niedziela, 13 grudnia 2009

Brak tytułu

:)
Zaczynam czuc te święta. Byłyśmy z mamą dzisiaj kupowac prezenty i tym podobne. To chyba dzięki temu dotarło do mnie, że za półtora tygodnia Wigilia. Znowu mnie zmuszą do lepienia pierogów! No i do tego spadł śnieg. Wolę śnieg niż deszcz. Lubie patrzec jak pada. Wydaje się wtedy taki niesamowity i piękny. Gorzej, gdy się roztapia;/ Ale tego chyba nikt nie lubi. 
I mama kupiła mi taką cudowną świeczkę, która pachnie jak owoce leśne. Rozpływam się we własnym pokoju.
Kocham:*

27 komentarzy:

  1. ~http://trudyzycia.blog.onet.pl/13 grudnia 2009 10:57

    Najfajniejszy blog jaki znam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna święczka :) gratuluję wygranej, w tym roku znowu jedziesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz bardzo mi sie podoba to jak piszesz! ten blog jest najlepszy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostań członkiem elitarnej japońskiej szkoły Ouran!http://ouran.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. mateuszol1@op.pl13 grudnia 2009 12:58

    Tak masz rację święta są fajne ^^ . Lubię twój blog czytać ;p jest w końcu taki życiowy :p Ja prowadzę blog www.notki-o-wszystkim.blog.onet.pl (może kojarzysz bo rywalizowałem w tamtym roku z tobą w konkursie na Blog roku . 5 miejsce miałem ale mniejsza z tym) jeśli masz czas i ochotę to zajrzyj do mnie na pewno cię coś zainteresuje pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwych dni :Pp do 24grudnia :p bo myślę, że zajrzę tu jeszcze i ci złoże życzenia świąteczne . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. ~http://zabite-dziecinstwo.blog.onet.pl/13 grudnia 2009 13:16

    Święta są magiczne. Śnieg jest piękny. :-)I tu Cię zdziwię lubię i ten roztapiający się. :-) u mnie jest ledwo widoczny, ale juz to powietrze jest takie mrozne. :-)Pozdrawiam serdecznie.Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na to , co piszesz, to szczerze (naprawdę szczerze) wierzę, że Twój tata musi być z Ciebie dumny : )Przyjemnie jest mi to czytać . // breakofdawn

    OdpowiedzUsuń
  8. ~natalciaa@hotmail.com13 grudnia 2009 14:04

    Uwielbiam święta!!! Tak jak TY!!! Niedawno trafiłam na Twojego bloga, bardzo Ci zazdroszcze tej dojrzałości. Jestem od Ciebie starsza, ale sama nie wiem czy potrafiłabym być taka odważna w tak trudnych sytuacjach, które przeżyłaś. Współczuje Ci straty tak bliskiej osoby, na pewno nauczyło Cię to wiele. Kibicuje Ci, żebyś w przyszłości przeżywała tylko te radosne chwile w gronie dobrych ludzi:) Pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. PO pierwsze gratulacje bloga 2008 :)A u mnie w Gda. widać, że próbuje może na Święta będzie śnieżek :DŚwieczka pewnie cudnie pachnie :)[moje-schizolce]

    OdpowiedzUsuń
  10. www.magda5@op.pl14 grudnia 2009 07:21

    hejka! fajnie się czyta Twój blog. Jest taki skromny, a zarazem bogaty w treść.. :) pozdrawiam :)[codzienna-szarosc]

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest taki inny od innych . ;d fajnie się go czyta. Ja też lubię święta, z tego powodu , że nie trzeba iść do szkoły i te spotkania z familią , eh XD . mi mama świeczki nie kupi , bo znowu coś z nią zrobię i się skończy nieszczęśliwie . ( rok temu wybiłam okno gumową zabawką mojego psa , jak się bawilismy ) . ot, powód :P wpadniesz do mnie ? ; diva-maus.blog.onet.pl będzie mi miło :]

    OdpowiedzUsuń
  12. topek12@onet.eu14 grudnia 2009 09:54

    Jurorzy nie pomylili się dając ci tą nagrodę.Blog jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  13. ~słodko-kwaśna14 grudnia 2009 10:34

