niedziela, 3 maja 2009

Brak tytułu

Powrócilim;-)
Ahhhh góry! Coś pięknego! Szczególnie latem...Cudowne widoki, cudowne miejsce, jak w bajce! Mogłabym tam zamieszkac.
Małe Ciche to jedno z piękniejszych miejsc w Polsce. Takie "ciche" i niezniszczone. Piękne góralskie domy, widoki jak z filmów o Janosiku i czyste powietrze...Czego więcej do szczęścia potrzeba?
   Z mamą wyjątkowo się nie kłóciłam?! Byłam tym wręcz zszokowana, bo takie cuda rzadko się zdarzają.
Ciągle jednak w całym tym zamieszaniu brakowało nam Ciebie:( Brakowało podczas posiłków, brakowało nad Morskim Okiem, brakowało bez przerwy i bez końca. Nieskończony brak Mariusza:-(
Mama starała się to w jakiś sposób ukryc, ale często orientowałam się w jej uczuciach. Wiem, że byłeś blisko nas, ale to nie to samo...


       Byle się nie utopic;-)
    



Kierunek->Morskie Oko
 

Górski :)
  Morskie Oko zdobyte!
 


Widokowo...
 
A to na koniec;)
  
Kocham;*

51 komentarzy:

  1. ~mleczna bajeczna.3 maja 2009 03:50

    pojechałabym w góry. tam jest pięknie. [ bazar-marzen ]

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale. góry są piękne. wiesz, podziwiam Cię. jesteś niesamowicie silna. [echoo]

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe Ciche jest najpiękniejszą górską miejscowością ;) Jest urokliwe i latem i zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pitbulls11@onet.eu3 maja 2009 08:19

    Też tam byłem cudowne widoki...http://pitbulls.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Jak mozesz dawaj czesciej fotki w newsach ;-)Sliczna jestes ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fotki ;) pozazdrościć. ;) [ice-pink]

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że miło spędziłaś te parę dni ;)zapraszam do mnie: www.agatad.blog.onet.pl dopiero zaczęłam pisać, ale mama nadzieję, że będziesz odwiedzać mojego bloga. Możliwe, że opiszę historię jak mój tato zmarł. Pozdrawiam ;) Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak.. Małe Ciche jest przepiękną miejscowością. Ja również niedawno tam byłam. Niedawno to znaczy w lutym..;P Bardzo podoba mi się Twój blog. Sama mam ich tysiące, lecz zazwyczaj kończę je pisać po miesiącu. Podoba mi się ta twoja wytrwałość. Ale w końcu, jak powiada Stephenie Meyer (autorka Zmierzchu), miłość może być wieczna. Tak jak Twoja miłość do ojca. Pozdrawiam,Majka

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Zagubiona dusza3 maja 2009 11:31

    Widoki faktycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham Zakopane. Chodzi głównie tu o centrum. Z nim mam związane najwspanialsze wspomnienia. Chciałabym tam kiedyś zamieszkać.Pozdrawiam:)[zbuntowany-motylek]

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, w górach jest cudownie...Masz rację te powietrze. Jak sama napisałaś, uwielbiasz "Zmierzch". Mam nadzieję, że w związku z tym wpadniesz na mój blog: www.milosc-belli.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sheva@buziaczek.pl3 maja 2009 13:23

    Byłam tam ^^Na wycieczce szkolnej. Idziemy, leje deszcz, przemoknięci, parę godzin marszu. Dochodzimy. A tu D! Mgła =.=Ale i tka było fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!Uwilbiam morskie oko! Idzie się dość długo,ale warto!Trzymaj się Pati!;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ~my-loneliness3 maja 2009 15:07

    ..Snów takich jak chcesz i w ogóle wszystkiego dobrego!A fotki przepiękne.....Pozdrowienia serdeczne:)[http://my-loneliness.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  15. ~dla-kogo.blog.onet.pl3 maja 2009 15:31

    Świetne zdjęcia:DJa mieszkam w górach;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą. Góry są piękne. Jest w nich cos takiego co przyciąga. :)Masz bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam. :)zapraszam do siebie. jednazwielu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. no przepiękne widoki... uroczo... :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ~mamusia Marzenka4 maja 2009 02:34

    Hej wyczytałam o Twojej historii w czasopismie "Przyjaciółka" i postanowiłam zajrzec. Pieknie piszesz mimo tego co Cie spotkało. Moj tata tez w zeszłym roku zmarł na nowotor. Takze wiem jaka to strata. Zycze duzo optymizmu. POZDRAWIAMhttp://zyciedziecka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. też byłam w górach w weekend majowy :)ale morskie oko sobie darmowalam, juz widziałam kilka razy :)podbiłam Kasprowy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kasieczek@amorki.pl4 maja 2009 03:06

