czwartek, 17 grudnia 2009

Brak tytułu

:)
A rano, gdy wyjrzałam przez okno to mi szczęka prawie do kolan opadła! Tyle go napadało, że dzisiaj już leżałam w śniegu. Tak, uwielbiam patrzec na padający śnieg, ale nie lubie wychodzic z domu na taki mróz! 
Postanowiłam, że w tym roku w końcu pojadę na łyżwy. Bo tak się jakieś 2 lata zbieram. Hmm, byliśmy kiedyś razem na łyżwach^^ Tak, zabawnie się wywracaliśmy... Zawsze opowiadałeś jak to z kolegami chodziliście na zamarzniętą rzekę i jeździliście. Oczywiście nie raz nóżki zmoczyłeś, nie raz^^ Łyżwy fajne są:)
I zmobilizuj uśmiech mamy do pojawienia się na twarzy.
Kocham:*

13 komentarzy:

  1. Ja też lubię łyżwy xD znaczy, lubię, dopóki nie dupnę na lód =D wtedy już gorzej ^^[sztuka-przetrwania][papierowe--marzenia]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ;) Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy i muszę powiedzieć, że jest naprawdę fajny ;P. Widać, że ciągle wiesz, że Twój tata cały czas jest przy tobie pomimo tego, że już nie ma go tam ciałem. To bardzo fajne ;) Oglądałam Ciebie chyba kiedyś w TVN style xD

    OdpowiedzUsuń
  3. agataz50@buziaczek.pl17 grudnia 2009 08:09

    Wchodze na twoj blog nawet kilka razy dziennie. Bardzo go lubie:D . Wpadnij na moj trudyzycia.blog.onet.pl Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. łyżwy są cool! xDkolejny raz zaszalałam ;D postanowiłam spróbować z nowym opowiadaniem ^^ zajrzyj, może ci się spodoba. http://so18.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jak piszesz ;))I uwielbiam śnieg xD a zwłaszcza na nim leżeć ;P Właśnie wróciłam z dworu było faaaaajnie ;))a to mój blog ;P http://takamojacodziennosc.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łyżwy to świetna sprawa. Niedawno się wybrałam i o dziwo tylko jedną glebę zaliczyłam, bo uczyłam się tyłem jeździć i nawet mnie wychodziło :). Kocham kiedy jest śnieg słuchy, a słonko świeci i słychać, jak śnieg się ugniata pod butami. Jednak mrozy czasami potrafią dać w kość. http://maga.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam czytam ciągle i od pierwszego wpisu.Życzę Wesołych Świąt Pozdrawiam Kasia www.blog.wiara.pl/kasia3012

    OdpowiedzUsuń
  8. CześćStaram się zebrać parę punktów, dlatego jeśli to nie problem, chciałam Cię prosić o kliknięcie tego linku: http://plejadatalentow.plejada.pl/1524453,bouger_,wideo.htmlPozdrawiam ciepło :)Jeśli nie możesz otworzyć, w linku powstaje luka na końcu „html”…

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że kochasz tatę i nigdy nie pogodzisz się z jego śmiercią.Jeśli możesz w padnij na mój blog http://topek97.blog.onet.pl/ i pokomentój będe wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :) moge powiedziec wiesz ze niebo istnieje i tato Twoj czeka na Ciebie mysle ze zobaczyc go prawdziwie mozesz tylko w snach . . . a to juz calkiem duzo prawda : ) wiec zycze Ci Aniołku jak najwiecej usmiechow taty w zyciu przed zyciem : ) do milego zobaczenia : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ola0897@buziaczek.pl19 grudnia 2009 02:46

    Twój blog jest odjazdowy1Ja też wchodzę na niego codziennie i czekam na kolejny post.Pozdrawiam i zapraszam na psia-pasja.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ~Wera.W-wa :-)19 grudnia 2009 05:29

    Ja uwielbiam święta, snieg, choinka, zapalone swiatełka i świeczki, wszystko tworzy taką"magiczna" harmonię. Jestem Ciekawa jak cudownie spędzasz Święta z rodziną. Ja z roku na rok nie moge ich zapomnieć ;) Wspaniały Blog i Wesołych Świąt Patrycjo! :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. klaudia9512@op.pl19 grudnia 2009 06:16

    sławny blog widzę. wróciłam z długiej przerwy w pisaniu blogów.zapraszam do przeczytania notki:www.frequent.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń