piątek, 15 maja 2009

Brak tytułu

Czesc;)
Musze jakieś zdjęcia zrobic! Będę je obrabiała, przerabiała, zmieniała i w ogóle xD
Obejrzałam kolejny film Allena. Vicky Cristina Barcelona. Dawno jakimkolwiek filmem tak bardzo się nie zachwycałam. Ma w sobie coś niesamowitego. Woody Allen tworzy wspaniałe filmy. Ten z kolei był o nietypowej miłości. Podobała mi się postac nietypowego artysty...Każdy artysta ma jakieś "zboczenie"...Jego zboczeniem była bezpośredniośc. Do granic...
    Juwenalia się zaczynają... Ludzi jak 'mrówków'. Ty pewnie poszedłbyś ze mną na te koncerty...
   Kocham;*

26 komentarzy:

  1. swistak332@onet.eu15 maja 2009 13:44

    skąd jesteś że macie teraz Juwenalia ? bo ja się już nie łapie gdzie kiedy są . Mój tato by wiedział ,ale ja nie wiem .Ale on wiedział by też inne rzeczy . I wiedział co zrobić żebym się uśmiechnęła jak miałam depresje . Współczuję ci .Wnerwiają mnie ci ludzie co ci piszą chamskie komentarze ,jak tak ci zazdroszczą to chyba nie czuli bólu śmierci bliskiej osoby . Pozdrawiam i adres zostawiam :www.http://white-lines-swistak332.blog.onet.pl/i mam cię w linkach .

    OdpowiedzUsuń
  2. ~agata1993.15@tlen.pl15 maja 2009 13:45

    Patrycja! Twój blog jest super. Mój ulubiony. Jesteś bardzo fajną dziewczyną i chodź jesteś młodsza ode mnie ( ja mam 16 lat ) - to chciałabym być taka jak ty Pozdrówka Trzymaj się)))

    OdpowiedzUsuń
  3. te queiro, barcelona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś obejrzę ten film, chociaż osobiście wolę oglądać tysiąc razy swoje ulubione xD Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. alexsi_101@amorki.pl16 maja 2009 03:47

    Tylko 4 komentarze? A taka piękna notka! Napewno dostaniesz bloga roku 2009 r. (już drugiego do kolekcji xD).Pozdro! (teens-4ever.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cie...czytajac Twojego bloga oczywiscie płacze jak pewnie polowa ludzi czytajacych go...własnie uswiadomiłam sobie,ze nie mam zadnego nawet zdjecia z tata...trzymam kciuki za Ciebie i pamietaj,ze :Bóg bierze do siebie tylko dobrych ludzi"...Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  7. To już wariatko nie masz co pisać tylko relację z filmu a kogo to obchodzi!!! puknij się w łeb

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaś ty walnięta hahaha. A może przesłać ci chusteczki hahaha bo się biedactwo zalejesz łzami he .Czego tu beczeć wariatka bzdury pisze a ty się rozczulasz (brak ci naprawdę inteligencji) ZENADA !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby była piękna kom było by napewno więcej a jak widzę to większość negatywnych hi . Relacja filmu- tesz mi coś pięknego hahaha koń by się uśmiał. Totalne DNO

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno jesteś super dziewczyną, ale troszkę już przynudzasz...to jednak moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten blog to totalne dno. porazka... zreszto widać po kom same anty he i macie rację- wyrwać chwasta niech piszę pod poduszkę a nie się ośmieszć i rodzinę. PATOLIGIA

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha... wariatka :D pacnij sie w łeb czubie he...

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację patolgia inaczej nie mozna tego nazwać ha

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj... przeczytałam fragmenty Twojego bloga. Widzę, że jesteś bardzo dzielną dziewczyną- tak trzymaj. Życzę Ci jak najlepiej...popłakałam się...

    OdpowiedzUsuń
  15. ~PrinCeSSpaulinka16 maja 2009 11:01

    hey ;] wiesz... podziwiam cie... ;] a o blogu dowiedziałam sie z gazety... buziaki ;*;*;* 3maj sie ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. To ma być Blog Roku?Boże... taki on banalny...Widzialam blogi oryginalniejsze, 100 razy lepsze od twojego. Ojej, aż ten twoj tata musial umrzec, zebyc ty zdobyla nagrode "Blog Roku"Tylko żerujesz na smierci swojego taty

    OdpowiedzUsuń
  17. No bo to mała gnida tylko ciekawe co na to matka? to chyba naprawde jakaś patologia.Ja swej cóce nigdy bym nie pozwoliła na tak żenujące wpisy a do tego nez ładu i składu.

    OdpowiedzUsuń
  18. spOko blog^^ wpadnij do mnie www.summer-show.blog.onet.plLudzie. Ona tu opisuje swój ból po stracie ojca. Blog to coś takiego jak pamiętnik odczepcie się od niej.

    OdpowiedzUsuń
  19. No i poco ty to piszesz? Teraz twoje życie jest publiczne

    OdpowiedzUsuń
  20. ~zylka04.blog.onet.pl16 maja 2009 16:21

    Piękny blog... w sumie to nawet nie wiem co napisać.. Jest mi strasznie smutno;(( ale z drugiej strony cieszę się, że tak dobrze się trzymasz! Podziwiam Cię! Jesteś niesamowitą dziewczyną i pamiętaj o tym:*:*:* Trzymaj się kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey :) Wiem, że zawracam głowę, ale chciałam się zapytać, czy byłaby możliwość jakoś polecenia mojego bloga z biżuterią hand made...? Jeżeli tak, to naprawdę będę Ci wdzięczna. napisz mi pod najnowszą notką o tym. {SzkicowniQ.blog.onet.pl} z góry dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, uwazam ze ludzie ktorzy komentuja ten blog negatywnie po co tu zagladaja, jesli maja lepsze rzeczy do robienia to niech je robia i dadza spokoj dziewczynie ktora opisuje tu swoje przezycie zwiazane po stracie Rodzica, Widac ze Ci ktorzy nie rozumieja tego bloga maja obojga rodzicow no coz nie zrozumieja Patrycji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ~BrookelleBones17 maja 2009 06:44

    Świetny blog :) blagam wpadnij do mnie i skomentuj notke z siodmego maja: www.tila-tequila-wierna-fanka-forever.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. wiesz czytalam kawalki tego twojego bloga i wiesz ja ci bardzo wspolczuje ze nie masz taty moj tez zmarl wiec wiem co to znaczy ale powiem ci jedno ja w zyciu nie opisalabym tego co czuje i tego co przezywala moja rodzina jak wygladalo nasze zycie po smierci itp bo to takie troche sprzedawanie siebie na widok publiczny po co ci to zeby caly swiat wiedzial ze cierpisz?a wiesz ilu ludzi cierpi naprawde w tym co przezywasz nie jestes ani wyjatkowa ani niepowtarzalan a mam wrazenie ze wlasnie chcesz pokazac wszystkim jak to pieknie radzisz sobie ze swiatem i przeciwnosciami losu twoja sprawa ale po prostu odarlas i siebie i rodzine z prywatnosci oni wogole wiedza ze to piszesz??

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ci się to nie podoba to nie komentuj przecież nikt Cię o to nie prosi! Ja Patrycje rozumiem i to doskonale sama 2 lata temu straciłam ukochanego starszego brata.

    OdpowiedzUsuń
  26. almodovara nie allena ;) ale blog zajebist. jestes naprawde Kims kto daje nadzieje

    OdpowiedzUsuń