środa, 3 grudnia 2008

Czas.

Tyle rzeczy miało się wydarzyć.
Tyle miało nas spotkać.
Tyle mieliśmy razem zobaczyć.
Tyle miało być pięknych chwil.
Tyle było przed Tobą,tyle było przed nami.Czas jest najgorszą rzeczą jaka istnieje.Nie potrafię opisać, jaka darzę go nienawiścią.Zepsuł wszystko co miało być.Popsuł nam najpiękniejsze chwile w życiu.
Zabrał Ci radośc i widok kochającej Cię rodziny.
Zabrał nam Ciebie i pokazał, że nie mamy nad nim władzy...Kocham Cię


Things get damaged.
Things get broken.

10 komentarzy:

  1. Trzymaj sie dzielnie, mala Depeszowko (no,juz nie taka mala!)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzielna z ciebie dziewczyna :-)jak miałam 14 lat (mam 26) zmarł mój dziadek, byłam do niego bardzo przywiązana - chociaż pewnie nie tak jak do rodziców - i do dziś pamiętam, jak było mi ciężko się z tym pogodzić i wrócić do codziennego życiaale wierzę, że patrzy na mnie z góry, widzi, jak wygląda moje życie i (mam nadzieję) jest ze mnie dumnyi jestem pewna, że twój tata jest dumny, że znalazłaś jakiś sposób żeby poradzić sobie z tym, że go tu z tobą nie mapozdrowienia od 'starej' depeszówki

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 grudnia umarła moja mama. Miała 54 lata. Choć jestem dużo starsza od Ciebie, nie mogę sobie z tym poradzić. Z tym, że już z nią nie mogę porozmawiać, zadzwonić do niej... Żal straszny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. płaczę jak bóbr :(

    OdpowiedzUsuń
  5. po policzkach plyna mi wielkie łzy kiedy czytam to wszystko o czym piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie płacze jak czytam twuj blog jest naprawde piękny i zarazem smutny trzymaj się :(......()

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cie serdecznie...Rozumiem co czujesz bo ja dokładnie prawie 7 miesięcy temu przeżyłam coś potwornego w tragicznym wypadku samochodowym zginęła moja mała osierociła ośmioro mojego rodzeństwa i mnie nadal nie mogę w to uwierzyć była młodą kobieta miała zaledwie 49 lat tak mi ciężko bez niej ;((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycjo...To piekne co robisz...i bardzo Cie za to podziwiam...ja tak nie potrafie:( tez stracilam ojca..:( ale teraz nie potrafie juz o tym rozmwaiac...:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pełna podziwu dla Ciebie:)Tak młodej i silnej psychicznie dziewczyny jeszcze nie widziałam.brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam cię!!!!!

    OdpowiedzUsuń