poniedziałek, 8 grudnia 2008

Brak tytułu

Rodzimy się...Umieramy...Kolejne wcielenie...Życie...
Dlaczego siła rządząca naszym światem nie pozwala nam znać naszej przyszłości? Czy istnieje przeznaczenie? Myślę, że istnieje, ale czasami nie mamy na nie wpływu. Chciałabym przeprosić Cię za to co powiedziałam, a co nie powinno nawet przejść mi przez myśl.
Patrząc na dzisiejszy świat nie widzę w nim nic pięknego. Ludzie się zabijają nie mając na uwadze wartości każdego życia, przyszłości, uczuć...Zabierają nam najważniejszy dar, który mamy chronić z całej siły.Tobie też nie pozwolono żyć. Zabrano Ci je zanim usłyszałeś pierwsze zdania Twojego syna, zanim Twoja córka dorosła i zanim świat zaczął nabierać kolorów, barw miłości i szczęścia. Kocham Cię

people killin
people dyin
children hurtin
you hear them cryin.

3 komentarze:

  1. ~Również Pati K.13 lutego 2009 07:50

    Piękna notka. Twój blog jest bardzo wzruszający i porusza moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na końcu wyrazów angielskich zgubiłaś "g" killing,crying itd. Pozdrawiam serdecznie, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Patrycjo! O twoim blogu dowiedziałam się od mojej nauczycielki od biologii i uważam ze jest piękny i wzruszający.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń