czwartek, 28 maja 2009

Brak tytułu

:)
Deszczowa noc się zapowiada. A ja jutro mam kartkówkę z chemii;| Nie lubię chemii. Nie podobają mi się te wszystkie równania i inne cuda. A tak w ogóle to jutro jadę z mamą na Marcinków. Bo w niedziele jest msza w Twojej intencji. Jak pewnie wiesz, średnio chce mi się tam jechać:( Nawet nie wiem czemu... Jakoś tak po prostu nie mam ochoty. Chociaż Mikunio to zabójczo nakręcający argument, aby tam jechac;) Tydzień go nie widziałam a tęsknie za nim jak nie wiem. Kocham Cie Baaaaardzo:*

30 komentarzy:

  1. wks10@onet.eu28 maja 2009 09:45

    Świetne notki świetny blog .SUPER !!!Zapraszam do siebie : www.pierwszamilosc10.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. pitbulls11@onet.eu28 maja 2009 10:33

    Śswietna notka!!!!!!! Zapraszam http://pitbulls.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. my.fabulous.world@vp.pl28 maja 2009 11:03

    hej! Może wpadniesz na mój blog http://myfabulous-world.blog.onet.pl/ ??? Też nie lubisz chemii, chyba jesteśmy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosh! Pierwszy raz prawie jako pierwsza! Więc może do mnie wpadniesz xD Bo nie sądzę, że te wszystkie komentarze czytasz! Ja nie jechałam na mszę w intencji mojej zmarłej cioci, bo nie byłam w stanie. Nadal jak słyszę jej imię albo widzę zdjęcie zaczynam płakać. A minął rok. Ale jakoś nie umiem się pozbierać. Chociaż właściwie, to chciałabym. [w-chatce-puchatka]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz bardzo piękne listy do ojca. Bardzo mi przykro z powodu tego co sie stało i wpółczuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam całego twojego bloga. bardzo mi się podoba. wiem co czujesz.... wiem że może to nie to samo, że strata najukochanszego ojca to nie to samo co najukochańszego brata. współczuje ..jest ciężko co?? wiem.... trzymaj sie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając twoje listy do taty, uświadamiam sobie, że mam szczęście miejąc tate przy sobie.... Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ~x Destiny x29 maja 2009 01:29

    Hej ; **Przeczytałam artykuł o Tobie i Twojej Historii w gazecie .Bardzo mnie to zaciekawiło .I dlatego postanowiłam wejść na Twojego Bloga .Wiedz że bardzo mi przykro z powodu Twojego Taty ^ . ;{Tyle przeszłaś ; (Chciałabym Cię Jakoś Pocieszyć Ale Nie Mam Słów .Być Taką Silną Osoba Jak Ty ! ! : )Powodzenia ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co ? Zawsze jak wyobrażam sobie 13, 14 - latki to odrazu mam skojarzenie z TaKim PiSsssaNniem xDDDd. Jesteś inna. Niesamowita. Wspólczuje ci bardzo, ale myśle, że nie poprawia ci takie coś humoru. Pozdrawiam i podziwiam ci mała, tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja historia bardzo mnie poruszyła, jestes silną dziewczyna ja bym tak nie mogła, strasznie płakałam gdy czytałąm te wszystkie posty , bardzo mi przykro z powodu twojego taty pozdrawiam. Jak znajdziesz czas to wpadnij na www.swiat-bet20.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog zxapro do mnie:www.malimariposa.blog.onet.plwww.d-w-a-swiaty.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. A dlaczego tak zadko widujesz sie z bratem? nie mieszkasz z nim?Bardzo prosze o odpowiedz.[www.wiktoriakosobudzka.bo.pl]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przepraszam za spam, ale chciałam zareklamować nowe forum dla dziewczyn. xd Bardzo miła atmosfera, porady, zabawy, gry... www.igirls.fora.pl Serdecznie zapraszam =**** Ps : Póki co rozkręcamy forum więc mamy nadzieje ze z czasem bedzie coraz wiecej osob. xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Dręczy mnie to samo pytanie co Magdę.Gdzie mieszka Mikunio? I dlaczego nie z wami?

    OdpowiedzUsuń
  15. A czemu Twój brat jest w innym mieście?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytając w gazecie artykuł o Twoim blogu, no cóż - rozpłakałam się. Teraz robię to samo. Nie wiem, czemu.Podziwiam Cię, że po tym wszystkim, co przeszłaś, potrafisz pisać te wszystkie listy, wspomnienia. Ja na pewno bym tego robić nie mogła.Życzę Ci powodzenia i szczęścia. I biorę do ręki kolejną chusteczkę.Pozdrawiam Cię, przytulam i tym podobne.Pozdrów ode mnie swojego Tatę.unn. , Stajlo.gu.ma

    OdpowiedzUsuń
  17. kwiatki5@onet.eu30 maja 2009 10:19

    Mikunio niemieszka z wami???

