wtorek, 12 maja 2009

Brak tytułu

Czesc;D
No więc teatralnie poszło mega super ekstra czadowo xD Bez pomyłki...No dobra.Wiem. Ale powiedziałam to co trzeba było! No to też wiem...Bez tatusia bym nie powiedziała;) Tak więc córka od przyszłego roku bierze się za zajęcia teatralne... Czego ja już w ciągu tych 14 lat nie spróbowałam? Rysunki, siatkówka, tenis, taniec...A teraz teatr! Ale tak mi sie zdaje, że to sie może udac sie xD Nie wkurzaj sie! Ja tam lubie robic takie "błędy"...Czy zamierzony błąd jest błędem?! O nieeeeeee. Filozofia się włączyła! Ale jeśli ja coś zamierzam zrobic nie tak jakby tego wszyscy wymagali to nie robie błędu. Bo wiem jak powinnam napisac. Dziwne....
A teraz bawię się słonikiem. Nie, nie takim prawdziwym ;-) Taki mały marmurowy chyba. Mama go kiedyś 'x' lat temu dostała od Ciebie. Taki ładny on jest bardzo.
Oooo i słucham Twojej piosenki. Coś jednak mam z Twojego "stajlu".
 
No a to dla Ciebie: Matka Polka i rozpieszczony potwór^^

Kocham;*

40 komentarzy:

  1. Bardzo wytrwale piszesz swojego bloga! Gratuluje. I podziwiam, ze dajesz sobie rade po smierci taty.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecie :* zycze powodzenia, mam nadzieje, ze nowy pomysl wypali :)[sztuka-przetrwania][aborcji-powiedzmy-nie]

    OdpowiedzUsuń
  3. OJjjj dziewucho lecz się u psych...masz ty w tej głowie nas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pati nie przejmuj się takimi komentarzami taki jak ten wyżej... Jesteś bardzo inteligentną osobą. Bardzo Cię podziwiam za to co robisz. Życzę Ci szczęścia! ;* ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam o twoim boglu w 'Dziewczynie'I muszę powiedzieć, że jestem zachwycona :*Współczuję Ci po śmierci taty ;(MileyEmilyWebWorldOFDog

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Wiem, że masz multum takich komentarzy... w ogóle masz multum komentarzy o treści, że Cię podziwiają itp. Również takich tych innych, lecz ja nic na ten temat nie napiszę - każdy ma przecież swoje zdanie, ale jeśli jest tak bardzo negatywne, nie musi tego wygłaszać wszem i wobec, prawda?Nie będę nic pisać w stylu "Twój tata na pewno patrzy się na Ciebie z góry", bo też nie jesteś małą dziewczynką, niewiedzącą gdzie zmarli idą, co tam robią i dlaczego tak jest. Jednakże i tak bardzo Ci współczuję.Ja mam ojca, który mieszka gdzieindziej, odwiedza mnie i moje rodzeństwo... może raz na miesiąc. Jest mi z tym źle. Lecz Ciebie się radzić nie będę, bo w takiej sytuacji w jakiej jesteś możesz tylko jedno powiedzieć - że nie ważne jaki on jest, ważne że w ogóle jest. Ale to nie do końca prawda...Ty chodzisz do II gimnazjum, tak? Hm... teatr... Od dziecka o tym marzę. ;) Śpiew tak samo. Tyle miałam okazji, żeby śpiewać, chociażby jak organizowali u mnie w szkole jakieś żałosne "Mam talent", to ja nie poszłam, bo wstyd mnie zjadał. A teraz żałuję. teatr, teatr, teatr.... Ciągnie mnie do niego! Kończę teraz III gimnazjum, i zamierzam uczęszczać na teatr, po prostu jestem z siebie dumna ;DNie wiem po co to piszę, ale lubię rozmawiać z osobami, których "kręci" teatr. Ale jak na razie, to ja nie rozmawiam, tylko monolog prowadzę... Jakiś taki... pisemny on jest. :PI owszem - masz rację - błąd który jest robiony "specjalnie" nie jest błędęm :P Co więcej... Na pewno multum było komentarzy i wiadomości do Ciebie "jakby co, to napisz, pogadamy sobie" ... ale ja nie będę tak pisać. Ale i tak wiesz... jakby co, to napisz, pogadamy sobie. :D :))) [wiem jakie potrafią być wkurzające komentarze] i taki jest własnie mój, za co przepraszam.Jakby coś: swiruskaxx.photoblog.plPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię. Jesteś super w tym co robisz, jak walczysz z tęsknotą i wszystkimi innymi przykrymi uczuciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. He dobre popieram w 100% . Pusta dziewucha