    śliczne góry ^^ ale ja osobiście wole morze :Dprzykro mi z powodu śmierci Twojego tatusia. wiem co czujesz. tyle, że mi rok tem zmarł dziadek. też miał pogrzeb jak VIP (przeczytałam o pogrzebie w gazecie "Dziewczyna" wyd.Kwiecień 2009) nie było nigdzie wolnego miejsca w kościele. był straszny tłok. a to był tylko zwykły operator koparki. ale w nim było to coś. zmarł 4 dni przed wigilią. to były okropne święta. wszyscy byli ubrani na czarno (a mam dużą rodzinkę ^^), babcia bez przerwy płakała. to było straszne. bo ja jako "młody" człowiek tego nie rozumiem. a jednak rozumiałam. ale już nie mogłam płakać. bo dziadek patrzył na nas z góry. czasem nawet do mnie przychodzi. nie potrafię tego udowodnić. ale wiem, że jest obok. nie lubie jeździć na cmentarz. tam zawsze mama przeciera fotografię dziadka i płacze.cieszę się, że Ty też nie płaczesz całymi dniami. bo podobno gdy człowiek na ziemi kogoś opłakuje to tamtej osobie trudniej jest dostać się do raju. tak słyszałam. chociaż ja i tak sceptycznie podchodzę do istnienia Pana B.trzymaj tak dalej i ciesz się tym co masz!pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo poruszyl mnie wywiad z Toba i to ,ze z taka pokora przyjelas smierc Twojego Taty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny blog i cudne notki.. tylko.. czy nie za bardzo się w tym wszystkim zatraciłaś? Rozumiem, że tęsknisz za tatą i składam najszczersze wyrazy współczucia, ale co chwilę piszesz, że pokłóciłaś się z mamą, a jak nie to, że to cud. Nie przyszło Ci do głowy, że i ją możesz kiedyś stracić.. nagle? niespodziewanie? Więc chyba raczej powinnaś ją wspierać, ona też straciła bliską osobę. i tak wiem, że ją kochasz ;) wiem, że ciężko tak czasem... ale czasem może też być za późno. Mimo wszystko pozdrawiam ;D a. i ja też jestem zapaloną fanką zmierzchu ;)www.my-le-fe.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie Pati;*;*No zresztą jak zawsze;);*;*Buziaki;*;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mała gnida i materialistka- na ś mierci zarabiać .Żenada

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak możesz tak mówić?! Ciekawe jakbyś ty był/była w takiej sytuacji! Weź się skryj bo żal patrzeć. Zazdrościsz? Załóż bloga i też pisz od serca!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielkie D ona ma racje to ty się skryj

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo za odwagę masz rację kimkolwiek nie jestes popieram Cię (aby więcej takich jak ty i gnida zniknie)he.... BRAWO BRAWO BRAWO...

    OdpowiedzUsuń
  28. Patrycjo, dzis pierwszy raz natknęlam sie na Twojego bloga (chyba wstyd). Przeczytałam o Twojej wygranej w "Przyjaciółce", odnalazłam bloga na necie i przeczytałam o czym piszesz od stycznia br. Przeczytam jeszcze archiwum. Chciałam Ci tylko powiedzieć że jesteś baaardzo mądrą, wrażliwą młodą dziewczyną. Aż trudno mi uwierzyc, że 14-latka może mieć takie mądre spojrzenie na życie , świat itp. Ja mam 32 lata i moge Ci tego zazdrościć. GRATULUJĘ. Pozdrawiam. Ps. Teraz będę tu "do Ciebie" często zaglądała. Twój tata ma wspaniałą córkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. powtarzasz się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. ~Czarna Nikula4 maja 2009 10:41

    Lubię góry, ale nie w wakacje lub jak jest ciepło. W takiej porze byłam już dwa razy i mi się z deka znudziły - teraz bym wolała pojechać w zimę. Fajne foty ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładniutkie fotki wyszły :)[sztuka-przetrwania][aborcji-powiedzmy-nie]

    OdpowiedzUsuń
  32. ~truskawkowapannax34 maja 2009 14:15

    KOcham góry w lecie i w zimie , ;D ale nie z tego powodu zajrzałam na twój blog [chociarz powiem szczerze śledze go od dawna ] ale to właśnie dziś postanowiłam napisać ponieważ wczoraj wiezorem zmarł mój dziadek w wieku 54 lat , byłmon dla mnie identyczny jak tata ponieważ wychowylwli mnie dzadkowie , wiem co to za ból chociarz brakuje mi go zaledwie tyle , z twojego przykładu przeksztsłaciłam swój fbl i też zaczełam o tym pisać , jak chcesz to zajrzyj , może pogadamy www.truskawkowapannax3.fbl.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ~schizofreniczka4 maja 2009 14:58

