wtorek, 16 grudnia 2008

Brak tytułu

Let it rock, let it rock....Na pewno polubiłbyś tą piosenkę:) Za tydzień święta...Będą bure i głupie. Stwierdzam, że ich nie lubie. Po pierwsze BĘDĄ BEZ CIEBIE, a poza tym to jakoś wogole nie czuje atmosfery. W piątek mamy Wigilię klasową. Znowu mama słooodyczy dużo przyniosła...Chyba troche przytuje:)Nie mogę doczekac się wakacji.Egipt, temperatura i brak Twoich spalonych pleców. Pamiętasz jak palec sobie rozwaliłes??I potem nie chciałeś do wody wejśc. To było straszne;p Tęsknie...Kocham...

6 komentarzy:

  1. to normalne ,że tenskni.

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc ogladałam program z taba i naprawde jestes madra i naparade podziwiam cie !! masz wspaniały blog i bardzo madrze piszesz !!! pozdrawiam cie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc ja tez stracilam tate i czasmi zdazy mi sie poplakac....Bo bardzo za nim tesknie on zmarl 3 miesiace po moim urodzeniu...ja bez taty niemoge wytrzymac.....caly czas o nim mysle jak mysle to odrazu placze ja niedala bym se tak rady jak ty jestes bardzo dzielna dziewczyna...ja cie podziwiam...Mam siostre co widziala jak moj tata zgina mniala wtedy 5 lat...widziela go w bardzo zlym stanie...bo moj tata w bardzo brzydki sposub zgina.......tylko jedno powiem spadl z 4 pientra na beton...moja mama i moja siostra nie zdazyla sie z nim pozegnac bo tak szybko odszedl....a ja nawet go niepoznalam...Bez mojego taty wszystko mi sie nie udaje....Prosze pomoz mi to moj nr gg napisz do mnie pomuz mi bo ja zyc niepotrafie..:)moj nr gg-13597787.......I jedno ci powiem podziwiam cie .....jak cos mam 12 lat i zadne urodziny niespendzilam z moim prawdziwym tata i bardzo zaluje..:*Widzialam Cie w telewizi bylas Swietna..:*

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć oglądałam cię wczoraj w telewizji jesteś wspaniała pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam cię w telewizji i uważam że bardzo dobrze robisz że piszesz ten blog.Pozdrawiam cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A i chciałam jeszcze dodac że masza bardzo przystojneko tate:)

    OdpowiedzUsuń