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak rozpieszczony potwór masz rację a czy matka polka to mam wątpliwości ,gdyby tak było to by nie pozwoliła by Ci smrodzie na to co robisz.A propo matki po tych pojechanych kom zaczęłaś wreszcie matkę ubustwiać!!! jakaś ty przewrotna napiszesz byle świństwo aby przyciągnąć swoją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byś była tak wytrwała gdyby ci płacili za to.Blog,wywiady ,brukowce itd... Pisze byle świństwo byle zarobić a że to śmierć ojca to dla niej najwyrazniej mało wazne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Widziałam Cię w Tv i tak mnie tknęło aby zajzeć do Ciebie na bloga. Miło się czyta twoje blogi i ogląda zdjęcia. To bardzo fajny pomysł aby prowadzić bloga o swojej rodzinie i o swoim tacie. Pozdrawiam, Kasia (13lat xP)

    OdpowiedzUsuń
  12. prawie codziennie wchodzę na Twój blog, jest naprawdę ciekawy, pisany tak "od serca", życzę powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. soley11@vp.pl12 maja 2009 14:51

    Hej. Czytam Twojego bloga już od kilku ładnych miesięcy, jednak to jest mój pierwszy komentarz na tym blogu. Jestem pełna podziwu dla Ciebie. I tak naprawdę złość się we mnie zbiera gdy czytam te komentarze poniżej. Wiem, że dla Was może to komercha, lecz dla mnie nie. Patrycja pisze tutaj to co czuje i nie wolno Wam tego obrażać. A to, że zazdrościcie jej tytułu: Blog Roku to już Wasz interes. Dostała taki tytuł przypadkiem. I myślę, że nie robi reklamy, ani nie zarabia pieniędzy na śmierci taty. Przestańcie, bo to jest bezmyślne i głupie. "Czasem słowa bolą bardziej niż czyny" To, że na zdjęciach jest uśmiechnięta nie znaczy, że w środku jest jej łatwo. A po drugie, każdy z nas kłóci się z rodzicami i co z tego. Są wzloty i upadki. A w chwilach złości i zwątpienia każdy wypisuje co ślina mu na język przyniesie. Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna mama i piękna córka. Właśnie dostałem odpowiedź na nurtujące mnie pytanie. Ty wiesz jakie:P.

    OdpowiedzUsuń
  15. wks10@onet.eu12 maja 2009 15:52

    Podziwiam Cię bardzo za trud który włożyłaś aby pisać tego bloga.Jestem bardzo wzruszony, gdy czytałem to od początku.Masz bardzo silną wolę i psychikę :)Zapraszam więc na mojego bloga : www.pierwszamilosc10.blog.onet.plJESTEM PEŁEN PODZIWU ! ! !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz Patrycjo, dowiedziałam sie o Twoim blogu przez artyklu w internecie. I tak zaczelam go czytac. Niby nie piszesz tu o wielkich rzeczach i sprawach a wlasnie przez to ze sa zwyczajne i male to tak naprawde sa zupellnie inne. Bo wlasnie z takich malych spraw skalda sie zycie ktore nieublaganie biegnie. Czytam tez Twojego bloga troche z innego powodu. Ja tez stracilam Tate majac 18 lat. I choc jestem starsza od Ciebie to domyslam sie co czujesz. Pieknie piszesz o Tacie. To za pewne sa jeszcze siweze rany ktore z czasem sie zagoja. Jednak pustka zostanie do konca zycia. Heh jak to Ty piszesz filozofuje. No nic. Zycze Ci duzo milosci i szczescia w zyciu i obys nigdy nie poczula sie samotnie. Pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
  17. ~www.blogowicze.com.pl12 maja 2009 17:20

    -- R E K L A M A --Zapraszam serdecznie na stronę z dodatkami na bloga www.blogowicze.com.pl na pewno znajdziesz tam coś dla siebie. Strona dopiero rusza ale z każdym dniem będzie tam coraz więcej dodatków. Jeszcze raz serdecznie zapraszam.www.blogowicze.com.pl – wszystko dla twojego bloga.-- R E K L A M A --

    OdpowiedzUsuń
  18. ubóstwiać pisze się przez "ó"... zajmij się lepiej czytaniem słownika, a nie bloga (tym bardziej, że chyba Ci się nie podoba)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgnilecpatrycja@gmail.com13 maja 2009 05:14

