poniedziałek, 23 listopada 2009

Brak tytułu

Hej;)
Masakra^^ Po 3 tygodniach powróciłam na wuef, no i że tak powiem nóg nie czuje. Ale uwielbiam byc wykończona. W końcu wysiłek fizyczny pobudza produkcję endorfin^^ No właśnie, to jest prawda. Jak wiosną ciągle chodziłam na ścianke grac w tenisa chodziłam i się śmiałam sama do siebie;) 
Biedronki pchają się do domu... Biedronki są śmieszne, ale Mikołaj ich nie lubi. On lubi sprawdzac, czy przeżyją pod doniczkami. I w lutym będziemy razem, tak myśle;-)
Kocham.

6 komentarzy:

  1. Cześć córcia-Ciebie nie trzeba komentować, Ciebie trzeba podziwiać.Z taką łatwościa przekazujesz swoje myśli i odczucia.Bardzo lubię czytać Twoje słowa.To przecież Twoje życie.Nie martw się że TwójTATO nie może być blisko Ciebie, ale na pewno jest ciągle razem z Wami , bo miłość nigdy nie umiera.Pozdrawiam Jola W.

    OdpowiedzUsuń
  2. To co stworzyłaś nie jest zwykłym blogiem,to wspaniałe dzieło na którego nie ma określenia,bo język ludzki jest zbyt ubogi by znależć to odpowiednie słowo do oceny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Jestem stałą czytelniczką tego bloga. Ja również założyłam pamiętnik w Internecie i będę tam opisywała też o tacie... jeśli chcesz, wpadnij[papierowe--marzenia]

    OdpowiedzUsuń
  4. frajeerka,! czy to jest blog o kosmitaach?

    OdpowiedzUsuń
  5. ~UnNormalna [mojunnormalnyswiat.blog.onet.pl]25 listopada 2009 11:34

    adolinka - gdybyś umiała czytać wiedziała byś, że Pati ma bloga o swoim tacie który umarł. A tak na marginesie to sama jesteś frajerkom skoro wyzywasz tak wspaniałą osobę. Na serio, nie rozumiem tych dzieci piszących różne krytyki. Zazdrość się odzywa? Noo tak! Przecież żaden taki dzieciak nie miał nagrody "Bloga Roku" :)PS. B. Fajny blog! Wpadam tu codziennie! :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Cuudownyy blog! Jestem tutaj pierwszy raz.. I naprawde wryszyłam się niektórymi notatkami ; ] Ja też mam blog, ale nie tak cudowny jak twój... Jak chcesz to wpadnij [ www.the-emoland16.blog.onet.pl ] Dawno tam nie wchodziłam i możesz nie widzieć kilku noci .. Aaa.. I też możesz do mnie napisać e-meil ooo tuu : paulina1108@amorki.pl ; ] No to cześć !!

    OdpowiedzUsuń