niedziela, 29 listopada 2009

Brak tytułu

Dziwny dzień. Taki przeplatający się ze wspomnieniami. Mogłabym leżec w łózku i słuchac jednej piosenki bez przerwy. Wszędzie brzmią te dzwoneczki. Nie będę ubierała choinki w tym roku. Nie muszę, i tak nas nie będzie w domu. Zresztą, nie lubie ubierac choinki. Wolałam, gdy miałeś mnie dośc, bo zamiast wieszac bombki, owijałam się w łańcuchy i powtarzałam jak pięknie wyglądam. Nasze święta były fajne. Chowaliśmy przed sobą prezenty, których wiecznie szukałam. Wtedy wydawało mi się to takie magiczne. A teraz? Teraz to wszystko jest sztuczne, niepotrzebne. 
Kocham.

11 komentarzy:

  1. Ja też miałam takie wrażenie przez ostatnie lata... ale święta są magiczne. Wystarczy, że myślisz o nich przez cały rok, a kiedy nadchodzą, cieszysz się jak dziecko.W tym roku zamierzam spędzić te święta jak żadne =] czuć je! Żeby tylko śnieg spadł :)[sztuka-przetrwania]

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku lat tez odnosze wrazenie, ze Swieta i wszystko co jest z nimi zwiazane jest takie naciagane na sile i sztuczne. Kiedys, kiedy bylam mala, uwielbialam ten czas w roku... a teraz wkurza mnie ten cyrk, ktory zaczyna sie juz po 1 listopada :/ Mysle, ze jednak z czasem, kiedy urodze dzieci, wszystko wroci do normy i znowu bede czuc 'ducha' Swiat Bozego Narodzenia. Tobie tego tez zycze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A skąd nagle taki przypływ wspomnień? Co w tym dniu było takiego? Och, teraz ubieranie choinki faktycznie może wydawać Ci się beznadziejne, ale z czasem przekonasz się, że tak nie jest. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ~http://zabite-dziecinstwo.blog.onet.pl/29 listopada 2009 11:14

    Twój tato jest w Niebie, ale wie, że jesteś smutna... Myślę, że Tato by się ucieszył gdybyś ubrała choinkę. ;-)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój pamiętnik jest super! Chciałabym umieć pisać tak jak Ty . Ja bardzo się cieszę że niedługo święta. Chciałabym żeby trwały długo.Lubię śpiewać kolędy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój pamiętnik jest super.Chciałabym umieć pisać tak jak Ty.Szkoda że jesteś w takim smutnym nastroju.Ja natomiast się cieszę że niedługo święta.Lubię śpiewać kolędy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham magię Świąt! Średnio przepadam za przygotowaniami, ale warto na te magiczne dni!!! Trzymaj się :* http://maga.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. za każdym razem jak czytam twoje notki mam wrażenie, że nie piszesz tego do nas, ale do 'niego', hm... być może tak właśnie jest. musieliście być bardzo blisko.'czas nie leczy ran, on jedynie przyzwyczaja do bólu'http://vazka.blog.onet.pl - nowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. No bo tak jest, Patrycja pisze to do Taty. :-)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ~http://zabite-dziecinstwo.blog.onet.pl/1 grudnia 2009 17:51

    No bo tak jest, Patrycja pisze to do Taty. :-)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrycja jesteś bardzo dzielna,pozdrawiam Cie,trzymaj się z mama i Mikołajem

    OdpowiedzUsuń