poniedziałek, 16 listopada 2009

Brak tytułu

Heeej! 
Kocham Kraków<3 Normalnie uwielbiam tam jeździc! Byliśmy z klasą w teatrze ;) Ale to chyba nei było główną atrakcją, bo potem męczyłyśmy na Rynku "Człowieka Statuę". I strasznie się przy tym uśmiałam! I piłam czekoladę na gorąco w takiej Wedlowej restauracji. Jadłam też pierogi, bo ostatnio babci w takowe nie wrobiłam;] 
A Twoja zaskakująca mnie żona, rozmontowała sama kabinę! Musiała to robic w sobotę o 8 rano( czyli w środku nocy;-) ), ale liczy się fakt, że ogarnia trudny świat. 
Ja natomiast objadam się owocami. Dbam o zdrowie ;D I robię sałatki owocowe! Tak wiem, nikt nie lubi jak robię cokolwiek w kuchni, no ale taki już los...;)
Kooocham!!

7 komentarzy:

  1. Pati gubisz się w zeznaniach... W telewizji mówiłaś co innego, a piszesz co innego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że masz dobry humor :) Noo, a tak w ogóle, to ten "człowiek statua" czasem ma naprawdę ciężkie życie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadł mi do gustu Twój blog. :)szczególnie ten wpis o Jacksonie.'plotki na temat śmierci Jacksona' 7 lipca. wiedziałaś od początku że on żyje? ;dNie znałam Twojego taty ale jeśli uważał Jacksonaza wartościowego człowieka to sam musiał taki być. ;)zapraszam do siebie - www.novusordomundi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa Radość emanuje z Twojej notatki :) Bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo Krakow jest fajny i juz :)[zakochana-kobietka]

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ,fajny blog , wpadnij na mój [muzyka-kasia]

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz świetnie. A Kraków jest super. Wiem to, bo w nim mieszkam xD I uwielbiam gorącą czekoladę z restauracji Wedla;] [zeszycik-gimnazjalistki]Pozdr.!

    OdpowiedzUsuń