środa, 2 grudnia 2009

Brak tytułu

:)
Super. Już pojutrze sobota. Tak, byle do soboty. 
Maama wróciła! I z tego co widziałam na zdjęciach Mikołaj niedługo przerośnie siostre w tym tempie. Troche się tu sama nudziłam, ale męczyłam Dr. House'a więc tak źle nie było. 
I zrobiłam dzisiaj takiego ładnego kwiatka;-) Hmm, byłbyś zmęczony moim gadaniem o tym rękodziele... Mały opętaniec! 
Nie spisałeś się tak, jak powinnieneś! Troche głupio... 
A niebieski to cibinki! Eee, ja natomiast mówiłam lejeń na jelenia! Z kolei do lasu nie chciałam chodzic bo tam były bebokki i bonotangi!
Kocham.

14 komentarzy:

  1. http://blog.onet.pl/admin_edycja.html?r=1Czytam twój blog to takie niebo ze spuszczonymi oczami, muszą być nazwy do określenia twego stanu, który coś zapoczątkował, nigdy nie można być bardziej zagubionym wśród kontrowersyjnych sytuacji jak śmierć. Czasami słuchasz tak doskonale, że gdzieś ktoś karmi swe serce tym co echo mu przynosi to są głębokie prądy, które przyciągają twoją uwagę do życia Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego Twój brat MIkołaj nie mieszka z Wami??????

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam Twojego całego bloga i zastanawia mnie fakt dlaczego Mikołaj nie jest z Wami, dlaczego nie ma go też na zdjeciach z wakacji?...Bardzo proszę o odpowiedz na meil agnieszka1978@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blok ,chociaż i tak penwie nie interesują cię te komentarze , to mam takie pytaniee Czemu twój brat nie mieszka z tobą i mamą ?

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznamodelka459a@buziaczek.pl3 grudnia 2009 19:11

    hej.. jestem w takiej samej sytuacji co ty.. tzn od nie dawna:(( i nie potrafie tak dluzej zyc:(! 23 pazdziernik najgorszy dzien w roku i calym moim zyciu.. moj tata.. tak jak i twoj.. ja juz tak nie potrafie;((www.end-of-my-life-forever.blog.onet.plagaslife

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznamodelka459a@buziaczek.pl3 grudnia 2009 19:21

    hej.. jestem w takiej samej sytuacji co ty.. tzn od nie dawna:(( i nie potrafie tak dluzej zyc:(! 23 pazdziernik najgorszy dzien w roku i calym moim zyciu.. moj tata.. tak jak i twoj.. ja juz tak nie potrafie;((www.end-of-my-life-forever.blog.onet.plagaslife

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog. Znalazłam artukuł o nim w gazecie. Nie wiem jak to jest byc bez ojca ale na pewno to musi być straszne. Ty przeciwstawiasz temu czolo pisząc bloga. Tak, myślę że to jest sposób, wspaniały sposób. Życzę Ci więcej nagród bo naprawdę blog jest świetny. (swietnie piszesz, może warto wziąć udział w jakims konkursie z języka polskiego?) I mam jeszcze jedno pytanie: Dlaczego Twój brat Mikołaj nie mieszka z wami?, bo z tego co przeczytałam wyglada na to że mieszkacie w innych miejscach. Proszę o odpowiedż mój e-mail gaba1997@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię czytać twój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Już Mikołaj grzeje sanie.Czego pragniesz niech się stanie.Każde z marzeń skrytych w glębiŚwięty Dziadek niech je spełni...!www.angelnadziei.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. hej^^ podziwiam Cie za to ze umialas sobie poradzic w takiej sytuacji ^^ domyslam sie ze musi Ci byc bardzo trudno ale mam nadzieje ze dalej bedziesz dawala sobie rade ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. lisior18@onet.pl5 grudnia 2009 05:12

    Śmierć bliskiej osoby jest straszna- zwłaszcza tak bliskiej. Fajnie,że rozmawiasz ze swoim Tatą, jestem pewna,że Cię slyszy i jest z Ciebie bardzo dumny!www.hhope.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. blacky33@vp.pl6 grudnia 2009 01:59

    Jesteś świetna, nic nie będę już mówić, bo ty wszystko tak pięknie opisujesz :) / rockee.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie twoj blog :)fajnie sie czyta :Pmoj ; http://unersetzlich.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes cudowna dziewczyna i twoj tata na pewno jest z ciebie dumny :*!!!!!!! nie przestawaj pisac do niego bo to jest super pomysl!!!BUZIAKIi jestem z toba

    OdpowiedzUsuń