wtorek, 22 grudnia 2009

Brak tytułu

:)
Przeszło. Poszłam w sobotę do Karoliny i przeszło. Jest okej. 
Mieliśmy wigilię klasową. Było tak magicznie i cudownie, że to bardzo trudno opisac. 
Zamiast śpiewac kolędy Kuba grał nam na gitarze 'Tears in heaven', Piotrek puszczał hity lat sześcdziesiątych i wszystko przypominało... No właśnie, co to przypominało? Bo dopiero gdy zaczęliśmy sobie składac życzenia dotarło do mnie, że pojutrze święta. I tak przesiedzieliśmy w szkole od 8 rano do 13:30 zachwycając się graniem na gitarze i gadając:)
A no i naucze się kolędy grac na pianinie i założymy z Mikołajem zespół;D 
Ubierzesz na górze choinke? Hmm, jak spędzisz te święta? Będziesz gdzieś obok nas? 
Będziesz. Chyba cały czas jesteś obok tylko czasami tego nie czuje...
Kocham bardzoooo!:*



WESOŁYCH ŚWIĄT, MIMO WSZYSTKO. 

30 komentarzy:

  1. ~Krzysztof (KS)22 grudnia 2009 06:48

    Życzę Tobie Patrycjo, Twojej Mamie, Braciszkowi i wszystkim Wam bliskim dobrych, zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Ja wiem, że w Twoim przypadku tak trudno jest powiedzieć "wesołyc", "radosnych", ale mimo wszystko życzę Ci pogody ducha i uśmiechu. Wszystkiego najlepszego ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt Patrycjo :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. nastolatka25@onet.eu22 grudnia 2009 08:19

    Życzę Ci, abyś mogła poczuć te święta tak mocno, jak ja nie potrafię... To magiczny czas =) postaraj się go przeżyć jak najlepiej. Nieważne, że Twojego taty nie ma tu, na ziemi. Jest w Twoim sercu =)[sztuka-przetrwania]

    OdpowiedzUsuń
  4. ~agataz50@buziaczek.pl22 grudnia 2009 11:24

    Wesołych świąt;) trudyzycia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam tu dawno temu i zostawiłam komentarz. Nie wiem czy czytałaś, ale myślę, że tak. Ludzie nie doceniają takich ludzi jak ty i jak widać nie zawalają Cię komentarzami. Ale w sumie to lepiej. Straciłam tatę w wieku 6 lat. Teraz mam prawie 16. Życzę Ci wszystkiego najlepszego, i pamiętaj o nim zawsze. On będzie twym światłem w tunelu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~gdzie-jest-dobro.blog.onet.pl/22 grudnia 2009 14:37

    Jasne, że tata jest przy Was. ;-) Zawsze i zawsze będzie pamiętaj o tym. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ~reenataaxd@onet.pl22 grudnia 2009 15:45

    Tobie też Patii najlepszego;* ucałuj braciszka ;)Wierzę ,że twój Tata był wyjątkowym człowiekiem obyś tylko takich spotykała w nadchodzącym roku i całym swoim życiu.Żeby te święta były cudowne pełne miłości i szczęścia a tata napewno bedzie z wami,jest cały czas;)WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Patrycjo, odwiedzam Twego bloga od roku. Wtedy to moja 14-letnia córka też zgłosiła swój blog do konkursu. Wzruszałam się wiele razy czytając Twoje wpisy, chciałabym, żeby ktoś mnie tak kochał, jak Ty swego Tatę. Nie potrafię Ciebie pocieszyć, ale z doświadczenia wiem, że z czasem ten ogromny zal przerodzi się we wspomnienia i w dumę, że miałaś takiego ojca. Wiele dzieci dużo by dało, by choć przez chwilę mieć prawdziwego, kochającego tatusia. Miej w sobie siłę, by wspierać mamę i braciszka. Nie przejmuj się złośliwymi uwagami...świat jest pełen nieczułych ludzi. I pisz, pisz- pomysł z książką- świetny!Życzę całej Twojej Rodzince zdrowia i miłości w ten zimowy, świąteczny czas.Pozdrawiam. Hanka, mama Karoliny.(www.kowu-i-karolina.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrycjo, Tobie, Twojej mamie, braciszkowi i całej reszcie – wszystkim waszym bliskim, życzę pogodnych i miłych Świąt. Niech Dziecina przyjdzie do Was i przyciesie Wam pokój, miłość i szczęście i niech zostanie z Wami na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku:) Tata na pewno będzie z Wami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pati... Wesołych i spokojnych Świąt Tobie i Twoim bliskim również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. agata124@buziaczek.pl24 grudnia 2009 03:22

    Witam, fajny blog o tacie ;) . fajny pomysł również.jesli miałabyś czas prosiłabym cie. wstąp na mój blog, ( założyłam go wczoraj) . ale już znajdują sie tam notki.i prosze o skomentowanie . Ja postaram sie odpisać i potem dodać do listy odwiedzam :).Pozdrawiam + życze WESOŁYCH ŚWIĄT! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ~eliszebeth.blog.onet.pl24 grudnia 2009 07:01

    Zdrowych, Pogodnych,Radosnych,Białych i Pełnych Miłości Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku Tobie życzę z całego serduszka!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Czytelniczka bloga24 grudnia 2009 07:24