    Cudny blog..taki prawdziwy..czytając stare notki wzruszyłam się. A co do tej najbardziej aktualnej to ja nei lubie zimy..lubie święta takie bez zimy. Snieg moż ebyć ewentualnie 24 grudnia..ale tyleby wystarczyło:) www.trudne-zycie-we-dwoje.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ` CześĆ ;) Ciekawy blog ;) Fajnie opisujesz to wszystko ;pJeŚli chcesz to wejdź na www.dirrty.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no tutaj nie trzeba dyskutować - nikt nie lubi chlapy. nooo.. chyba, ze małe dzieci się w niej taplać ^^http://vazka.blog.onet.pl - nowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno mnie tu nie było...włąsnie święta już czuć...tez musze sie wybrać na zakupy....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ;) Masz świetnego bloga ;) Szkoda ,że nie wpadłam wcześniej choć moja rodzina cie wielbi ;) Wszyscy łącznie ze mną ! U nas śnieg spadł przedwczoraj ;) Ale nie ma go wiele tyle dobrze ,że nie ma deszczu nie jest źle jak jest sam deszcz ale gdy deszcze ze sniegiem ... NIENAWIDZE ... Lecz sam śnieg to cuud ;) Życze miłych świąt i pozdrawiam serdecznie ! Ps.Mi mama też kupiła pachnące świeczki tyle że : Owoce leśne i Truskawke ,no i oczywiscie kupiła troche wczesniej a mianowicie rok temu xDD Żart kupiła mi albo 10 albo 9 grudnia ;) Pozdrawiam :*** SourceCharmed.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ~www.ergo.blog.onet.pl15 grudnia 2009 05:58

    U mnie co prawda śnieg cały czas pada,ale wyglada jakby roztapiał się już w powietrzu. Świąt jeszcze nie czuje...niestety. Wydaje mi się,że z roku na rok ten czas jest odchodzony coraz mniej tradycyjnie, rodzinnie i świątecznie. Ludzie nie wiedzą już co jest dla nich ważne... Ale najważniejsze jest to,że są jeszcze osoby, tak jak Ty, ktore poświęcają całych siebie dla świąt. Ja też próbuję tego dokonac... moze mi sie uda... mam jeszcze czas:)Pozdrawiamwww.ergo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. nina123p@onet.eu15 grudnia 2009 07:02

    U mnie spadł śnieg, ale powoli już się topi. Pozdrawiam www.filozofka.blog.onet.plP.SMoze mnie pamietasz byłam z tobą na gali Blog roku 2008.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że dodajesz posty co dwa dni

    OdpowiedzUsuń
  21. ~Magdocholiczka15 grudnia 2009 13:48

    Wiem jak to jest stracić ojca, ja go straciłam.Miłych nadchodzących świąt. [ magdusiowe-swiatelko.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ehh... kocham święta Bożego Narodzenia ;D ....... www.Kasia-1-2-8.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wciel się w wampira wilkołaka elfa łowce lub inną postać w naszej grze forumowej. Pierwszy odcinek już rozpoczęty zobacz http:// vampire knight.cba.pl/forum/viewthread.php?thread_id=2 (skasuj spacje)Trwa nabor na adminów i moderatorów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Magia świąt jest super!Czytałam kiedyś o Twobie i Twoim tacie w gazecie, którą kupiłaq moja mama.Gratuluję Ci bloga roku.To naprawdę sukces, kilka tysięcy, a może i więcej teen blogów o ten status się ubiegało. Ale należał sie Tobie :]Patrycjo, co byś chciała dostać na gwiazdkę?Ps: zapraszam na remembel-about.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochaniutka śnieg jest bezsensu tak samo jak i te całe sztuczne święta. Jestem istotą ciepłolubną więc jakoś tak śniegu i tego całego zimna nie znoszę zbyt dobrze. Aczkolwiek dzisiaj zauważyłem jak cudowne są płatki śniegu. Perfekcja w każdym nanomilimetrze ;D.[homo-masakra]

    OdpowiedzUsuń
  26. ~Jaaniniktinny16 grudnia 2009 13:04

    Jeden z durniejszych blogow na jaki zajrzałam, nie dosc ze piszesz jakbys miała 12 lat (moze i tyle masz), piszesz dyrdymały, to jeszcze ten okropny tytuł.. blee... Kto Ci dał tytuł Bloga Roku??

    OdpowiedzUsuń
  27. CześćStaram się zebrać parę punktów, dlatego jeśli to nie problem, chciałam Cię prosić o kliknięcie tego linku: http://plejadatalentow.plejada.pl/1524453,taniec_i_cos_jeszcze_,wideo.htmlPozdrawiam ciepło :)Jeśli nie możesz otworzyć, w linku powstaje luka na końcu „html”…

    OdpowiedzUsuń