środa, 17 czerwca 2009

Brak tytułu

:)
Skąd te ubrania znalazły się w mojej szafie? Znaczną częśc z nich musiałam dzisiaj prasowac... W końcu w niedziele do Międzywodzia. Właściwie to marze, aby wyjechac na jakiś czas z Katowic i odpocząc. Mam nadzieje, że Bałtyk mi to zapewni. Nasze morze ma w sobie coś nietypowego. Uwielbiam zachody słońca, mimo iż nie często można zobaczyc je w pełnej okazałości. Lubię też nadmorski wiatr. Zawsze, gdy rozwiewa mi włosy czuje różne zapachy. Morza, szamponu, perfum... Trochę z mamą się z Ciebie dzisiaj pośmiałyśmy! Booo Ty zawsze robiąc jakieś sałatki, czy nawet prasując, brałeś sobie to wysokie krzesło z kuchni. Wygodny byłeś, nie można zaprzeczyc. Tam też jest wygodnie?
Kocham:* 

17 komentarzy:

  1. ~poziomekk . --> Adda.17 czerwca 2009 15:26

    Super blog . Mój przy twoim to mały pikuś :-)Pewnie masz pełno takih komentarzy,no ale nie mam jak się wyróżnić.Wiem,że z Tobą mogłabym porozmawiać o tym,co stało się w mojej rodzinie.To samo,co zaszło w Twojej.Ja również pisze,ale opowiadanie.Noi nikt nie komentuje . ;x . www.my-own-life-in-story.blog.onet.plJeju,jaka ja się czuje przy Tobie mała.;Dpozdrawiamm . :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze ze Twojemu Tacie jest tam wygodnie :)udanego wypoczynku[swiat-malenkiego-aniolka]

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś pierwszy raz weszłam na Twojego bloga , tak mnie wciągnął , że przeczytałąm wszystkie notki ,cudownie opisujesz wszystkie sytuacje ,miej się dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bezcennik@vp.pl18 czerwca 2009 02:16

    Na pewno jest :-) Podziwiam to jak piszesz tego bloga, na pewno jesteś bardzo dojrzałą osoba... Nie jest naprawdę dużo takich blogów.../bezcennik/ W wolnej chwili zapraszam do mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jadę nad morze xD miłego wypoczynku![sztuka-przetrwania]

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam sobie gazetę i tam byłaś opisana, tzn się Twój blog.. Ogromny szacunek.. Trzymaj się :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Z cała pewnoscia... ;*www.wiktoriakosobudzka.bo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Niezapominajka19 czerwca 2009 20:24

    Witaj! O Twoim blogu dowiedziałam się jakiś czas temu, z pewnej gazety, której tytułu nie pamiętam. Dopiero teraz jednak zdecydowałam się go przeczytać. Jestem od Ciecie starsza, ale myślę, że wiek nie ma znaczenia, gdy traci się kogoś bliskiego. Mój TATA zmarł 8 lat temu. Jutro będzie kolejna rocznica jego śmierci. Mogłoby się wydawać, że czas goi rany, że z tym bólem i z tą pustką można żyć. Można, ale to życie nie jest już takie samo. Zawsze brakuje w nim tej ukochanej osoby. W tym co piszesz odnajduję trochę siebie i swoich rozmów z moim ukochanym TATĄ. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoją rodzinę. Życzę Wam wiele miłości, wytrwałości, cierpliwości i wzajemnego zrozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wypoczynku ;)). Jejku jak ja bym chciała nad morze!!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kwiatki5@onet.eu20 czerwca 2009 10:25

    Zgadzam się. Żaal.pl Jesteś dziwna.!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ~kwiatki5@onet.eu20 czerwca 2009 10:52

    Zrób notke o tym, że jesteś dziwna, i się tylko chwalisz.! Ocenami i innymi.

    OdpowiedzUsuń
  13. buuba@buziaczek.pl20 czerwca 2009 11:17

    Heey. Postanowiłam polecić Twój blog na moim: http://oceniam-opowiadania.blog.onet.pl.. Jeśli tylko chcesz, zajrzyj i zobacz co o nim napisałam. Choć wiem, że Twój blog to nie opowiadanie, to jednak jest tak wspaniały, postanowiłam jednak o nim napisać. xoxo Matowa <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie , krórzy piszą, że jesteś dziwna nie zdają sobie sprawy z tego co przerzywasz, olej ich i koniec ;) myśle, że raczej nie lubisz jak ktoś ci wyraa współczucie czy coś ;)Twój blog to super pomysł na wyrzucenie wszystkiego z sibie i od razy lżej na duszy ;)Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Patrycjo , podglądam Twój blog i wiem ,że jesteś dziewczyną ze "wspaniałą duszą".Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę mnóstwo wspaniałych wrażeń i tych chwil, które gdzieś w nasze j podświadomości zamieszkają na zawsze, pozdrawiam Ciebie , Twoją wspaniałą Mamę i braciszka

    OdpowiedzUsuń
  16. oja popłakałam sie jak to czytałam , podziwiam Cie . nie wiem czy ja dałabym sobie rade bez taty. to straszne co przezylas, bardzo Ci wspolczuje . Twoj tata bylby z Ciebie dumny

    OdpowiedzUsuń