    cześć o Twoim blogu dowiedziałam się z dziewczyny albo z Twista teraz dokładnie nie pamiętam która gazeta przeprowadziła z Tobą wywiad, ale od czasu kiedy sobie przeczytałam dany artykuł wstawiłam Twój blog w moje zakładki i z chęcią zaglądam tutaj codziennie czytam Twoje notki są bardzo miłe i wzruszające w niektórych momentach. Mówi się, że córka jest bardziej za mamą a tutaj pokazujesz odwrotność widać, że byłaś bardzo związana ze swoim tatą. Tylko pozazdrościć. A kłótniami z mamą się nie przejmuj każda nastolatka to przeżywa, bo mamusie się o nas martwią nic na to nie poradzimy. Głowa do góry. A tak poza tym jak wyszło przemeblowanie pokoju? p.s. nie byłam nigdy w górach i bardzo bym chciała je zobaczyć bardzo Ci zazdroszczę wypadu w nasze piękne góry. piękne zdjęcia Ci wyszłypozdrawiam bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  34. ~jaga i adam sydney4 maja 2009 17:43

    Patrycjo, Poznałam Ciebie przez wywiad z Dorotą Wellman i wraz z mężem jesteśmy pod wrażeniem, zachwyceni, że jest taki KTOŚ, kto poświadcza, że nie ma śmierci, jest tylko Miłość!Z uwagą wsłuchiwaliśmy się w Twoje odpowiedzi, poznawaliśmy Twoją moc i determinację. Przyjmij od nas serdeczne gratulacje za to Kim Jesteś i jakie dobro zasiewasz dla tych, którzy zechcą z niego skorzystać. Już Cię pokochaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakze ciezki jest powrot do normalnosci po stracie kogos bliskiego. Zycie jest inne. Trzymajcie sie dziewczyny, macie tylko siebie. Ty potrzebujesz sily, ale i Twoja mama tez. Ty zawsze bedziesz miec wsparcie w mamie, ona nie ma teraz w nikim. Takiego wsparcia psychicznego. Jestem pewnie w wieku Twojej mamy, i az ciarki mnie przechodza kiedy pomysle jak samotnie musi sie czuc. I jak Ty tez sie samotnie nieraz czujesz.Trzymam za Was, sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiem jak pieknie jest w gorach bo sama mieszkam w gorach ;DD Poza tym to sliczne zdjecia ;**Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też byłam na majówce w górach ;dW Muzasichle to niedaleko Cichych Małych ;di zgadzam się z Tobą że jest tam pięknie ;pTeż bym chciała tam mieszkać ; )Masz świetnego bolga ; )Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. DZIEWCZYNO ZASTANÓW SIĘ - wyidealizowany cacy tatuś i be mamusia z którą tylko potrafisz się kłócić. Strasznie jesteś pokręcona. Gwarantuje ci, że są setki dziewczyn, których ojcowie lub matki nie żyją i które wyłącznie w poduszkę wypłakują swój ból. Dlaczego Ty uparłaś się upublicznić swoje problemy??! P.s. Czy kiedyś napiszesz do swojej matki - KOCHAM?????????

    OdpowiedzUsuń
  39. ~schizofreniczka5 maja 2009 03:15

    dziewczyno gdybyś choć troszkę pomyślała to psychologowie nazywają to terapią. niektórzy wylewają łzy w poduszkę, niektórzy w poduszkę a nie którzy zakładają taki blog ta ta dziewczyna i dostają za to niezłe nagrody. myślisz, że dlaczego wąłsnie jej blog został nagrodzony? tylko dlatego, że ludziom podobają się szczere historie a nie wyssane z palca albo przepisane żywcem z gazet !pozdrawiam Ciebie droga Patrycjo

    OdpowiedzUsuń
  40. ODWALCIE SIĘ OD NIEJ OKEJ!? Zazdrościcie?! Czy po prostu nie macie na kim wyładować złości!? Znajdźcie sobie inny punkt zaczepny i tam się wyżywajcie. Dajcie jej spokój! Nie mam zamiaru tak patrzeć jak ją obrażacie. Jesteście niemożliwi, jak można być tak podłym?! Chamstwo ludzkie nie zna granic. Postawcie się w jej sytuacji!!! A jak macie problemy ze sobą to może święty czas udać się do psychoterapeuty ?! Mogę wam nawet zafundować wizytę, byle byście dali jej NORMALNIE żyć! Nic wam do jej życia! Jej blog - więc jej styl pisania, czy możliwość wyboru tematyki! Wybrała to co naprawdę kocha, czyli 'rozmowę' z Ojcem, za co bardzo ją podziwiam bo ja nigdy bym się na takie coś nie zdobyła! Nawet nie chodzi o to żebyście jej nie wiadomo jak współczuli! Bo to Jej nawet nie pomoże! Tylko wy swoim ograniczonym słownictwem prezentujecie swój niski poziom inteligencji. Więc wara od niej!