    Zycze Ci.. Wesolych Swiat! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wszystko. Wytchnienia, ulgi, zapomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przede wszystkim spokojnych swiat dla calej rodzinki. Pozdrawiam,Ada

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę ci wszystkeigo najlepszego z okazji świąt Bożego narodzenia :) Acha! Ty wygrałaś te dwie statuetki, prawda. Nie mogłabyś dać jednej na aukcję, czy dac do sprzedania. Odpowiedz mi na ten temat w następnej notce jak możesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. TYe twoje wsyztskie notki są takie proste a takie piekne..Pozdrawiamwww.winna.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rpzumiem Cię ale mnie nierozumie większość ludzi więc to co piszesz jest wmiare normalne.Ja nie lubie świąt. Jedyne co lubie w świętch to msze i kolędy.MAm 13 lat brata 5 lat starszego który ciągle stara się mnie upokorzyć matke która mnie nie rozumie ojca który nie mieszka ze mna i mnie olewa i nie lubie z nimi spędzaćczasu więc święta to dla mnie męczarnia. W ciągu roku daje sobie rade chodze na mnóstwo zajęć dodatkowchy itp. święta nie to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. ~Marcin&Szymon25 grudnia 2009 10:30

    Wesołych Świąt! Ruszył urodzinowy konkurs Madonna.blog! Nie czekaj, zgłoś się już teraz - czekają atrakcyjne nagrody! Więcej info na Madonna.blog.onet.pl !

    OdpowiedzUsuń
  21. alexx1808@onet.eu26 grudnia 2009 04:31

    Na wstepie przepraszam za spam, jeśli go nie lubisz to po prostu go usuń.Chciałam zaprosić Cie na nowo powstałego bloga. Zapisuję tam moje przemyślenia i temu podobne.Myślę, ze Cię zaciekawi.letters-to-michael.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. PRZEPIĘKNY BLOG! Bardzo proszę! http://www.afrin.wp.pl/zdjecie/id,8140.html PROSZĘ O SAME DZIESIĄTKI! Jeśli zagłosujesz to znaczy, że masz dobre serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieje że święta ci dobrze mineły ;-))Napisz nam co dostałaś.Jesteśmy ciekawi. A twój blog jest cudowny. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. zabcia96@onet.eu26 grudnia 2009 08:45

    Droga Patrycjo!Od dawna czytam twojego bloga....Współczuję Tobie śmierci taty. Myślę, że znasz się na problemach panujących w rodzinie. Chciałabyś może zostać współautorką bloga zapytalnia.blog.onet.pl ?.W kategorii ' rodzina '. Jeśli jesteś zainteresowana napisz na mój e-mail [zabcia96@onet.eu] oraz napisz mi w komentarzu, że się do mnie odezwałaś. Jeśli nie jesteś zainteresowana to proszę cię o odpowiedź tylko w komentarzu. Mam nadzieję , że się jednak zdecydujesz.Pozdrawiam,Kociara ; **

    OdpowiedzUsuń
  25. zabcia96@onet.eu26 grudnia 2009 08:54

    Patrycjo, to znowu ja... Jeśli nie sprawi Tobie to problemu to napisz mi jak by co wiadomość na mój inny e-mail [zabka-zuzia@o2.pl]. Okejj ?.

    OdpowiedzUsuń
  26. "Kolęda dla nieobecnych"A nadzieja znów wstąpi w nas Nieobecnych pojawią się cienie Uwierzymy kolejny razW jeszcze jedno Boże Narodzenie I choć przygasł świąteczny gwar Bo zabrakło znów czyjegoś głosu Przyjdź tu do nas i z nami trwaj Wbrew tak zwanej ironii losu Daj nam wiarę, że to ma sens Że nie trzeba żałować przyjaciół Że gdziekolwiek są dobrze im jestBo są z nami choć w innej postaci I przekonaj, że tak ma byćŻe po glosach tych wciąż drży powietrze Że odeszli po to by żyć I tym razem będą żyć wiecznie Przyjdź na świat, by wyrównać rachunki strat Żeby zająć wśród nas puste miejsce przy stole Jeszcze raz pozwól cieszyć się dzieckiem w nas I zapomnieć, że są puste miejsca przy stole

    OdpowiedzUsuń
  27. vallery@poczta.onet.pl26 grudnia 2009 13:35

    (Przepraszam za spam) Interesujesz się detektywistyką? A może po prostu szukasz ciekawego bloga grupowego? Szkoła Ignoratte jest dla takich, jak ty! www.ignoratte.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. asia_2_0@poczta.onet.pl27 grudnia 2009 04:00

    Ja kiedyś kochałam Święta Bożego Narodzenia, a teraz ich wprost nienawidzę. Dla mnie nie mają obecnie tak wielkiego znaczenia jak dawniej. Zapraszam Cię na mojego bloga: www.moja-mala-samotnosc.blog.onet.pl . Rozumiem Ciebie i chyba Ty także zrozumiesz mnie. To właśnie dzięki Twojemu blogowi nauczyłam się mówić, pisać o swoich uczuciach... Mam nadzieję, że miło spędziłaś Święta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hay , Chciałabym Wam polecic stronę www.DailyStars.pl - codziennie nowe newsy z życia waszych ulubionych gwiazd ! Pozdrawiam------------------------------------------Życzę Szczęśliwego Nowego Roku .Happy New Year . xD

    OdpowiedzUsuń