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej... niedawno dopiero weszłam na twojego bloga, a zainteresowałam się nim dopiero wczoraj, czytając go od początku, do końca. Szczerze cię podziwiam. To, co robisz, jest piękne. Dzięki tobie uświadomiłam sobie, co by było, gdyby mojego taty nie było ze mną. Czytając twoje listy do Twojego Taty wielokrotnie zakręciła mi się łza w oku. Bardzo cię proszę... chciałabym obejrzeć rozmowę z tobą w faktach czy w tym innym programie, tylko... czy ona jest gdzieś necie? Jeżeli jest, podasz mi adres? Błagam, odpowiedz mi w swojej następnej notce albo na moim blogu. Pozdrawiam, Leslie. [by-leslie.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  19. bemyescape@op.pl31 maja 2009 14:35

    Wiesz co mi się najbardziej w twoim blogu spodobało? To, że wiedzą o nim twoi znajomi, że czyta go twoja mama (czytałam artykuł w gazecie 'dobre rady'). Mi nadal trudno jest otworzyć się na innych, powiedzieć im co czuję. Podziwiam i jak nikt inny rozumiem co czujesz. A.myescape.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże! ...Dziewczyno jesteś niesamowita! Jakiś czas już temu czytałam reportaż o Twoim blogu w jakiejś gazecie.. Przyznam się, że się popłakałam. Wyobraziłam sobie swojego tatę jakby... nie nie prawda. Nawet nie potrafiłabym sobie tego wyobrazić..;( Dopiero teraz (przypadkiem) znalazłam Twój blog. Jestem pod wrażeniem. I serio Cię podziwiam. Nie wiem co bym zrobiła gdyby, któremuś z moich rodziców coś się stało. Chyba nie potrafiłabym tak otwarcie o tym pisać... podziwiam Cię. Myślę, że nie warto zawracać sobie głowy idiotycznymi komentarzami mówiącymi, że to tylko takie płytkie rozmyślenia dla wygranej... naprawdę nie warto. Pozdrawiam gorąco ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. dawno coś mnie tu nie było - brak czasu chyba. Lubiłam chemię... póki nie poszłam do liceum:D potem się skończyło:P ciekawe czy na studiach będę ją miała - się okaże w październiku:P wysłałaś brata do babci? :) och żeby tak się moją siostrę na 2 tyg. wysłało... cudowny odpoczynek - bo z niej to takie upierdliwe stworzenie, że nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ~Aniołeczek31 maja 2009 15:54

    Tez nie lubialam chemii:*[swiat-malenkiego-aniolka]

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity blog... Jesteś poza tymi wszystkimi `wyczesanymi` szablonami, bitwą o komentarze, wymiankami i innymi głupotami i to mi się bardzo podoba. Podziwiam Cię!Nie wiem, jaka byłabym, gdybym znalazła się w Twojej sytuacji. Naprawdę, chyba nie potrafiłabym tak otwarcie pisać o tym, co czuję, jakoś zawsze miałam z tym kłopot. Nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić... A Ty, jak widać, radzisz sobie, żyjesz dalej, idziesz do przodu ;)) Brawo!Co do chemii... Lubiłam ją na początku I kl. gimnazjum, a teraz to, co przerabiamy, to praktycznie sama matma, której nienawidzę. No, ale cóż, jakoś trzeba przez to przejść :DPozdrawiam Cię bardzo serdecznie ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie mieszka Mikunio?

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Cię. Mówią,że dojrzewamy,że jak się jest starszym lepiej znosi się np.utratę bliskiej osoby.Ale czy naprawdę tak jest? Dlaczego im się jest starszym tym bardziej boli? 3maj sie mocno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. chomcio3@buziaczek.pl1 czerwca 2009 04:34

    Na początku nie byłam do końca przekonana do Twojego Bloga, ale z biegiem czasu kiedy tu zaglądam to uświadomiłam sobie, że piszesz naprawdę mądre notki i wiele można się z nich nauczyć. Dużo osób bierze z Ciebie przykład, bo masz tyle.. Determinacji i Optymizmu mimo takiej trudnej sytuacji . I nawet... z charakteru jesteś trochę podobna do mnie. Pozdrawiam, _szafranka./Lawendowy-Guzik. (Jesteś u mnie w linkach)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja lubię Chemię.przykro mi , z powodu śmierci Twojego taty. jesteś inna, niż reszta. widać, że go kochasz, co mi się podoba!http://prywatna-utopia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie intryguje co się dzieje z Mikuniem?

    OdpowiedzUsuń
  29. ~wks10@onet.eu1 czerwca 2009 15:51

    PROSZĘ O DOSTAWĘ NOWYCH NOTEK Z TWOJEGO ŻYCIA :) Zapraszam : www.pierwszamilosc10.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nienawidzę chemii!!!! Zupełnie nie wiem po co tego uczą w szkołach, wolałabym by można było wybierać sobie przedmioty, których chce się uczyć..Nie tylko mi byłoby łatwiej;]

    OdpowiedzUsuń