    Hej Pati mam tak samo na imię co ty chociaż chyba jestem młodsza.Wiem co czujesz bo ja też straciłam bliską osobę to nie mama ani tata ale z nią byłam związana naprawdę bardzo mocno.Po je śmierci załamałam się totalnie i bardzo się zmieniłam.Wiem że ci ciężko i że nie przejmujesz się tymi nie zbyt fajnymi komentarzami bo jesteś naprawdę mądra.Może kiedyś pogadamy np przez gadu gadu bo naprawdę bardzo chciała bym cię poznać.I podziwiam cię za to co robisz.A pieniądze cię nie interesują bo na pewno oddałabyś wszystko żeby tata był znowu obok ciebie.Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. WowWspółczuję z powodu straty ojca.Mimo to piszesz o nim tak,jakby tu był.Kongratulejszyns za siłę i wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
  21. po artykule, jaki przeczytałam o tobie w gazecie, po fragmentach z twojego bloga płakałam. nie doceniałam dotąd swoich rodziców. jesteś wielka.! piszesz pięknie:) [the-nothing]

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziwi mnie to że ci ludzie wystawiający te,, puste'' komentarze nie mają stałego nicku pewnie sa tu po 5 razy dziennie co raz to inny nick. Po co się meczycie lepiej jeden na stałe xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeczytałam o Tobie w gazecie "dziewczyna" i muszę Ci powiedzieć, że fajnie piszesz i wygrana Ci należała! :) zapraszam do mnie.PS nie przejmuj się innymi głupimi komentarzami, oni Ci po prostu zazdroszczą!www.moje-mysli-i-doswiadczenia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. www.surykatka-sonia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. www.surykatka-sonia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. popłakałam się...

    OdpowiedzUsuń
  27. ~Guma Eukaliptus14 maja 2009 07:51

    Ty lepiej wytykaj błędy na blogu a nie w komentarzach... co za dużo roboty :) guma eukaliptus

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku! jakie to są debilki!popieram koleżanki że masz sie nimi nie przejmować ;]Patii jesteś naj! <3A te lasie nie wiedzą co piszą..Bo 'nigdy' nie przeszły czegoś takiego jak ty!wielki szacun ;*<333

    OdpowiedzUsuń
  29. Super Pati;*;*I co do pewnych osób nie przejmuj się nimi ani trochę,poprostu ewidentnie Ci zazdroszczą tak wspaniałego blogaska.Ale są i w większości normalni ludzie;)I pamiętaj,że my jestśmy z Tobą;*;*Buźka;*;*

    OdpowiedzUsuń
  30. podziwiam cię ogladałam program z tobą jesteś dzielna nie słuchaj tych głupich komentarzy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. jeteś chorą osobą każdy ma prawo do miłości nawet po smierci

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie jest mieć takie zainteresowania, mimo, że niektóre zmieniają się z dnia na dzień ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Za to Ty wiesz co ona przeszła he śmiechu warte .Gdyby naprawde to przeżywała to by nie robiła tego co robi. To wszystko dla kasy a szacun-oczywiście dziewuch wie jak zarabiać w tak młodym wieku. A ty smrodzie debilek poszukaj w swoim otoczeniu albo najlepiej zerknij w lustro a zobaczysz ją hahaha

    OdpowiedzUsuń
  34. Żal mi tych komentarzy widać ,że panuje zazdrość i zawiść. Taaa płacą jej za prowadzenie bloga.Weź koło i puknij sie w czoło.

    OdpowiedzUsuń
  35. duśka nie napisała, że wie co Patrycja czuje. czep się własnego ogona, a nie kogoś kogo nie znasz i nie wiesz jakie myśli kryją się w jego głowie.

    OdpowiedzUsuń
  36. ~dreamgirl11215 maja 2009 07:56

    wytrwalae prowadzisz tego bloga ;)) zal mi tych osob, ktore cie wyzywaja za tego bloga, ignoruj ich ;**

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne z Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. futerkowa@op.pl16 maja 2009 05:13

    Ajej...aż się śmiać che,kiedy się czyta te komentarze,o wulgarnej treści.Najwyraźniej Ci ludzie wypisują takie bzdury,ponieważ nie dociera do nich,że są na tym świecie porządni ludzie,który nie robią wszystkiego na pokaz....Zachowują się tak,ponieważ są idiotami.Najprościej mówiąc.Wiem jak to jest stracić Ojca w młodym wieku,dlatego podziwiam cię za odwagę :)Mamy coś wspólnego:PDwóch najwspanialszych cudaków na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ~PrinCeSSpaulinka16 maja 2009 11:04

    oj...masz racje... zamierzony błąd błędem nie jest ;] buziaki dla Ciebie... ;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  40. ~makabra która nie ma przyjaciół30 października 2009 09:14

    Patrycja, mi tak się spodobał blog zasługuje na nagrodę blog 2009 .Swietny czytałam o nim w małym gościu i dzięki niemu cie znalezłam tera będę odwiedzac tylko ten! Ulubiony najlepszy.Dzięki że nim mnie zachęciłaś do napisania podobnego, tylko o moich dwóch babciach, które nie żyją

    OdpowiedzUsuń