niedziela, 27 czerwca 2010

Brak tytułu

Wakacje. 
Wcale ich nie czuje. Ale ostatni tydzień zaliczam do baaardzo udanych. Pożegnanie klas trzecich, zakończenie roku oraz zakończenie roku ze znajomymi w parku najlepsze na świecie. Robienie za Małgorzatę Kożuchowską też! ;-)
Na tym pożegnaniu klas trzecich zawsze są rodzice. I będzie mi tam Ciebie brakowało za rok, bardzo. Pewnie nawet bardziej niż teraz, kiedy chciałabym Ci opowiedziec o tym wszystkim normalnie. 
Dzisiejsze popołudnie na działce będzie spoko:)
Kocham!

4 komentarze:

  1. Podziwiam! Naprawde podziwiam! Czytam Twojego bloga i lzy same naplywaja mi do oczu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Tata na pewno chciałaby, byś świetnie się bawiła podczas tych wakacji...Kożystaj z życia Pat ile wlezie.Całuję ;* / b-e

    OdpowiedzUsuń
  3. ~www.niemamnatoczasu.bloog.pl29 czerwca 2010 04:57

    Witam Serdecznie. Na prawdę wzruszająca strona. ;) Przeczytałam większość wpisów i jestem wzruszona...Zapraszam także do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. roksi776@buziaczek.pl29 czerwca 2010 11:15

    Czytałam twojego bloga od początku do końca. Jest mi bardzo przykro z powodu twojego taty. Był na pewno wspaniałym człowiekiem. Rak to straszna choroba. Dwa tygodnie temu na raka zmarła moja ciocia. Ludzie którzy nas opuszczają nie odchodzą na dobre... na zawsze zostają w naszych sercach....Piszę bloga o dziewczynie która walczy z białaczką.. to jest opowiadaniejeśli chcesz wpadnij, może ci się to przyda[nieustanna-walka]

    OdpowiedzUsuń