ze opisujesz to wszystko. A piłka nozna jest dla wszystkich;]

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja takimi kretynami i głupkami jak ty!!!mam pytanie czy ty chociaż czytasz to co piszesz?widać ,że jestes strasznie zakompleksiona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam AGO

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię nogę xD[sztuka-przetrwania]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez kiedys mialam taka manie i chcialam grac w noge...;d ale z wiekiem mi przeszlo ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz dobrze cię rozumiem patrycjo niedawno straciłam bardzo bliską mi osobę babcie wychowywała mnie od 15 miesiąca życia . zmarła 21 maja.nieraz lubie iść na jej grób i z nią pogadać.wiem że mnie słyszy i zawsze będzie nademną czuwać .

    OdpowiedzUsuń
  12. WŁAŚNIE CZEMU MIKOŁAJEK NIEMIESZKA Z WAMI ??? :)???odpisz w kolejnym poście ;*

    OdpowiedzUsuń