    OdpowiedzUsuń
  41. Łojojoj następna sierotka .Ty lepiej zafunduj terapie tej wariatce co ona robi,ubolewa nad stratą ojca a po matce jedzie jak po świni. Tylko się zastanawiam co będzie jak jej matka nogi wyciagnie? czy też będzie tak tęsknić i pisać o niej he . Podejrzewam że jej relacje z ojcem były takie same jak z matką a pisze dla kasy.IDIOTKA wtym wieku wie jak kase zbijać!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. jakbys dokładnie czytała to napisała tak i kocha swą matke nad życie ,ale ty widac nic nie rozumiesz

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mogę na te komentarze patrzeć.Czy wy myślicie ze ona to pisze dla kasy, wygrała bo na to zasłużyła.Pięknie pisze ten blog.Opowiada o swoich dniach więc pisze że sie nie kłuciła z mamą Ja mam tez prawie 14 lat i to normalne ze kłócimy się z mama i tatą nawet jak nie chcemy.Więc odczepcie sie od niej Bo pisze to dla swojego taty jak wam się nie podoba to nie wchodźcie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  44. Widać dziecko mało jeszcze wiesz. Niczego nie doświadczyłaś i widać jeszcze patrzysz przez różowe okulary. Ale gdy tobie przytrafi się coś podobnego będziesz histeryzować. Nawet nie masz odwagi się podpisać. Jakbyś umiał/a czytać to byś zrozumiała, że w każdej rodzinie dochodzi do kłótni a mimo wszystko się kochają !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ej sorry,ale totalnie przeginacie. Przciez ona pisała, że nie zalezalo jej na wygranej, nie spodziewala sie jej zglosila sie do konkursu na blog rook bo ktos ja do tego namowil! I jak chce to bedzie pisała. Ktos jej zabroni?! raczej nie!. Pati ten blog jest super, nie przejmuj sie nimi... To jedyny blog na ktory wchodze tak czesto, jedyny blog na ktory wchodze...Nie poddawaj się ;*[magda1429]

    OdpowiedzUsuń
  46. Lady_Princess5 maja 2009 13:10

    Cześć ;] czytałam o tobie w Victorze Gimnazjaliście i postanowiłam zobaczyć twój blog. Powiem szczerze..jesteś wspaniała.Chętnie bym z tobą porozmawiała na pewien temat. Jeśli możesz odezwij się na gg 6450710[http://lady-princess-diary.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  47. ~Nastolatka Ola5 maja 2009 14:03

    Hej! Bardzo Ci współczuję :( Jeśli chcesz, wejdź na mojego bloga: www.smutny-pamietnik-nastolatki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. I z tej miłości tak się z Nią wykłóca???

    OdpowiedzUsuń
  49. WIESZ JA TEŻ UWIELBIAM SAGĘ ZMIERZCHU ! ! !TAK...NAJLEPSZA TO BYŁO CHYBA ,,ZMIERZCH" I ,,PRZED ŚWITEM". A TE DWIE POZOSTAŁE TO TAKIE SOBIE ... NAJGORSZA TO BYŁA ,,KSIĘŻYC W NOWIU " BO BEZ EDWARDA ;-(OGLĄDAŁAŚ FILM ZMIERZCH ??? W KWIETNIU ZACZĘŁY SIĘ TEŻ ZDJĘCIA DO ,,KSIĘŻYC W NOWIU" w PAŹDZIERNIKU JUŻ PREMIERA ! ! ! i FAJNIE ŻE STEPHANIE PISZE NOWĄ CZĘŚĆ BĘDZIE Z PUNKTU WIDZENIA EDWARDA ! ! !PEWNIE I TAK NIE ZAUWAŻYSZ TEGO KOMENTARZA ALE TO NIC CHCIAŁAM TYLKO SIĘ TYM Z TOBĄ PODZIELIĆ...Fajnie by było czasem porozmawiać z kimś tak silnym jak TY.Pozdrawiam !!!Buźźki zostawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  50. ~schizofreniczka6 maja 2009 13:22

    ja nie zauważyłam nigdzie słowa żeby jechała po matce jak po świni. każda nastolatka kłóci się z mamą i to jest normalne a opisuje swoje myśli w sumie "rozmawia" z tatą :)tak poza tym widać, że jej zazdrościsz i wyraźnie powiedziała, że nie spodziewała się wygranej i że nie zależy jej na pieniądzach. wygrała swoją historią szczerą historią

    OdpowiedzUsuń
  51. To załóż okulary jak jesteś ślepa! A zazdrościć! czego? pustej główy ! Mała robi sobie koło tyłka syf i oczekuje współczycia no i dobrej kasy ha żenada

    OdpowiedzUsuń