niedziela, 6 grudnia 2009

Brak tytułu

Hej;)
W sumie to lubie Mikołajki. Oszukiwaliście mnie do 4 klasy chyba, że cudowny siwy dziadek rozdający prezenty istnieje.. A ja kulturalnie Wam wierzyłam. I zawsze dostawałam prezenty jak spałam, albo jak szłam się kąpac, hmm, dziwny zbieg okoliczności, czyż nie? Nawet dzisiaj mama mnie bajerowała, że Mikołaj przyszedł ;D
I w ogóle to od kilku dni mogłabym non stop coś robic. Taki "mały opętaniec" :) I musze ogarnąc wojny Polaków ze Szwedami...
  Mikołaje na Mikołaja:))
Kocham:*

11 komentarzy:

  1. pyziaana1@wp.pl6 grudnia 2009 05:51

    Ja miałam zupełnie tak samo :):)Do tej pory ten sposób sprawdza się na mojej siostrze :)Pozdrawiam i zapraszam do komentowania amazonka1330.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojniak z tego Twojego brata xDA mój ma dzisiaj urodziny ;D podobni są ;P[sztuka-przetrwania]

    OdpowiedzUsuń
  3. ~mama dwoch dziewczynek6 grudnia 2009 13:53

    Ależ ten Twój braciszek podobny do mamy :))Śliczny chłopczyk!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię mikołajki

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny ten Twoj braciszek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Mikuś podobny do Mamy!!!Ale uśmiech "tatusin" :)Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku! jaki on śliczny! No nie mogę! jakbym była młodsza, to bym się w nim zakochała:D

    OdpowiedzUsuń
  8. paulik2012@buziaczek.pl12 grudnia 2009 13:32

    śliczny blog ;) dodaje go do linków na moim blogu ;) Zapraszam do mnie justyska-and-paulinka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny chlopczyk tez mam syna Mikolaja i dostalam go prawie na gwiazdke bo 2 stycznia,wierze ze od Sw.Mikolaja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczny chłopiec! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki On jest śliczny, jak aniołek:)

    OdpowiedzUsuń