piątek, 20 listopada 2009

Brak tytułu

Hej;)
Strasznie przyjemnie dzisiaj na dworzu było. Raczej wiosennie niz jesiennie. I ten tydzień mnie wykończył na całej linii. Ciągle coś... 
Strasznie mi się na rękodziele podoba;D Robimy takie koty, z wątku i druta. Śmiac mi się chce, bo zawsze z mamą mieliście dośc moich pomysłów, a teraz znów kombinuje ;] I pomimo, że nie lubie kotów, to ten mi się podoba. Nazywa się Kazik^^ 
I żałuję, że przestałam chodzic na sztalugi. Może coś by z tego wyniknęło, ale słomiany zapał jest niewyleczalny.
I nie podobają mi się te choinki, zabawki i reklamy, które zalegają we wszystkich sklepach i pokazują, jakie to święta są cudowne. Ugh. 
Kocham:*

10 komentarzy:

  1. Podziwiam cię za siłę i chęci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ta komercja przedświąteczna męczy. Widzę że u Ciebie na blogu już spokój jest w porównaniu z tym co było kiedyś. Śledzę twoje wpisy od dawna ale komentuję po raz pierwszy. Moja sytuacja jest podobna do twojej tyle tylko że mój Ojciec umarł jak miałem 3 lata więc nawet nie udało mi się go poznać. Pozdrawiam Cię z Osiedla Tysiąclecia w Katowicach :) Wpadnij na mojego bloga jak będziesz mieć czas i ochotęhttp://mocpozytywnegomyslenia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. śwęta są milusie , ale w czasie świąt ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie lubię świąt, źle mi sie kojarzą... i kotów też nie ;D fajnie, że masz jakieś zajęcie, które ci się podoba :) ja ostatnio chodziłam na kurs tańca xDhttp://vazka.blog.onet.pl - nowe.pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano jakaś ta pogoda taka nie za bardzo jesienna. Może dodasz zdjęcie swoich prac? No.. mnie też nie pasują te ozdoby świąteczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię, Moja Droga. Życzę wytrwałości, wiem, że jesteś silna, a przynajmniej tak myślę. Aha, no i już życzę Tobie i Twojej rodzinie WESOŁYCH ŚWIĄT! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak te wszystkie reklamy o świętach mnie wnerwiają. Przecież jeszcze listopad! okej może ktoś mi powie, że już niedługo święta.. ale czy nie mogliby troszkę później wyposażać sklepy w bombki, choinki, światełka czy inne duperele.. A zmieniać kolędę na potrzeby reklamy allegro to już przesada! Pozdrawiam.. i podziwiam, że jesteś taka silna.[agresive]

    OdpowiedzUsuń
  8. http://hands.forumfree.net/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. ~http://zabite-dziecinstwo.blog.onet.pl/22 listopada 2009 11:32

    Koty kocham, a świąt nienawidzę.Z pogodą ja już się nie dziwię. Koniec listopada, a u Nas słońce. :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam o tobie w "małym gościu" i jestem wzruszona. Od razu weszłam w ten link w gazecie, I przeczytałam tam, że masz zamiar zakończyć blogiwanie w dzień pierwszego posta. a ja bym Ci od radzała Patrycjo. Aha i świetny sposób na prezent dla taty z tymi stopami na brulionie.Może też coś takiego zrobue...? Niewiem POZDRAWIAM PANIĄ BEATKĘ I CIEBIE!!

    OdpowiedzUsuń